Γενικός Δείκτης:757.49-0.57%
EUR/USD: 1.18

Bfresh spitiko: Το αναψυκτικό στο βαζάκι

  • ( UPD -18/03/2017 10:48 )
  • Print
Προσθήκη σχολίου

της Όλγας Μπαλαφούτη

Το σπιτικό αναψυκτικό στο βαζάκι, με φρέσκα φρούτα από Έλληνες παραγωγούς.

Η ιδέα για το Βfresh spitiko γεννήθηκε το 2011 από τον Βασίλη Ρουμπή. Έναν αθλητή και προπονητή τένις από τα ΤΕΦΑ Αθήνας, που τόλμησε και πέτυχε να δημιουργήσει ένα καινούργιο concept και μία νέα κατηγορία προϊόντων.

Παράλληλα με την προπονητική ασχολήθηκε με το δικτυακό marketing και πωλούσε φίλτρα νερού σε επιχειρήσεις εστίασης. «Άρχισα να πειραματίζομαι στην κουζίνα του σπιτιού μου με φρέσκα φρούτα και να βγάζω συνταγές για σπιτικά αναψυκτικά τα οποία και έδινα στους πελάτες μου, χωρίς οικονομικό όφελος στην αρχή", εξιστορεί στο newmoney.gr.

Έξι χρόνια μετά, η ιδέα της παρουσίασης ενός σπιτικού αναψυκτικού σε βαζάκι έχει γίνει trend και σήμα κατατεθέν. «Έχουμε καθιερώσει το προϊόν μας στην αγορά της HO.RE.CA. και έχουμε δημιουργήσει ένα αναγνωρισμένο brand το οποίο οι καταναλωτές έχουν αγαπήσει ως το φυσικό σπιτικό αναψυκτικό χωρίς ζάχαρη" λέει ο κ. Ρουμπής.

Ο Βασίλης και η 30μελής πλέον ομάδα του δούλεψαν πάνω σε συνταγές με αγνά υλικά χωρίς ζάχαρη, με βάση την στέβια και η μεγάλη αποδοχή του κόσμου οδήγησε στις σημερινές σύγχρονες εγκαταστάσεις παραγωγής της bfresh spitiko στη Χαλκίδα. Πρόκειται για μια σύγχρονη μονάδα παραγωγής και εμφιάλωσης, με ειδικά διαμορφωμένους χώρους αποθήκευσης πρώτων υλών και τελικών προϊόντων. «Αισθάνομαι τυχερός γιατί έχουμε δημιουργήσει μια εξαιρετική ομάδα συνεργατών με την οποία μοιραζόμαστε το κοινό μας πάθος και το όραμα να κάνουμε το bfresh σπιτικό γνωστό σε όλο τον κόσμο», λέει ο κ. Ρουμπής.

Τα προϊόντα bfresh spitiko ήδη εξάγονται σε Κύπρο και Γερμανία, ενώ η ανταπόκριση και τα μηνύματα από την συμμετοχή της εταιρείας στην Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών Sial στο Παρίσι τον περασμένο Οκτώβριο ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. «Οι εξαγωγές είναι πολύ σημαντικές για εμάς δεδομένης της οικονομικής ανασφάλειας που υπάρχει στην Ελλάδα», σημειώνει ο κ. Ρουμπής.

Πηγή έμπνευσης ο πλούτος της ελληνικής γης και τα φρούτα. Στην bfresh spitiko χρησιμοποιούν φρέσκο χυμό λεμονιού (όχι συμπυκνωμένο), φρέσκο τζίντζερ και ξύσμα λεμονιού που ενισχύουν την αίσθηση ενός φρεσκοστυμμένου χυμού.

bfr2

"Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι το χαρακτηρίζουμε σπιτικό", εξηγεί ο κ. Ρουμπής και τονίζει ότι όλες οι πρώτες ύλες είναι από επιλεγμένους Έλληνες παραγωγούς που συλλέγουν τα φρούτα την κατάλληλη περίοδο ωρίμανσης.

Όσο για το τι είναι αυτό που κάνει το προϊόν να ξεχωρίζει, ο κ. Ρουμπής εξηγεί ότι το σημαντικότερο στοιχείο και η καινοτομία του bfresh spitiko είναι η διαδικασία παραγωγής και ο τρόπος παρουσίασης του προϊόντος στους καταναλωτές.

Έχουμε κρατήσει χειροποίητα τα στάδια της παραγωγής που προσδίδουν αξία στο προϊόν μας, όπως το στύψιμο στο χέρι αλλά και ο παραδοσιακός τρίφτης που μας δίνει το ξύσμα δηλαδή την γεύση και το άρωμα στο προϊόν μας. Το εξειδικευμένο προσωπικό πλένει, κόβει και στύβει τα λεμόνια στο χέρι.

Προϊόντα

Η γκάμα του bfresh spitiko περιλαμβάνει τσάι του βουνού με φυσικό χυμό ρόδι, μήλο με περγαμόντο, σπιτική λεμονάδα με πιπερόριζα, πράσινο τσάι με μήλο και με ρόδι και το βύσσινο με πικραμύγδαλο. Τα δύο πρώτα σερβίρονται ζεστά ενώ τα τέσσερα τελευταία κρύα.

bfr4

bfr3

Το διαφορετικό

Η καινοτομία και αυτό που διαφοροποιεί το bfresh spitiko είναι ότι σερβίρεται στο δοσομετρικό βαζάκι και παρουσιάζεται με έναν ιδιαίτερο κυλινδρικό κατάλογο.

"Δεν είναι ένα κουτάκι που το ανοίγεις και το βάζεις στο ποτήρι, απαιτείται μια διαδικασία για να πάρει την τελική του μορφή, με αποτέλεσμα ένα μπουκάλι να βγάζει πολλές μερίδες", εξηγεί ο κ. Ρουμπής.

  • sponsored: No
  • bloomberg logo: No

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία νέα στο χώρο της οικονομίας και του επιχειρείν

* indicates required