Γενικός Δείκτης:640.09-1.26%
EUR/USD: 1.0564

Armin Van Buuren: Πώς έχει αλλάξει η μουσική βιομηχανία

  • ( UPD -13/12/2015 14:39 )
  • Print
Προσθήκη σχολίου

Τη μεγάλη δυναμική στον τομέα των υπηρεσιών streaming «βλέπει» ο Superstar DJ και παραγωγός Armin Van Buuren παρά τις διαμαρτυρίες της μουσικής βιομηχανίας για την ανεπαρκή αποζημίωση για το έργο των καλλιτεχνών.

Μιλώντας σε εκπομπή του CNBC, ο Van Buuren, ο οποίος βρίσκεται στη Σιγκαπούρη ως κεντρικός ομιλητής στη Διεθνή Διάσκεψη Κορυφής για τη Μουσική, είπε: «Νομίζω ότι υπάρχει ένα πολύ λαμπρό μέλλον στον ορίζοντα με τις υπηρεσίες streaming».

Στον χώρο της ηλεκτρονικής μουσικής, είπε, οι fans δεν θέλουν πλέον να κατέχουν τη μουσική που τους αρέσει. Αντ 'αυτού, θέλουν να έχουν πρόσβαση στη μουσική όποτε θέλουν, το οποίο είναι το σημείο που έγκειται η δυναμική των υπηρεσιών streaming.

http://youredm.youredm1.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/12/arminvanbuuren.jpg?e0e0d0

«Στο παρελθόν, όταν πωλούνταν ένα CD μου, κάποιος θα μπορούσε να το ακούσει από μία έως εκατό φορές», δήλωσε ο Van Buuren. «Αλλά αυτή τη στιγμή, με το Spotify, θα πληρωθώ ανά stream. Αυτή τη στιγμή δεν έχουν εξελιχθεί πλήρως, αλλά οι υπηρεσίες streaming έχουν μόλις αρχίσει».

Ο Van Buuren έχει πάνω από 1,4 εκατομμύρια οπαδούς στο Spotify.

Βέβαια, ο Van Buuren συμφώνησε ότι η μουσική, όπως τα πάντα στη ζωή, δεν πρέπει να είναι δωρεάν και οι καλλιτέχνες θα πρέπει να αποζημιώνονται δίκαια. «Αν θέλεις κάτι καλό στη ζωή, μερικές φορές πρέπει να πληρώσεις λίγο παραπάνω γι 'αυτό».

Όμως προσέθεσε ότι το δωρεάν streaming δεν σημαίνει ότι οι καλλιτέχνες δεν πληρώνονται, απλά ότι τα έσοδα προέρχονται από τη διαφήμιση.

Μάλιστα, η δική του εταιρεία, η Armada Music, απορροφά το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από τις υπηρεσίες streaming. Το 2003, όταν η εταιρεία άρχισε, το 60% του κύκλου εργασιών της προήλθε από τις πωλήσεις βινυλίου. «13 χρόνια αργότερα, και το 60% του κύκλου εργασιών μας είναι από τις υπηρεσίες streaming», είπε. «Αυτό δείχνει την μεγάλη μετατόπιση της αγοράς», κατέληξε ο διάσημος DJ.

  • sponsored: No
  • bloomberg logo: No