Γενικός Δείκτης:648.271.28%
EUR/USD: 1.0612

Ποιο... προφυλακτικό κέρδισε το 1ο βραβείο στα «Όσκαρ» της ερωτικής βιομηχανίας

  • ( UPD -27/01/2016 11:26 )
  • Print
Προσθήκη σχολίου

Νωρίτερα αυτό το μήνα, το αμερικανικό δίκτυο ενηλίκων (AVN) φιλοξένησε ένα τριήμερο πορνογραφικό φεστιβάλ με βραβεία στην Καλιφόρνια, ονομαζόμενο και «Όσκαρ του πορνό», για να γιορτάσει τα κορυφαία ταλέντα της βιομηχανίας καθώς και τις πιο cool καινοτομίες.

Μεταξύ των βραβείων ήταν και αυτό για τον καλύτερο κατασκευαστή προφυλακτικού. Μάλιστα, σύμφωνα με ένα νέο νόμο στην Καλιφόρνια, οι συντελεστές των ταινιών πορνό είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν προφυλακτικό κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, ενώ παράλληλα, οι εργοδότες τους οφείλουν να τους παρέχουν τακτικό έλεγχο για τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα (ΣΜΝ). Συνεπώς, έκριναν οι ειδικοί...

Το βραβείο για το καλύτερο προφυλακτικό, κέρδισε η ιαπωνική εταιρεία Kimono, νικώντας μεγάλες μάρκες, όπως τις Durex και Trojan. Η Trojan ήταν η νικήτρια των δύο προηγούμενων ετών καθώς το σόου ξεκίνησε το 2014.

kimono condoms

Για περισσότερα από 25 χρόνια, η Kimono παράγει τα «MicroThin» προφυλακτικά, τα οποία η εταιρεία ισχυρίζεται ότι είναι τα λεπτότερα στην αγορά.

Το MicroThin της Kimono ξεχώρισε τόσο για την αίσθηση όσο και για την υφή του. Το latex του δεν περιέχει αλκοολούχους πολυεστέρες και γλυκερίνη, με αποτέλεσμα να το καθιστά την νούμερο ένα επιλογή στα λεπτά προφυλακτικά.

Moulds are dipped into latex to make condoms at Malaysia's Karex condom factory in Pontian, 320 km (200 miles) southeast of Kuala Lumpur, November 7, 2012.  REUTERS/Bazuki Muhammad

Η Chrissy Feine, μια νοσοκόμα και πρώην διευθύντρια της Κλινικής οικογενειακού προγραμματισμού Semcac, εξήγησε σε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε το 2013 στο YouTube, ότι διαθέτουν λιγότερο γνωστές μάρκες όπως η Kimono, διότι είναι μια από τις υψηλότερες σε βαθμολογία μάρκες στην βαθμολογία των καταναλωτών.

«Ο λόγος για τον οποίο δεν είναι τόσο γνωστή, οφείλεται στο γεγονός ότι η εμπορία τους είναι περισσότερο για τη χρήση της δημόσιας υγείας», λέει η Feine, προσθέτοντας ότι οι Trojan και Durex σπαταλούν πολλά χιλιάδες δολάρια για την διαφήμισή και το μάρκετινγκ τους.

http://a1.files.maxim.com/image/upload/c_limit,cs_srgb,dpr_1.0,h_2500,q_75,w_2500/MTM2MDUwMjAwMjI0NTE2MTA2.jpg

http://a5.files.maxim.com/image/upload/c_limit,cs_srgb,dpr_1.0,h_2500,q_75,w_2500/MTM2MDQ5MDA0NjEyOTgzMjYy.jpg

  • sponsored: No
  • bloomberg logo: No