Γενικός Δείκτης:640.09-1.26%
EUR/USD: 1.0564

Δείτε γιατί η McDonald's αποφάσισε να ασχημύνει τα φαγητά της

  • ( UPD -24/02/2016 20:29 )
  • Print
Προσθήκη σχολίου

 

Συνήθως οι αλυσίδες Fast-food κατηγορούνται ότι χρησιμοποιούν τρόπους, όπως κόλλα και φλόγιστρα για να εμφανίζονται τα φαγητά τους "τέλεια" στις διαφημίσεις τους.

Όπως η McDonald's αποφάσισε να ακολουθήσει μία άλλη τακτική, να δείχνει άσχημα τα προϊόντα της.

Βίντεο που κυκλοφόρησε σήμερα δείχνει ένα αυγό από χάμπουργερ της εταιρείας, να διαλύεται, ενώ σε άλλη διαφήμιση φαίνεται πάλι ένα αβγό να διαλύεται πάνω σε ένα τραπέζι.

Είναι οι νέες διαφημίσεις McDonald's όπου απεικονίζουν τον τρόπο παρασκευής των προϊόντων της εταιρείας.

Η διαφημιστικής εταιρεία JWT σημείωνε ήδη από το 2014 ότι η διαφήμιση τροφίμων θα κάνει στροφή προς το "άσχημο".

Η ατέλεια και η ασχήμια - η ιδιομορφία, το βρώμικο και το λάθος - εκλαμβάνονται διαφορετικά σε έναν κόσμο που έχει γίνει τακτοποιημένος, γυαλισμένος και επιμελής", σημειώνει η εταιρεία στην έκθεση της.

Η McDonald's κατηγορείται ότι χρησιμοποιεί ροζ αλοιφή για να φαίνονται φρέσκα τα μπιφτέκια της, ενώ ήδη κάνουν τον γύρο του διαδικτύου φωτογραφίες και βίντεο με φαγητό από τα McDonald's που παραμένει για χρόνια το ίδιο εκτός ψυγείου.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια δείχνει στους πελάτες πως είναι πραγματικά τα προϊόντα που αποτελούν τα διάσημα της εταιρείας.

  • sponsored: No
  • bloomberg logo: No