Γενικός Δείκτης:648.271.28%
EUR/USD: 1.0617

Οι δυο πρωτοπόροι των online... μανάβικων

  • ( UPD -03/03/2016 08:54 )
  • Print
Προσθήκη σχολίου

Οι συν-διευθύνοντες σύμβουλοι της Thrive Market, Gunnar Lovelace και Nick Green, κάποτε απορρίφθηκαν από περισσότερες από 20 εταιρείες επιχειρηματικού κεφαλαίου, όταν προσπάθησαν να συγκεντρώσουν χρήματα για την startup εταιρεία τους.

Οι δύο φίλοι ήθελαν να ξεκινήσουν μια online αγορά οργανικών τροφίμων και φυσικών προϊόντων, η οποία θα χρησιμοποιούσε μια ετήσια αμοιβή 60 δολάρια για τα μέλη της, για να μειώνει τις τιμές κατά 25% έως 50%.

«Όλοι οι επενδυτές επιχειρηματικών κεφαλαίων ήθελαν απλά να περιμένουν και να δουν», είπε ο Green στο Business Insider. «Κανείς δεν ήθελε να επενδύσει. Αλλά τώρα το κάνουν», συμπλήρωσε ακόμα.

thrive app

Μετά από 15 μήνες λειτουργίας, η Thrive έχει συγκεντρώσει από τις αγορές 58 εκατομμύρια δολάρια από την Greycroft Partners και από διασημότητες όπως τον John Legend και την Demi Moore.

Η εταιρεία αναφέρει ότι έχει πάνω από 180.000 χρήστες που πληρώνουν και έγιναν μέλη άλλοι 600.000 νέοι χρήστες μόνο τον Ιανουάριο. (Υπάρχει μια ελεύθερη δοκιμαστική περίοδος 30 ημερών).

Την Πέμπτη, η Thrive Market ξεκίνησε την πρώτη εφαρμογή της για το iPhone.

https://meghanbirt.com/wp-content/uploads/2015/03/Thrive_FB_Banner.jpg

Η «στροφή»

Οι ιδρυτές λένε ότι η τύχη τους άλλαξε όταν άρχισαν να σκέφτονται να πουλήσουν έναν «τρόπο ζωής» και όχι μόνο μια συλλογή προϊόντων. Μετά από μια σειρά απορρίψεων από τη Silicon Valley, δημιούργησαν μια ομάδα που ήθελε να βρει επενδυτές που θα αντιλαμβάνονταν την φιλοσοφία του υγιεινού τρόπου ζωής.

Έχτισαν ένα δίκτυο με διασημότητες bloggers και αστέρια του YouTube, που σχετίζονταν με την υγεία και ευεξία, οι οποίοι υποστήριξαν και επένδυσαν στην Thrive.

Η Thrive πήρε τα πρώτα 10 εκατομμύρια δολάρια στο πλαίσιο της χρηματοδότησης από αυτή την ομάδα.

Οι περισσότεροι επενδυτές επιχειρηματικών κεφαλαίων δεν καταλάβαιναν γιατί κάποιος θα ήθελε να παραγγείλει online αυτά τα προϊόντα και να μην τα αγοράσει από το κατάστημα Whole Foods. Αλλά η απάντηση ήταν απλή: Πολλοί ενδιαφερόμενοι πελάτες, δεν είχαν κανένα Whole Foods σε κοντινή απόσταση.

Γεωγραφικά, η Thrive έχει μια απίστευτα μεγάλη ποικιλία. Το 70% των χρηστών της Thrive δεν ζουν σε κοντινή απόσταση με το αυτοκίνητο από τα καταστήματα με φυτικά προϊόντα και το 85% είναι μητέρες που αγοράζουν για τις οικογένειές τους.

http://static1.squarespace.com/static/53d56276e4b058117e6cd1f3/t/54fbba0fe4b0297e020e0a0a/1425783312577/