Αλ. Χατζηελευθερίου (Blueground): Ενας ταξιδιώτης που έκανε την εμπειρία του εταιρεία

  • ( UPD -06/10/2017 13:51 )

«Γεννήθηκε» το 2013 και η εξέλιξή της ήταν αλματώδης, δικαιολογώντας πλήρως τον χαρακτηρισμό «success story». Μέσα σε 4 χρόνια κατόρθωσε να αντλήσει συνολικά κεφάλαια ύψους 6,9 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι τα 5,5 εκατ. ευρώ τα εξασφάλισε πρόσφατα από ομάδα επενδυτών, όπως το ευρωπαϊκό fund VentureFriends, η αμερικανική Endeavor Catalyst, η Εθνική Τράπεζα μέσω του προγράμματος NBG Business Seeds και το Jabbar Internet Group με έδρα τη Μέση Ανατολή.

Ο λόγος για την Blueground που μετά την Ελλάδα, την Τουρκία και το Ντουμπάι ανοίγει πανιά και για την αγορά της Νέας Υόρκης, όπου σήμερα διαθέτει έξι ακίνητα προς εκμίσθωση.

Αντικείμενό της η εκμίσθωση και αναβάθμιση υπαρχουσών κατοικιών, τις οποίες στη συνέχεια διαθέτει σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, ακόμα και για μεγάλο διάστημα διαμονής.

Όσο για το όνομά της, μάλλον προφητικό για τη μελλοντική επιτυχία της, αφού το blueground είναι ένα πυριγενές πέτρωμα που περιέχει διαμάντια και η εξέλιξη της Blueground θυμίζει κάτι από... αδαμαντωρυχείο.

H ιδέα της μετατροπής ακινήτων σε πλήρως εξοπλισμένες και αυτόνομες κατοικίες για την φιλοξενία εταιρικών πελατών ανήκει στον 36χρονο σήμερα CEO & συνιδρυτή της εταιρείας, Αλέξανδρου Χατζηελευθερίου και προέκυψε από την προσωπική του εμπειρία και την προσωπική του ανάγκη.

Όπως δήλωνε ο ίδιος σε παλιότερη συνέντευξή του στο MadeinGreece.news, η ιδέα της blueground γεννήθηκε κατά τη διάρκεια της προηγούμενης επαγγελματικής του εμπειρίας, καθώς, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, χρειαζόταν να διαμένει για μεσαία και μεγάλα χρονικά διαστήματα σε διάφορες πόλεις, σε Ευρώπη, Ασία και Αφρική. Τότε συνειδητοποίησε, όπως λέει ο ίδιος, ότι η μόνη διαθέσιμη επιλογή για έναν εταιρικό ταξιδιώτη ήταν το ξενοδοχείο, αρκετά ακριβή επιλογή με περιορισμένο χώρο, ενώ η ενοικίαση διαμερίσματος ήταν δύσκολη, και λόγω χρόνου μίσθωσης και λόγω έλλειψης επίπλων και εξοπλισμού.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, αυτό το κενό ήρθε να καλύψει η Blueground.

Μέχρι σήμερα, η εταιρεία που ξεκίνησε από μια ομάδα τεσσάρων ανθρώπων, σήμερα έχει πάνω από 70 εργαζόμενους και έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσοτέρων από 500 ιδιοκτητών ακινήτων σε Αθήνα, Κωνσταντινούπολη και Ντουμπάι.

Πριν την ίδρυση της εταιρίας, ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου εργαζόταν στην εταιρία συμβούλων McKinsey & Company,ενώ στη συνέχεια, εργάστηκε ως Associate Principal, στην ομάδα στρατηγικής της Samsung Electronics, με έδρα τη Νότια Κορέα.

Το 2009, έλαβε υποτροφία από την McKinsey & Company, για να παρακολουθήσει το πλήρες πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών (MBA) του INSEAD, το οποίο πραγματοποιείται στην Γαλλία και την Σιγκαπούρη. Επιπλέον, είναι κάτοχος πτυχίου στα Ναυτιλιακά από το Πανεπιστήμιο του Πειραιά και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στις Διοικητικές Επιστήμες (MSc) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Από το 2015, είναι μέλος του διεθνές δικτύου επιχειρηματιών της Endeavor.

Σχετικά Άρθρα