Γενικός Δείκτης:746.45-1.46%
EUR/USD: 1.18

Αποδίδουν οι πρώτες προσπάθειες του Μακρόν να τονώσει τη γαλλική οικονομία

  • Print
Προσθήκη σχολίου

Είναι χρόνος διακοπών στη Γαλλία και οι στόλοι των λεωφορείων που εκτελούν δρομολόγια στους αυτοκινητόδρομους της χώρας υποδηλώνουν ότι οι πρώτες προσπάθειες του προέδρου Εμανουέλ Μακρόν για να τονώσει την οικονομία, έχουν αποτέλεσμα.

Φθηνότερο και λιγότερο "λαμπερό" από τα γαλλικά τρένα υψηλής ταχύτητας, το λεωφορείο στη Γαλλία μεταφέρει όλο και περισσότερους ταξιδιώτες. Αυτό είναι έργο "δια χειρός Μακρόν", που δυο χρόνια νωρίτερα, ως υπουργός Εθνικής Οικονομίας είχε περάσει ένα νόμο που επέτρεπε στα επιβατικά λεωφορεία να πραγματοποιούν μακρύτερες διαδρομές, οι οποίες προορίζονταν προηγουμένως μόνο για τρένα.

"Πριν υπάρξουν αυτά τα λεωφορεία, θα έπρεπε πιθανότατα να καλέσω τη μαμά μου και να της ζητήσω να πληρώσει για το ταξίδι", δήλωσε ο Ονίλ Τζιμπαούτ, ο οποίος ταξίδεψε τη Δευτέρα από το Παρίσι στη Ρενς, μια απόσταση περίπου 150 χιλιομέτρων στην περιοχή της Καμπανίας. Η τιμή της μίας διαδρομής είναι μόνο 9 ευρώ ($11), περίπου το ένα τρίτο όσο ένα εισιτήριο τρένου.

Από τότε που ανήλθε στην εξουσία ως πρόεδρος της Γαλλίας το Μάιο, ο 39χρονος Μακρόν αύξησε τις ελπίδες των ηγετών των επιχειρήσεων, καθώς δεσμεύτηκε για βαθύτερες αλλαγές, από τη χαλάρωση των κανόνων εργασίας έως την περικοπή των εταιρικών φόρων. Έχει επίσης υπερασπιστεί τις νεοσύστατες εταιρείες για να αξιοποιήσει τη γαλλική τεχνολογική επίδοση και να βοηθήσει τις βιομηχανίες που αντιμετωπίζουν προβλήματα, να ανακάμψουν. Το πρώιμο πείραμά του με τις μεταφορές μας επιτρέπει να έχουμε μια ιδέα για τα οφέλη της μεταρρύθμισης και τα όρια των μεταρρυθμίσεων σε μια χώρα που φημολογείται ότι "δεν αλλάζει".

Το μέτρο απελευθέρωσης των υπηρεσιών υπεραστικών λεωφορείων ήταν μέρος ενός πακέτου αλλαγών γνωστών ως "νόμων του Μακρόν", το οποίο τέθηκε σε ισχύ τον Αύγουστο του 2015, περισσότερο από ένα χρόνο πριν ο πρώην τραπεζίτης ξεκινήσει την απίθανη πορεία του για το Μέγαρο των Ηλυσίων. Μέχρι τότε, ο εθνικός σιδηρόδρομος της SNCF είχε αποκλειστικότητα σε όλα τα εσωτερικά δρομολόγια εδάφους άνω των 100 χιλιομέτρων. Ο Μακρόν είχε αρχικά επιδιώξει να ανοίξει περισσότερους τομείς της οικονομίας, οι οποίοι παρέμεναν δέσμιοι από ειδικούς κανόνες, όπως τα επαγγέλματα του συμβολαιογράφου και του φαρμακοποιού, αλλά δεν τα κατάφερε σε όλο το εύρος των μεταρρυθμίσεων.

  • sponsored: No
  • bloomberg logo: Yes

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία νέα στο χώρο της οικονομίας και του επιχειρείν

* indicates required