Γενικός Δείκτης:738.440%

Μία νέα θέση εργασίας για κάθε 40 νέους τουρίστες

  • ( UPD -05/10/2017 12:37 )
  • Print
Προσθήκη σχολίου

Της Στεφανίας Σούκη

Βλέποντας πλέον τον στόχο των 5 εκατ. τουριστών να «πιάνεται» για τη φετινή χρονιά, οι φορείς της Αθήνας θέλουν τώρα να προωθήσουν ακόμη περισσότερο την ελληνική πρωτεύουσα ως προορισμό Σαββατοκύριακου.

Ακριβώς αυτό επεδίωξε και το φετινό 5ο Travel Trade Athens του δήμου Αθηναίων, το διήμερο 2-3 Οκτωβρίου, όπου πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 3.000 συναντήσεις μεταξύ Ελλήνων και ξένων παραγόντων της τουριστικής βιομηχανίας, με στόχο την προώθηση της Αθήνας ως αυτόνομου τουριστικού προορισμού, σε μία διοργάνωση της Εταιρίας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ) του δήμου Αθηναίων.

athina111

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του δημάρχου Αθηναίων, φέτος την πόλη θα επισκεφθούν κοντά στα 5 εκατομμύρια τουρίστες, σε συνέχεια της θετικών επιδόσεων που βαίνουν αυξανόμενες ήδη από το δεύτερο μισό του 2013 και μετά. Σημειωτέον ότι με βάση τα στοιχεία του αεροδρομίου της Αθήνας για το εννιάμηνο του 2017, η κίνηση του αεροδρομίου έφθασε τους 16,8 εκατ. επιβάτες, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 8,1%.

Η άνοδος αυτή οφείλεται κυρίως στην επιτυχημένη πορεία της διεθνούς κίνησης με αύξηση 11,5%, ενώ η κίνηση εσωτερικού σημείωσε μικρή άνοδο 1,9%. Σημαντική αύξηση της τάξεως του 7,8% σημείωσε η επιβατική κίνηση και κατά τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου, φθάνοντας τα 2,3 εκατ. επιβάτες, γεγονός το οποίο οφείλεται στην άνοδο τόσο της κίνησης εσωτερικού (+4%) όσο και της κίνησης εξωτερικού (+9,8%).

travel1

Μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Καμίνη, με αφορμή τη διοργάνωση του 5ου Travel Trade Athens κάθε 40 νέοι τουρίστες που φτάνουν στην Αθήνα, δημιουργούν μία νέα θέση εργασίας. «Θα φτάσουμε φέτος τον αριθμό ρεκόρ των 5 εκατομμυρίων επισκεπτών κι ενώνοντας τις δυνάμεις μας με την AEGEAN Airlines και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών θα συνεχίσουμε να προβάλλουμε την Αθήνα ως αυτόνομο ταξιδιωτικό προορισμό».

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε κι ο κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, αντιπρόεδρος της AEGEAN, η οποία, όπως ανέφερε, θα συνεχίσει να στηρίζει περαιτέρω τον προορισμό, προτιθέμενη μάλιστα στο προσεχές διάστημα να γνωστοποιήσει τον σχεδιασμό της για το νέο πτητικό της πρόγραμμα, τους προορισμούς και τη χωρητικότητα. «Πολλά χρόνια κάνουμε προσπάθειες μαζί για να προβάλλουμε την Αθήνα.

Το ευχάριστο και το πιο νέο, είναι ότι τα τελευταία χρόνια η προσπάθεια αυτή γίνεται και με τον δήμο και με το αεροδρόμιο και προσπαθούμε να ανοίξουμε όλη αυτήν τη σύμπραξη, για να μπορέσουμε περισσότεροι φορείς και οικονομικά και αν θέλετε, με τις ενέργειες και τις δυνατότητές μας να στηρίξουμε αυτή τη δυναμική. Έχουμε υποχρέωση να στηρίξουμε αυτή τη δυναμική. Το κέντρο έχει ήδη αλλάξει σημαντικά εικόνα και πρέπει να το ενισχύσουμε. Σαν αεροπορική εταιρία, η βασική μας δουλειά είναι να προσθέτουμε προορισμούς και χωρητικότητα στην Αθήνα. Αυτό το έχουμε κάνει με πίστη και με συνέπεια τα τελευταία χρόνια. Θα συνεχίσουμε να το κάνουμε και τα επόμενα χρόνια. Θα δείτε σύντομα και τις ανακοινώσεις μας, αλλά φυσικά και να αναπτύσσουμε αυτή τη σύμπραξη με το Δήμο και τους υπόλοιπους φορείς, με μεγαλύτερα ποσά, με πιο μεγάλη εμπειρία από την προηγούμενη χρονιά, για να έχουμε καλύτερο αποτέλεσμα».

Η φετινή διοργάνωση επισφραγίσθηκε με το μνημόνιο συνεργασίας για τη στήριξη του θεσμού του Travel Trade Athens, που υπογράφτηκε μεταξύ του δημάρχου Αθηναίων Γιώργου Καμίνη, του αντιπρόεδρου της Αμερικανικής Ένωσης Ταξιδιωτικών Πρακτόρων ASTA – American Society of Travel Agents κ. Robert Duglin και του αντιπροέδρου της Hatta (Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων) κ. Λύσανδρου Τσιλίδη.

Σημειωτέον ότι αθροιστικά, στα 5 αυτά χρόνια του θεσμού, το Travel Trade Athens έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 9.500 συναντήσεις, εξασφαλίζοντας πλέον αξιόλογους αγοραστές (buyers) που έρχονται από περισσότερες από 25 χώρες.

Tο 5ο Travel Trade Athens διοργανώθηκε, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, με την υποστήριξη του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ) και της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ).

  • sponsored: No
  • bloomberg logo: No

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία νέα στο χώρο της οικονομίας και του επιχειρείν

* indicates required