Γενικός Δείκτης:710.350.36%
EUR/USD: 1.17

Aρχές του χρόνου στις ελληνικές ράγες αυστριακοί σιδηρόδρομοι και Goldair

  • ( UPD -14/12/2017 10:52 )
  • Print
Προσθήκη σχολίου

Της Μαριάννας Τζάννε

Το δρομολόγιο Σίνδο-Ειδομένη με δικά της τρένα ως τα τέλη Γενάρη, βάζει μετ΄εμποδίων ως στόχο, η Rail Cargo Logistics Goldair, η εταιρεία που ελέγχουν οι Αυστριακοί σιδηρόδρομοι και η ελληνική εταιρεία logistics και επίγειας εξυπηρέτησης αεροδρομίων Goldair.

Όχημα της νέας επενδυτικής δραστηριότητας του ομίλου της Goldair, αποτελεί η Rail Gargo Logistics Goldair που αποτελεί και την πρώτη ιδιωτική εταιρεία που αδειοδοτήθηκε από την ΡΑΣ (Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων) και υπέγραψε σύμβαση πρόσβασης με τον ΟΣΕ για να κινείται στις ράγες του ελληνικού σιδηροδρόμου με δικά της μέσα.

Η εταιρεία έχει σχεδιάσει να μισθώσει σε πρώτη φάση από την ΓΑΙΑΟΣΕ (ιδιοκτήτρια τροχαίου υλικού) 4 λοκομοτίβες (2 ηλεκτρικές και 2 πετρελαιοκίνητες) καθώς και 160 βαγόνια μεικτού τύπου.

Η πλειοψηφία του τροχαίου υλικού θα έρθει από το δίκτυο των αυστριακών σιδηροδρόμων και θα αποτελεί πάγιο της ελληνικής εταιρείας. Όμως ο σχεδιασμός της νέας εταιρείας συναντά πολλά εμπόδια καθώς οι μηχανές απαιτούν εκτεταμένες συντηρήσεις και ανατρέπουν το σχεδιασμό.

Ο επικεφαλής του ομίλου της Goldair κ. Καλλίνικος Καλλίνικος μιλώντας στο newmoney, αναφέρει ότι η Rail Gargo Logistics Goldair, αντιμετωπίζει όλες τις αδυναμίες μίας αγοράς που ανοίγει. Παραδέχεται ότι η σύμβαση για την μίσθωση των γραμμών με την ΓΑΙΑΟΣΕ, δεν έχει υπογραφεί ακόμη και ότι εξακολουθεί να αποτελεί εμπόδιο το θέμα της εκπαίδευσης μηχανοδηγών λόγω αδράνειας στην λειτουργία της Ακαδημίας του ΟΣΕ.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρεία έχει 2 από 6 συνολικά μηχανοδηγούς που χρειάζεται ενώ έχει δρομολογηθεί η συντήρηση για μία από τις 4 μηχανές. Εφόσον επιλυθούν αυτές οι δυσκολίες, η εταιρεία σκοπεύει να προσφέρει καινοτόμες λύσεις στον τρόπο μεταφοράς. Μία από αυτές θα είναι η μέθοδος «Innovated Semi Trailer Transfer» (Μεταφορά Φορτηγών με Τραίνο) που θα συμβάλει στην μείωση του κόστους και της ρύπανσης και θα αυξήσει την ασφάλεια και την αξιοπιστία στη μεταφορά εμπορευμάτων.

Στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών η Goldair σε συνεργασία με την ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ έχει ανακηρυχτεί οριστικός ανάδοχος από την ΓΑΙΑΟΣΕ για την ανάπτυξη του έργου στο Θριάσιο Πεδίου σε έκταση 588 στρεμμάτων. Η σύμβαση παραχώρησης έχει διαβιβαστεί για έλεγχο στο ελεγκτικό συνέδριο ώστε στη συνέχεια να κυρωθεί από τη Βουλή.

Υπολογίζεται ότι σε βάθος 10ετίας, η κοινοπραξία του έργου, θα ολοκληρώσει στο Θριάσιο την κατασκευή 240.000 τ.μ. στεγασμένων αποθηκευτικών χώρων, ξεκινώντας την υλοποίηση της κατασκευής εντός του 2018 για τα πρώτα 120.000 τ.μ. Παρόν δηλώνει η εταιρεία και για το νέο διαγωνισμό που σχεδιάζεται με ΣΔΙΤ στην περιοχή του Θριάσιου, για την αξιοποίηση της υπόλοιπης έκτασης των 1.400 στρεμμάτων του ΟΣΕ.

Στον τομέα της επίγειας εξυπηρέτησης αεροδρομίων, η Goldair αντιπροσωπεύει συνολικά περισσότερες από 25 ξένες αεροπορικές εταιρείες, παρέχοντας ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών και εγκαταστάσεων για την προώθηση και πλήρη δραστηριοποίηση των αεροπορικών εταιρειών στην ελληνική αγορά. To 2017 η APG HELLAS, θυγατρική εταιρεία της Goldair, υπέγραψε συμφωνία ως γενικός αντιπρόσωπος της Ελλάδος με την Xiamen Airlines.

H Xiamen Airlines έχει την έδρα της στην πόλη Xiamen, επαρχία Fujian, στη νοτιοανατολική ακτή της Κίνας. O στόλος αποτελείται από 148 αεροσκάφη και είναι ένας από τους νεότερους στόλους στον κόσμο ενώ είναι η μόνη εταιρεία που έχει πετύχει 30 συνεχή κερδοφόρα χρόνια στην Κίνα.

Φέτος η Goldair Handling πραγματοποίησε σημαντικές επενδύσεις σε εξοπλισμό για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αεροπορικών εταιρειών. Εξυπηρετήθηκαν πάνω από 120.000 πτήσεις, αυξάνοντας σημαντικά τις θέσεις εργασίας, τόσο στην Αθήνα, όσο και στα περιφερειακά αεροδρόμια, φτάνοντας στους 3.100 εργαζόμενους.

  • copyright: No
  • copyright text: Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
  • sponsored: No
  • bloomberg logo: No

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία νέα στο χώρο της οικονομίας και του επιχειρείν

* indicates required