Γενικός Δείκτης:625.69-0.78%
EUR/USD: 1.14

Αγωγή της Beat σε βάρος Λυμπερόπουλου - Τι κατέθεσε ο Σπίρτζης

  • ( UPD -08/11/2018 16:45 )
  • Print
Προσθήκη σχολίου

«Είναι καθήκον του να υπερασπιστεί τον κλάδο σε θεσμικό επίπεδο και σε αυτό το μέτρο κινήθηκε». Με αυτά τα λόγια ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, υπερασπίστηκε σήμερα στο ακροατήριο του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ Θύμιο Λυμπερόπουλο, σε βάρος του οποίου κατέθεσε αγωγή η εταιρεία Beat, αξιώνοντας αποζημίωση ύψους 260.000 ευρώ για συκοφαντική δυσφήμιση.

Η αγωγή αφορά δηλώσεις αλλά και αρθρογραφία του κ. Λυμπερόπουλου, ενέργειες που είχαν ως αποτέλεσμα, σύμφωνα με την αγωγή που έχει κατατεθεί σε βάρος του, την αμαύρωση της φήμης της Beat.

Ειδικότερα στην αγωγή αναφέρεται πως ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ «έχει προχωρήσει σε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και αναληθείς ειδήσεις, που αμαύρωσαν τη φήμη της εταιρίας, θέτοντας σε κίνδυνο την εμπορική πίστη, την επαγγελματική υπόσταση και το εμπορικό μας μέλλον, εν γνώσει του Θύμιου Λυμπερόπουλου ότι τα από μέρους του διαδοθέντα είναι πλήρως αναληθή».

Μεταξύ των δηλώσεων που αποδίδονται στον πρόεδρο του ΣΑΤΑ είναι ο ισχυρισμός του ότι από το 2011 η Beat φοροδιαφεύγει, λειτουργεί παράνομα και διατηρεί off shore εταιρείες σε νησιά, όπου και καταλήγουν τα έσοδα της.

Πλήθος αυτοκινητιστών στο πλευρό του Λυμπερόπουλου

Σήμερα, κατά τη συζήτηση της αγωγής στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, συγκεντρώθηκε πλήθος αυτοκινητιστών προς συμπαράσταση στον πρόεδρο του ΣΑΤΑ, ο οποίος είχε βρεθεί και ο ίδιος στο ακροατήριο, όπως άλλωστε και ο πρόεδρος της Βeat Νίκος Δανδράκης.

Τι κατέθεσε ο Χρήστος Σπίρτζης

Κατά την ακροαματική διαδικασία ως μάρτυρας από την πλευρά του κ. Λυμπερόπουλου κατέθεσε ο κ. Σπίρτζης, ο οποίος υπερασπίστηκε τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ και τις τοποθετήσεις του, αναφέροντας μεταξύ άλλων στην κατάθεσή του: «Ένα εξάμηνο πριν την ψήφιση του νέου νόμου το Μάρτιο του 2018, υπήρξαν ανώνυμες αναφορές στο υπουργείο σε σχέση με τον τρόπο πληρωμής της εταιρίας (της Βeat). Καταγγέλλονταν πως οι οδηγοί λάμβαναν χρήματα με εμβάσματα από το εξωτερικό, άρα χρήματα έφευγαν από τη χώρα».

Ωστόσο, ο υπουργός Μεταφορών απαντώντας σε ερώτηση της έδρας για το εάν με αφορμή αυτές τις καταγγελίες έγιναν έλεγχοι από τις αρμόδιες αρχές, δήλωσε άγνοια! Κατέθεσε, όμως, πως πριν την ψήφιση του Νόμου 4530/2018 «υπήρχε νομική αταξία, κενό νόμου και παράβαση νόμου, καθώς σε ορισμένα επαγγέλματα είχαμε καταστρατήγηση τιμής».

Beat: Ο Λυμπερόπουλος θέλει να αφήσει τον κλάδο όπως ήταν πριν 20 χρόνια

Της κατάθεσης του κ. Σπίρτζη είχε προηγηθεί στο δικαστήριο η κατάθεση της οικονομικής διευθύντρια της Βeat. Η μάρτυρας αναφερόμενη στον Θύμιο Λυμπερόπουλο κατέθεσε πως «ακολουθεί αναχρονιστικά πρότυπα» ότι «δεν αγκαλιάζει την καινοτομία που φέρνουμε, δεν την αναγνωρίζει» καθώς «θέλει να αφήσει τον κλάδο όπως ήταν πριν 20 χρόνια».

Η οικονομική διευθύντρια της Βeat χαρακτήρισε τα επίδικα δημοσιεύματα και τα όσα ειπώθηκαν σε βάρος της εταιρείας «αναληθή» και επισήμανε πως η εταιρία ελέγχεται τακτικά από τις φορολογικές αρχές, ενώ δεν καταβάλει φόρο εισοδήματος καθώς είναι ελλειμματική.

Ανέφερε χαρακτηριστικά η μάρτυρας: «Τα δημοσιεύματα μας έπληξαν και αναγκαστήκαμε να κινηθούμε δικαστικά. Το τελευταίο τρίμηνο του έτους, λογω εποχικότητας, είναι το καλύτερο τρίμηνο με 40% αύξηση. Τα αναληθή δημοσιεύματα και ο δημόσιος λόγος του Θ. Λυμπερόπουλου που εντάθηκε το Σεπτέμβριο του 2017 είχε σαν αντίκτυπο όχι αναμενόμενη αύξηση. Χρειάστηκαν πρόσθετες ενέργειες όπως την πρόσληψη συμβούλων διαχείρισης και διαφημιστικής καμπάνιας, ύψους 270.000 ευρώ».

Το δικαστήριο επιφυλάχθηκε να εκδώσει την απόφασή του.

  • copyright: No
  • copyright text: Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
  • sponsored: No
  • bloomberg logo: No

Δημοφιλή στο Internet

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία νέα στο χώρο της οικονομίας και του επιχειρείν

* indicates required