Οι Έλληνες που πρωταγωνιστούν στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία έχουν παρουσία και στα capesize φορτηγά με τους διεθνούς ναυλομεσιτικούς οίκους να υπολογίζουν-προσθέτουν σε αυτά και τα φορτηγά τύπου Newcastlemax χωρητικότητας άνω των 200.000 τόνων. H ναυλαγορά των capsizes από το χαμηλό του περασμένου Απριλίου έφθασε στα υψηλά του Σεπτεμβρίου υπερκαλύπτοντας, κατά το διπλάσιο, τις απώλειες  από την αρχή της χρονιάς.

Σύμφωνα με τη διασταύρωση στοιχείων  του διεθνούς ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons και του Marine Information Services (MIS.GR) στον κατάλογο με τους Έλληνες πλοιοκτήτες που έχουν στόλο με φορτηγά capesize είναι:

– Ο Γιάννης Αγγελικούσης με τη Maran Dry με 49
– Ο Πέτρος Παππάς με την Star Bulk έχει 38
– Ο Γιώργος Οικονόμου με την Cardiff έχει 36
– Η Αγγελική Φράγκου με τη Navios Holdings έχει 26
– Ο Θεόδωρος Βενιάμης, πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών έχει με την Golden Union 19
– Η Άννα Αγγελικούση με την Alpha Bulkers έχει 18
– Ο Συμεών Παληός  με τη DIANA Shipping έχει 18
– Ο Διαμαντής Δαμαντίδης με τη  Marmaras 16
– Η Seanergy Marιtime την οποία εκπροσωπεί ο Σταμάτης Τσαντάνης έχει 10
– Η Transmedτου Χαράλαμπου Μυλωνά έχει  10
– O Βίκτωρ Ρέστης με την Εnterprises Shipping and Trading έχει εννέα
– Ο  Αδαμάντιος Πολέμης με την New Shipping ltd  έχει εννέα
– Οι Θανάσης και Πάνος  Λασκαρίδης με τη Laskaridis Shipping έχουν οκτώ.

Στον κατάλογο βρίσκουμε και άλλους Έλληνες πλοιοκτήτες με Capesize φορτηγά πλοία,  από ένα έως οκτώ τον αριθμό, στον στόλο τους,  μεταξύ των οποίων είναι ο Βαγγέλης Μαρινάκης, ο Γιώργος Προκοπίου, ο Δημήτρης Προκοπίου, ο Λου Κολλάκης,  ο Όμιλος Τσάκου, ο  Όμιλος Βαφειά, τα αδέλφια Μαρτίνοι,  Θανάσης, Ανδρέας, Ντίνος, με διαφορετικές εταιρείας, ο Μιχάλης και ο Γιάννης Χανδρής, η ναυτιλιακή εταιρεία  συμφερόντων Ωνάση, ο Βίλλυς Παναγιωτίδης, η οικογένεια Καρρά-Carras (Hellas), o Mιχάλης και ο Νίκος Λυκιαρδόπουλος, ο Νικόλας Κομνηνός-Ξυλάς, η οικογένεια Ιγγλέση, ο Αδαμάντιος Λαιμός.