search icon

Αυτοκίνητο

Καμία καθυστέρηση στις παραδόσεις: Ποια ελληνική εταιρεία προνόησε να προμηθευτεί πολλά αυτοκίνητα

Αισιόδοξος για το 2022 εμφανίστηκε στη γενική συνέλευση των μετόχων ο κ. Βασιλάκης ο οποίος ανέλυσε τι θα γίνει στην αγορά καινούριων και μεταχειρισμένων ΙΧ

Θετικές διαγράφονται οι προοπτικές τη φετινή χρονιά για την Autohellas, καθώς η τουριστική περίοδος φαίνεται ότι θα είναι καλύτερη από την περσινή, εάν και οι προκλήσεις είναι αρκετές, όπως η πρόσφατη πολεμική σύρραξη μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, αλλά και οι καθυστερήσεις στην παραλαβή νέων αυτοκινήτων, όπως ανέφερε, στην πρόσφατη γενική συνέλευση μετόχων ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ευτύχης Βασιλάκης.

Ο κ. Βασιλάκης εξήγησε ότι ο όμιλος έχει μεγάλη γκάμα δραστηριοτήτων βραχυχρόνιας και μακροχρόνιας ενοικίασης, λιανικής και χονδρικής εμπορίας καθώς και εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ενώ παράλληλα έχει διασφαλίσει σημαντικούς χώρους οι οποίοι μπορεί να χρησιμοποιηθούν για logistics του παρόντος και του μέλλοντος (η Autohellas δραστηριοποιείται από το 1974 στο χώρο του αυτοκινήτου και αποτελεί μέλος του ευρύτερου Ομίλου Θ. Βασιλάκη ο οποίος μεταξύ άλλων δραστηριοποιείται και στο χώρο των αερομεταφορών με την Aegean).

Ο κ. Βασιλάκης δήλωσε αισιόδοξος για την πορεία της εταιρείας και κατά το τρέχον έτος παρά τα μεγάλα προβλήματα που υπάρχουν στην εφοδιαστική αλυσίδα παγκοσμίως, τα οποία καθυστερούν τις παραδόσεις από τέσσερις έως 12 μήνες στην εγχώρια αγορά.

«Σήμερα στην αγορά το διάστημα από την παραγγελία ενός αυτοκινήτου έως την παραλαβή του ξεκινάει από τους τέσσερις μήνες και φτάνει έως και δώδεκα, αναλόγως τον κατασκευαστή και τον τύπο του αυτοκινήτου. Δυστυχώς δεν έχει έρθει ακόμη η ισορροπία τόσο σε ότι αφορά στην παραγωγή όσο και στα logistics», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της AutoHellas προσθέτοντας ότι η εταιρεία δεν αντιμετωπίζει τόσο μεγάλο πρόβλημα τουλάχιστον ως προς τις βραχυχρόνιες ενοικιάσεις καθώς πέρυσι είχε προνοήσει να προμηθευτεί μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων.

Όμως το πρόβλημα των καθυστερήσεων παραμένει στις μακροχρόνιες μισθώσεις, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί ένα μεγάλο ανεκτέλεστο τμήμα εκκρεμών παραγγελιών τόσο στη δραστηριότητα του leasing όσο και στις εισαγωγικές εταιρείες που έχει σαν αποτέλεσμα να καθυστερούν τιμολογήσεις. Όπως είπε αυτό σίγουρα δεν είναι καλό όμως παρέχει μία ασφάλεια εσόδων για τους επόμενους μήνες.

Άνοδος τιμών και στα μεταχειρισμένα ΙΧ

Σε ό,τι αφορά την αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ο κ. Βασιλάκης ανέφερε ότι την τελευταία διετία παρατηρείται αύξηση τιμών τόσο στα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης όσο και στα ηλεκτρικά.

«Η αίσθηση μας είναι ότι για αυτό τον λόγο και οι τιμές των μεταχειρισμένων θα παραμείνουν υψηλές. Ειδικά αυτή την εποχή οι τιμές μεταπώλησης είναι στα υψηλότερα επίπεδα και αυτό οφείλεται σε έναν μεγάλο βαθμό στα προβλήματα παραγωγής. Σίγουρα αυτό δεν κρατήσει για πάντα όμως η διατήρηση των υψηλών τιμών στα νέα μοντέλα, που οφείλονται και σε παράγοντες πέρα από το πρόσκαιρο πρόβλημα, θα διατηρεί το σκηνικό αυτό και στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα».

Διαβάστε περισσότερα 

Από την Αστυπάλαια στην κορυφή της Google – Το success story δύο Ελληνίδων 

Νέο πακέτο στήριξης ενάντια στην ακρίβεια – Όλα τα μέτρα που εξετάζονται 

Πάσχα 2022: Ελληνικά κρέατα στις αγορές, πόσο κοστίζει το αρνί – Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές

Exit mobile version