search icon

Fine Living

Οι Ελληνες που έκλεψαν την παράσταση στην γιορτή του ανδρικού στυλ

Ο Νικόλας Μπαρελιέ διαθέτει την ευγένεια, την κομψότητα και το class ενός δανδή. Είναι απόγονος Γάλλου από τη Μασσαλία, που ερωτεύτηκε και παντρεύτηκε την Ελληνίδα προγιαγιά και μαζί κατάφεραν να ξεφύγουν από τη Μικρασιατική καταστροφή. Τον επισκεφθήκαμε στο ατελιέ του, στην οδό Σόλωνος στο Κολωνάκι και ο χώρος είχε τον πυρετό της δημιουργίας ενός καινούργιου […]

Κάθε Ιανουάριο, για 4 συνεχόμενες ημέρες, τα βλέμματα της παγκόσμιας ανδρικής μόδας στρέφονται στη Φλωρεντία, και πιο συγκεκριμένα στην “Pitti Uomo”, τη μεγαλύτερη έκθεση στον κόσμο για το ανδρικό στυλ.

Ο Νικόλας Μπαρελιέ διαθέτει την ευγένεια, την κομψότητα και το class ενός δανδή. Είναι απόγονος Γάλλου από τη Μασσαλία, που ερωτεύτηκε και παντρεύτηκε την Ελληνίδα προγιαγιά και μαζί κατάφεραν να ξεφύγουν από τη Μικρασιατική καταστροφή. Τον επισκεφθήκαμε στο ατελιέ του, στην οδό Σόλωνος στο Κολωνάκι και ο χώρος είχε τον πυρετό της δημιουργίας ενός καινούργιου brand αλλά και το πάθος του επιχειρείν. Τα χαρτιά με τα πατρόν θύμιζαν ότι στην επικεφαλίδα όλων αυτών έμπαινε η υψηλή ραπτική και μάλιστα made in Greece.

Ο σχεδιαστής με τον φωτογράφο Ata De Çin

Ως αρχιτέκτονας έχει γενικεύσει την αγάπη του για τη μόδα ως μια ευρύτερη έφεση προς την καλή αισθητική. “Η πρώτη μου επαφή με την αισθητική, της οποίας αποτελεί τμήμα η μόδα, ήταν από παιδάκι που μου άρεσε οτιδήποτε είχε να κάνει με την καλαισθησία και τα ωραία αντικείμενα, τα οποία και αναζητούσα ψαχουλεύοντας στα συρτάρια των γιαγιάδων μου. Ο πατέρας μου είναι διευθυντής ξενοδοχείου οπότε είχα μια επαφή με το κλασικό ανδρικό ντύσιμο, αν και προτιμώ να το ονομάζω διαχρονικό. Η μεγάλη όμως επιρροή ήταν αυτή της γιαγιάς, της μητέρας του πατέρα μου, που ήταν μοδίστρα. Πήγαινα στη γιαγιά μου και της έκανα τις πρώτες παραγγελίες, ως παιδάκι για τις Απόκριες. “Έχω φανταστεί να βάλω αυτήν την μπέρτα” της έλεγα και μου την έραβε αμέσως. Μετά δοκίμαζα τα ρούχα που έφτιαχνε. Εκεί βλάστησε ο σπόρος της μόδας από τα πρώτα παιδικά μου χρόνια” μας εξομολογείται.

Ο Νικόλας Μπαρελιέ

Πριν την καραντίνα του κορονοϊού ο Νικόλας Μπαρελιέ ήταν ένας καλοντυμένος αρχιτέκτονας. Στην συνέχεια έγινε σχεδιαστής μόδας και δημιούργησε, σε χρόνο ρεκόρ, το δικό του brand. Το Scala, η αρχιτεκτονική κλίμακα όπως μεταμορφώνεται στο χώρο της ανδρικής μόδας. Κι επειδή η τύχη ευνόησε το ρίσκο του, ο Νικόλας αποφάσισε να συμμετέχει με ηχηρή εμφάνιση μεταξύ “ratpack” και “κομψής αλητείας” στο φετινό Pitti Uomo, – την διοργάνωση-θεσμό στη βιομηχανία της αντρικής μόδας. Φέτος στο Fortezza da Basso της Φλωρεντίας, το 100.000 τ.μ. φρούριο του 14ου αιώνα, περιηγήθηκαν περισσότεροι από 20.000 επισκέπτες.

To Pitti Uomo μέσα από τα μάτια του Νικόλα Μπαρελιέ
“Επισκέπτομαι την Pitti από το 2021, με αφορμή την ίδρυση του sartorial brand μου, SCALA. Φέτος, όμως, ήταν μια διαφορετική εμπειρία. Ένας αρχιτέκτονας, μια δημοσιογράφος, ένας οικονομικός διευθυντής, ένας “longevity expert”, τρεις επιχειρηματίες, ένας δικηγόρος, μια αρχιτέκτονας κήπων, ένας ράφτης, ένας φωτογράφος, ένας καλλιτέχνης/μοντέλο, ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός και ένας “ποιητής”, όλοι φίλοι και λάτρεις του brand, συνέθεσαν το team SCALA. Ο πυρήνας του γκρουπ αποτελείται από μια παρέα ανδρών με “κομψή αλητεία”, ένα “ratpack”, που δημιουργήθηκε πέρυσι το καλοκαίρι σε ένα catamaran και μας ενώνει η αγάπη για το στυλ, το καλό φαγητό και τις “ουσιαστικές” συζητήσεις” μας λέει και συνεχίζει. “Αφορμή της παρουσίας μας αποτέλεσε και η συμμετοχή του SCALA στο “Salon of Excellence” στο Palazzo Gaddi, event το οποίο συμπεριλήφθηκε στο official calendar της Pitti Uomo και αποτέλεσε την πρώτη συμμετοχή ελληνικού brand σε επίσημο event της έκθεσης τα τελευταία 30 χρόνια” συμπληρώνει.

Το team SCALA

“To “Salon of Excellence”, διοργανώνεται από τον λάτρη της αισθητικής Aleksandar Djordjevic και συγκεντρώνει επιλεκτικά κάθε χρόνο κορυφαίους στο είδος τους εκπροσώπους/δημιουργούς ανδρικής ένδυσης και υπόδησης, με κριτήρια την προσήλωση στην υψηλή αισθητική, την έμφαση στην λεπτομέρεια και την ποιότητα. Το πρόγραμμα των ημερών περιλάμβανε επίσκεψη στην έκθεση και φωτογράφηση το πρωί και το απόγευμα exclusive events σε αναγεννησιακά παλάτια με φανταστικά cocktails και μοναδικό κόσμο, με προσκλήσεις που μας είχε εξασφαλίσει η δημοσιογράφος, ιδρύτρια του La Vie Rebelle και υπεύθυνη επικοινωνίας και marketing του SCALA, με έδρα το Λονδίνο, Ανδρονίκη Ξημέρη. Τα βράδια απολαμβάναμε εξαιρετικό φαγητό, κρασί και συζητήσεις σε “Τρατορίες” και “ρεστοράν” της πόλης, με προσωπική αγαπημένη, την “Trattoria Marrione. Κατά κοινή ομολογία, αποτελέσαμε ίσως τη δυναμικότερη παρουσία της έκθεσης σε επίπεδο επισκεπτών, δεδομένου ότι δεν υπήρχε άλλο αντίστοιχο σε μέγεθος γκρουπ που να “φοράει” τον ίδιο σχεδιαστή και κυρίως να έχει αυτή τη μοναδική ενέργεια ανεπιτήδευτης κομψότητας και “ανεμελιάς” μας λέει ο Νικόλα Μπαρελιέ.

Στο event, παρουσιάστηκε η φιλοσοφία του SCALA και προκάλεσαν ιδιαίτερη εντύπωση τόσο οι παρούσες δημιουργίες όσο και η γενικότερη εκπροσώπηση του brand μέσα από video της τελευταίας καμπάνιας, γεγονός που αποτελεί απόδειξη ότι εφόσον δίνεται η απαραίτητη έμφαση στο σχεδιασμό (πατρόν), την ποιότητα ραφής και την εξαιρετική πρώτη ύλητο αποτέλεσμα μπορεί να είναι μοναδικό, ανεξαρτήτως χώρας προέλευσης. Γιατί όχι “Το Made in Italy” να μην δώσει τη θέση του στο Designed and Made in Greece?
“Αν κάτι μου έμεινε περισσότερο από το 5ήμερο ταξίδι και τη συμμετοχή στο event ήταν αυτή ή τρομερή ενέργεια που υπήρχε έκδηλη στην ατμόσφαιρα της παρέας του “SCALA crew” η οποία έχει αποτυπωθεί σε μεγάλο βαθμό στο φωτογραφικό υλικό και γινόταν άμεσα αντιληπτή από τον οποιοδήποτε βρισκόταν κοντά μας. Όπως φαντάζει λογικό, το ραντεβού ανανεώθηκε για του χρόνου, με ακόμα περισσότερα “μέλη” και νέες εμπειρίες” συμπληρώνει ο σχεδιαστής.

www.scalawear.com, @scalawear/Ιnstagram

Exit mobile version