Το λανσάρισμα του καινούργιου παπουτσιού υπολογίζεται για τις 24 Αυγούστου, γνωστή και ως “Kobe day”.
Λίγο καιρό μετά το τραγικό δυστύχημα με το ελικόπτερο και την απώλεια του Κόμπι Μπράιαντ, της κόρης του Τζίτζι και των υπολοίπων επιβατών το 2020 στην περιοχή Καλαμπάσας της Νότιας Καλιφόρνια, η Nike αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή των αθλητικών υποδημάτων και των περισσότερων επώνυμων ειδών με το σήμα Kobe. Τα αθλητικά υποδήματα με την επωνυμία Kobe ακολούθησαν μια πρωτοφανή άνοδο στη ζήτησή τους και σε λίγο καιρό έγινε αδύνατη η αγορά τους σε μία αξιοπρεπή τιμή! Σε πολλές περιπτώσεις η τιμή διπλασιάστηκε και τριπλασιάστηκε για ένα ζευγάρι από τη σειρά Kobe.
Το Μάρτιο του 2022 η σύζυγος του αδικοχαμένου Κόμπι Μπράιαντ Βανέσα, ανακοίνωσε πως η οικογένεια συμφώνησε με τη Nike στην επέκταση του συμβολαίου που δέσμευε τις δυο πλευρές με την προοπτική να εμφανιστούν το επόμενο διάστημα ξανά στα ράφια των καταστημάτων τα εμβληματικά παπούτσια, αλλά και κάθε επώνυμο είδος της σειράς. Η είδηση για την επιστροφή της σειράς του Black Mamba έχει ενθουσιάσει τους θαυμαστές του σε όλο τον κόσμο. Η Nike ουσιαστικά ανακοίνωσε ότι επαναφέρει το εμπορικό σήμα Kobe στην παραγωγή και μέρος των εσόδων θα πάει στην οικογένεια του αδικοχαμένου αθλητή.
Η Nike με τον τρόπο αυτό θα συνεχίσει να προσφέρει στον κόσμο ένα κομμάτι της κληρονομιάς του Kobe, με τη σύμφωνη γνώμη της συζύγου του Βανέσας, αλλά και των τριών κοριτσιών του. Η αναβίωση του brand Kobe και όλων των αθλητικών ειδών που παρασύρει, είναι ένα μεγάλο στοίχημα για την εταιρεία και μια ιερή υποχρέωση σ’ έναν από τους μεγαλύτερους καλαθοσφαιριστές όλων των εποχών. Εναν αθλητή που η επίδραση του στο μπάσκετ ήταν μεγαλειώδης σε κάθε γωνιά του πλανήτη.
Το εμπορικό σήμα Kobe και το λανσάρισμα
Το λανσάρισμα του καινούργιου παπουτσιού υπολογίζεται για τις 24 Αυγούστου, που είναι και η «Kobe Day». Η συγκεκριμένη ημέρα έχει επιλεγεί επειδή οι δύο αριθμοί (το 24 και το 8) ήταν αυτοί που φορούσε όταν έπαιζε σε όλη του την καριέρα με τους Los Angeles Lakers. Οπότε μία ημέρα νωρίτερα θα γίνει η παρουσίαση, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Nike, John Donahoe. Στην κορυφαία αθλητική εταιρεία αντιλήφθηκαν ότι το συγκεκριμένο brand είναι ένα από τα πιο εμβληματικά στην ιστορία των αθλητικών ειδών και έχει τη δυνατότητα να φτάσει σε επίπεδο πώλησης την Jordan Brand.
Το Nike Kobe 11 ήταν η τελευταία σειρά που βρήκε στην αγορά και έκτοτε σταμάτησε η παραγωγή, ωστόσο τα παλαιότερα μοντέλα συνέχισαν να κυκλοφορούν. Πρόθεση της Nike είναι να κυκλοφορήσει στην αγορά το Kobe 12. Μεταξύ των πιο δημοφιλών μοντέλων που υπάρχουν είναι τα Kobe 8, Kobe 10 και η σειρά Kobe Protro. Ωστόσο, το πιο δημοφιλές αθλητικό παπούτσι Kobe είναι το Kobe 6 “Grinch”.
Η εξέλιξη αυτή έχει προκαλέσει μεγάλο ενθουσιασμό στους φαν του αδικοχαμένου Κόμπι, ενώ εξίσου ικανοποιημένοι είναι και όλοι οι λάτρεις των sneakers ανά τον κόσμο. Οι μόνοι ίσως που δεν θα χαρούν είναι ορισμένοι συλλέκτες, που θα δουν τις συλλογές τους να χάνουν μέρος της αξίας τους, μετά το λανσάρισμα της σειράς Kobe, αλλά αυτό έχει μικρή σημασία μπροστά στη μεγάλη εικόνα, που είναι η επιστροφή στα ράφια ενός brand με μεγάλη αξία που έχει αφήσει το δικό του στίγμα στην αθλητική αγορά.
Φωτογραφίες: Getty Images / Ideal Image