search icon

Journal

Αφησε τη Wall Street και δημιούργησε κολοσσό με προϊόντα περιποίησης για παιδιά

Η Κίμπερλι Χο εγκατέλειψε καριέρα στη Wall Street για να δημιουργήσει σειρά με κρέμες, σαμπουάν και άλλα είδη με «καθαρά» συστατικά.

Η Κιμπερλι Χο το 2019 συμπεριλήφθηκε στη λίστα του Forbes «30 under 30» στην κατηγορία "Λιανικό εμπόριο και Ηλεκτρονικό εμπόριο". Photo: www.linkedin.com

Η Κίμπερλι Χο εγκατέλειψε καριέρα στη Wall Street για να δημιουργήσει σειρά με κρέμες, σαμπουάν και άλλα είδη με «καθαρά» συστατικά.

Όσο εργαζόταν στη Goldman Sachs η δουλειά της δεν τελείωνε ποτέ. Το τηλέφωνό της χτυπούσε κάθε ώρα της ημέρας, αλλά και της νύχτας. Δεν ήταν λίγες οι φορές που ο επικεφαλής της την καλούσε ακόμα και μετά τα μεσάνυχτα για μια διόρθωση σε μια παρουσίαση. Σηκωνόταν από το κρεβάτι, διόρθωνε τη λεπτομέρεια και την έστελνε. Παρότι εξαντλητική, εκείνη η περίοδος τη βοήθησε να «χτίσει» την εργασιακή της ηθική και να μάθει να μη δέχεται εύκολα το «όχι».

Η Κιμπερλι Χο το 2019 συμπεριλήφθηκε στη λίστα του Forbes «30 under 30» στην κατηγορία “Λιανικό εμπόριο και Ηλεκτρονικό εμπόριο”. Photo: www.linkedin.com

Η Κίμπερλι Χο, γεννημένη στη Μαλαισία, άφησε τη χώρα της στα 18 της για να σπουδάσει στο Πανεπιστήμιο Στάνφορντ. Αργότερα, μετακινήθηκε από την επενδυτική τραπεζική σε εταιρία διαχείρισης κεφαλαίων, ώσπου αποφάσισε να ακολουθήσει το επιχειρηματικό της ένστικτο. Η ιδέα που θα άλλαζε τη ζωή της προέκυψε όταν φίλοι της από τη Μαλαισία τη ρωτούσαν ποια αμερικανικά προϊόντα περιποίησης για παιδιά ήταν πραγματικά «καθαρά» και ασφαλή. Η Χο, η οποία η ίδια είχε υποφέρει από δερματικούς ερεθισμούς, διαπίστωσε ότι η αγορά είχε σημαντικά κενά. Ακόμα και προϊόντα που παρουσιάζονταν ως «φυσικά» δεν ήταν απαραίτητα ασφαλή ή αποτελεσματικά.

Με την ανάγκη για πραγματικά «καθαρά» προϊόντα
Το 2018 η Χο μαζί με τον σύζυγό της Χουάνγκ Λι -επίσης πρώην υπάλληλο της Goldman Sachs- ίδρυσε την Evereden με τη στήριξη δερματολόγου από το Στάνφορντ και επενδυτικού κεφαλαίου από την Sidekick Partners. Η εταιρία ξεκίνησε με vegan φόρμουλες, βασισμένες σε κλινικά ασφαλή συστατικά ειδικά σχεδιασμένα για το ευαίσθητο δέρμα μωρών και παιδιών. Ένα χρόνο μετά, η εταιρία διεύρυνε τη γκάμα της με προϊόντα για τις ανάγκες της μητέρας και συγκεκριμένα την πρόληψη και αντιμετώπιση των ραγάδων που συχνά εμφανίζονται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Η Evereden καταγράφει ετήσιες πωλήσεις που αγγίζουν τα 100 εκατ. δολάρια, αποδεικνύοντας ότι το «οικογενειακό skincare» είναι μία ανερχόμενη επιχειρηματική ευκαιρία.

Η επιτυχία ήταν μεγάλη, τα έσοδα ξεπέρασαν το ένα εκατ. δολάρια και τα κεφάλαια που συγκεντρώθηκαν χρησιμοποιήθηκαν, μεταξύ άλλων, για τη δημιουργία εργαστηρίου έρευνας και ανάπτυξης, με αποτέλεσμα να μειώνεται σημαντικά ο χρόνος παραγωγής από περίπου 18 μήνες που συνήθως απαιτούνται, σε μόλις 3–6 μήνες. Με τη στήριξη ομάδας ιατρών, δημιουργήθηκε λίστα με 2.000 συστατικά που η εταιρία απαγορεύει αυστηρά στη συνθέσεις. Σταδιακά, άρχισαν να προστίθενται νέα προϊόντα, όπως σαμπουάν, σπρέι για ευκολοχτένιστα μαλλιά, ενυδατικές κρέμες, αντηλιακά και σετ ταξιδιού. Από το 2021 κάθε χρόνο λανσάρονται 10 νέοι κωδικοί για βρέφη, παιδιά, εφήβους, και μητέρες.

Φιλικά για το δέρμα συστατικά
Αποφεύγοντας τα σκληρά χημικά και επιλέγοντας συστατικά, όπως νιασιναμίδη, βιταμίνη Β, αμινοξέα, ωμέγα, οξείδιο του ψευδαργύρου, αλλά και με έξυπνο packaging, χρώμα και άρωμα οι σειρές έγιναν ανάρπαστες. Η διανομή γίνεται κυρίως διαδικτυακά ή μέσω αλυσίδας καταστημάτων με παρουσία σε περισσότερες από 20 χώρες. Η σειρά για παιδιά προεφηβικής ηλικίας έγιναν το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα της Evereden, ενώ μέσα σε λίγους μήνες από την κυκλοφορία της, εκείνη για τα μαλλιά σκαρφάλωσε στην κορυφή στη σχετική κατηγορία του Amazon.

Η διανομή των προϊόντων γίνεται κυρίως διαδικτυακά ή μέσω αλυσίδας καταστημάτων με παρουσία σε περισσότερες από 20 χώρες.
Συνεργασία Barbie x Evereden, μια περιορισμένης έκδοσης σειρά προϊόντων παιδικής περιποίησης δέρματος

Σήμερα, η Evereden καταγράφει ετήσιες πωλήσεις που αγγίζουν τα 100 εκατ. δολάρια, αποδεικνύοντας ότι το «οικογενειακό skincare» είναι μία πραγματικά ανερχόμενη επιχειρηματική ευκαιρία. Αυτό που παρατηρείται, μάλιστα, είναι ότι οι αγοραστές που ξεκίνησαν με προϊόντα για βρέφη, συνεχίζουν να εμπιστεύονται την εταιρία καθώς τα παιδιά μεγαλώνουν. Το κόστος των προϊόντων είναι σχετικά υψηλό σε σύγκριση με ανάλογα που πωλούνται στο λιανικό εμπόριο: μια ενυδατική κρέμα προσώπου 50 ml. για το έκζεμα κοστίζει αυτή τη στιγμή 29 δολάρια και ένα σαμπουάν και ένα γαλάκτωμα μαλλιών (με δώρο μια βούρτσα) στοιχίζει 83 δολάρια αρχική τιμή. Παρ’ όλα αυτά, η Evereden έχει καταφέρει να συνθέσει μια βάση πιστών πελατών που δίνουν προτεραιότητα στην ποιότητα και την ασφάλεια.

Η Χο το 2019 συμπεριλήφθηκε στη λίστα του Forbes «30 under 30» με τους πιο επιδραστικούς νέους κάτω των 30 στην κατηγορία “Λιανικό εμπόριο και Ηλεκτρονικό εμπόριο”. Ανατρέχοντας στην πορεία της, αποδίδει μεγάλος μέρος της επιτυχίας στην νοοτροπία που κληρονόμησε από τους γονείς της, οι οποίοι σε νεαρή ηλικία αποφάσισαν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση, αλλά και στην πειθαρχία που απέκτησε τα χρόνια στη Wall Street. Με βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, δηλώνει αισιόδοξη: Στόχος της είναι η Evereden να εξελιχθεί στη νούμερο ένα μάρκα περιποίησης για όλη την οικογένεια παγκοσμίως.

Φωτογραφίες: @everedenbrand/Instagram

Exit mobile version