Αγγελική Χόντου – Η ιέρεια των καλλυντικών έφτιαξε τη δική της πολιτεία (pics+vid)
Aπό τη Μαρία Λεμονιά
Από μικρό παιδί λάτρευε το Selfridges, τα πολυκαταστήματα Galeries Lafayette και το Bloomingdale’s. Η Αγγελική Χόντου, κόρη του ιδιοκτήτη των μεγαλύτερων καταστημάτων καλλυντικών στη χώρας μας, μετακόμισε από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη δημιουργώντας το πιο life style εμπορικό κέντρο της συμπρωτεύουσας.
Από τότε που θυμάται τον εαυτό της βρισκόταν μέσα στα καταστήματα της οικογένειάς της, τα πασίγνωστα Hondos Center, τα οποία δημιούργησε ο πατέρας της Νίκος Χόντος.
«Η αγαπημένη μου ενασχόληση όταν ήμουν στην εφηβεία ήταν να γεμίζω τα ράφια των καταστημάτων μας. Δεν υπήρχαν Χριστούγεννα και γιορτές. Τις ημέρες που οι συμμαθητές μου έκαναν διακοπές εγώ προκειμένου να εξασφαλίσω χαρτζιλίκι βρισκόμουν στα μαγαζιά μας και έκανα αμπαλάζ» αναφέρει η Αγγελική Χόντου σήμερα.
«Οι αδελφές μου και οι ξαδέλφες μου με έλεγαν μαζόχα αλλά για εμένα το γέμισμα των ραφιών ήταν σαν να έκανα γυμναστική. Όταν τελείωσα το σχολείο στην Αθήνα σπούδασα στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων. Αργότερα έκανα ΜΒΑ στο πανεπιστήμιο Αlba και δούλεψα στο λογιστήριο της πολυεθνικής εταιρείας Procter & Gamble».
«Το 2004 ο πατέρας μου αγόρασε μια μεγάλη έκταση τριάντα στρεμμάτων δίπλα στη θάλασσα και έχτισε αυτό το εμπορικό κέντρο που θέλησε να το αναλάβω κι ας ήμουν μόνο 27 ετών!».
Στην αρχή η Αγγελική Χόντου ανεβοκατεβαίνει Αθήνα – Θεσσαλονίκη αφού μπορεί ο Νίκος Χόντος να την θέλει στην νέα του επένδυση, εκείνη όμως αισθάνεται ότι αποκόβεται από τις παρέες της που μένουν Αθήνα. Ωσπου παντρεύεται στην Θεσσαλονίκη και έτσι σιγά σιγά ενσωματώνεται στην τοπική κοινωνία.
«Ξαφνικά ανακαλύπτω ότι τα πάντα στη Θεσσαλονίκη είναι πιο εύκολα. Η κοινωνία είναι πιο μικρή, οι σχέσεις πιο ζεστές και η καθημερινότητα περισσότερο χαλαρή».
Η Apollonia Politia – γίνεται για εκείνην η νέα επαγγελματική πρόκληση. Το μεγάλο στοίχημα. Ένα εμπορικό κέντρο 25 χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων που λόγω του διεθνούς της vision έμελλε να γίνει τελείως διαφορετικό απ’ ό,τι μέχρι τότε υπήρχε.
«Ηθελα η πόλη μου να αισθάνεται υπερήφανη για ένα εμπορικό σημείο αναφοράς, ένα στολίδι που παντρεύει το τοπικό με το παγκόσμιο, το μοντέρνο με το διαχρονικό, φέρνοντας πάντα το αύριο πιο κοντά. Όραμά μου ήταν να δημιουργήσω έναν χώρο που όχι μόνο ανταποκρίνεται στις σύγχρονες τάσεις αλλά και τις διαμορφώνει, προσφέροντας έμπνευση και ακολουθώντας έναν δρόμο συνεχούς πρωτοπορίας».
«Η Apollonia Politia είναι για μένα ένας ζωντανός οργανισμός που αναδεικνύει τη Θεσσαλονίκη ως προορισμό για την υψηλή αισθητική και τη μοναδική εμπειρία shopping».
Οι Χόντοι άλλωστε είχαν το επιχειρείν στο DNA τους. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Νίκος Χόντος ξεκίνησε το 1967 με ένα περίπτερο στην Ομόνοια το οποίο όμως διέθετε οδοντόπαστες και κρέμες για να εξελιχθεί σε έναν από τους πιο ισχυρούς διανομείς καλλυντικών και αρωμάτων στη χώρα μας. Σήμερα, η Hondos Center αριθμεί 74 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Γνωστή ως το πιο καθιερωμένο δίκτυο λιανικής στην ελληνική αγορά με πάνω από 6.000 άτομα προσωπικό, η εταιρία αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς στην ευρωπαϊκή αγορά.
Θέλει και κόπο και τρόπο
Στα 25 χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα της Apollonia Politia το life style αποθεώνεται. Η μόδα παντρεύεται με το design αλλά και η ομορφιά με την τέχνη.
Τα μεγαλύτερα fashion brand συνυπάρχουν με αντικείμενα διάσημων designers όπως και τα γνωστά αρώματα σημαντικών οίκων με είδη διακόσμησης από το εξωτερικό. Χρώματα, αρώματα και προτάσεις καθημερινού ευ ζην. Εκεί μπορείς να αγοράσεις από καρφίτσα μέχρι… ολόκληρο εξοπλισμό σπιτιού!
Ο χώρος παραπέμπει σε Γαλλία και Νέα Υόρκη. Στον επισκέπτη προσφέρεται η δυνατότητα να κάνει τα πάντα: Να απολαύσει τον μυρωδάτο καφέ του, να δειπνήσει με ευφάνταστες γεύσεις, να διασκεδάσει τα παιδιά του στους μοντέρνους παιδότοπους, να επιδοθεί σε ανελέητο shopping therapy.
«Δεν είναι τυχαίο ότι το PinkDot café που φέτος γιόρτασε τα 5 του χρόνια είναι το πιο instagrammable café της Θεσσαλονίκης. Όταν το άνοιξα η πόλη ξαφνιάστηκε. Ολοι θέλουν να έρθουν για ένα ενταντανέ στα social media. Πρόκειται για ένα café restaurant που τόσο στην διακόσμηση όσο και στην ατμόσφαιρα αλλά και τις γεύσεις παραπέμπει σαφώς σε Λονδίνο» αναφέρει περήφανη η Αγγελική Χόντου.
Eνα εμπορικό κέντρο πάνω στην θάλασσα
Οσο για τα επόμενα πλάνα; Η λάμψη της Γαλλικής Ριβιέρας πρόκειται να επηρεάσει και την Θεσσαλονίκη. «Eτοιμάζουμε ήδη το beach club του εμπορικού μας και χτίζουμε με όραμα την «Μακεδονική Ριβιέρα» αναφέρει η Αγγελική Χόντου ιδιοκτήτρια και ψυχή του χώρου.
«Με την αρχιτέκτονα Αθηνά Πεντεφούντα, έχουμε σχεδιάσει ένα project που θα φιλοξενεί 100 ομπρέλες. Θα είναι ένα fashion beach club που έρχεται να δέσει με το Pink Dot café μας. Πρόκειται για μια τάση την οποία ξεκίνησε ο Dior, ακολούθησε ο ιταλικός οίκος Dolce & Gabbana αλλά και ο Simon Porte Jacquemus. Στον γαλλικό Νότο υπάρχουν αμέτρητα beach clubs σ’ αυτό το στιλ. Κι όλα έχουν τεράστια επιτυχία. Αυτό μας ωθεί να φέρουμε στη Θεσσαλονίκη το trend που κυριαρχεί σε Ευρώπη, Αμερική και Ντουμπάι…»
Τα Selfridges της Μακεδονίας θα κάνουν την δική τους παραλία την απόλυτη μόδα…