Αποκλειστικό

«Χρυσά» ξενοδοχεία στη Μέση Ανατολή στα χέρια μιας Ελληνίδας

Από τη Μαρία Λεμονιά

Ξεκίνησε από την Ελλάδα και κατάφερε να κρατά στα χέρια της το πιο δυνατό ξενοδοχειακό χαρτοφυλάκιο Μέσης Ανατολής και Ασίας.

×
PLAY VIDEO

Η Βίκυ Βάρφη είναι η σιδηρά κυρία του τουρισμού της Μέσης Ανατολής και της Ασίας αφού κατέχει μια εταιρεία που διαχειρίζεται 30 μυθικά ξενοδοχεία στις συγκεκριμένες γωνιές της γης.

Η Campaign Works Middle East – η εταιρεία που δημιούργησε εδώ και κάποια χρόνια- είναι ουσιαστικά ένα από τα πλέον δυνατά marketing agency που ειδικεύεται στον τουρισμό. Διαθέτει δυνατή εμπειρία στον κλάδο των πολυτελών ξενοδοχείων και προσφέρει υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας στους πελάτες της στις διάφορες χώρες.

Αφηγείται την προσωπική της ιστορία λέγοντας: «η Ανακάλυψη του πάθους μου για τα ξενοδοχεία ήταν ένα ευχάριστο ατύχημα. Το 1987 ανέλαβα θέση στο τμήμα πωλήσεων του Athens Ledra Marriott Hotel, χωρίς να γνωρίζω τι με περίμενε. Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά, καθώς γοητεύτηκα από τις προκλήσεις του κλάδου που εμπνέουν και δελεάζουν. Τα ξενοδοχεία είναι σαν μια μικρογραφία της πόλης όπου οι άνθρωποι έρχονται για να ζήσουν, να εργαστούν, να φάνε και να διασκεδάσουν»

Περνάει μεγάλο μέρος της ζωής στο Dubai – έναν από τους σύγχρονους ταξιδιωτικούς προορισμούς στον οποίο εδρεύει η εταιρεία της και μιλά με ενθουσιασμό για τα νέα της σχέδια

« Ως ιδιοκτήτρια μιας εταιρείας Brand Marketing, έχω το προνόμιο να συνεργάζομαι με πολλές παγκόσμιες αλυσίδες και πεντάστερα ξενοδοχεία μετατρέποντας την κάθε ημέρα μου σε μια συναρπαστική και ενδιαφέρουσα περιπέτεια. Είμαστε ένα boutique agency και σκοπεύουμε να παραμείνουμε έτσι. Επικεντρωνόμαστε στους πελάτες μας και τους δίνουμε τη μέγιστη προσοχή μας για να τους παρέχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα».

Ένα εξαιρετικό επίτευγμα του χαρτοφυλακίου της ήταν όταν επιλέχθηκαν από το Υπουργείο Τουρισμού του Ντουμπάι προκειμένου να δημιουργήσει ένα coffee table book που να αποτυπώνει την πόλη. Η συγκεκριμένη πολυτελής έκδοση με τον τίτλο “My Dubai” σχεδιάστηκε ως προσωπικό δώρο για τους VIP – καλεσμένους του διαδόχου Hamdan Bin Mohammed Al Maktoum, κατά την περίοδο 2019-2020.

Η Σαουδική Αραβία μπαίνει επιθετικά στο παιχνίδι. Η επόμενη στη σειρά είναι η Σαουδική Αραβία που προσβλέποντας στο 2030 ,προσδοκά στην ίδια επιτυχία με το Ντουμπάι. Το όραμα της συνδέεται με την στρατηγική για τη μείωση της εξάρτησης της από το πετρέλαιο, τη διαφοροποίηση της οικονομίας της και την ανάπτυξη δημόσιων υπηρεσιών όπως η υγεία, η εκπαίδευση, οι υποδομές, η αναψυχή και ο τουρισμός.

«Το κορυφαίο έργο τους είναι το Neom , μια νέα- έξυπνη πόλη στην επαρχία Tabuk. Η περιοχή βρίσκεται βόρεια της Ερυθράς Θάλασσας, ανατολικά της Αιγύπτου μέσω του Κόλπου της Άκαμπα και νότια της Ιορδανίας. Η συνολική έκταση της Neom είναι 26.500 km² δηλαδή 33 φορές μεγαλύτερη από το μέγεθος της Νέας Υόρκης.

Η Βίκυ Βάρφη είναι σίγουρη για το αποτέλεσμα. Η ίδια άλλωστε έχει συμβάλλει στην επιτυχία «Το Sindalah – το οποίο θα απλώνεται σε μια έκταση 840.000 τετραγωνικών μέτρων – στοχεύει να ανταγωνιστεί κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς όπως το Μονακό και τη Γαλλική Ριβέρα. Με τους πρώτους επισκέπτες του να αναμένονται στις αρχές του 2024, ο νέος πολυτελής τουριστικός προορισμός θα φιλοξενεί μια παγκόσμιας κλάσης μαρίνα που θα απέχει μόλις 17 ώρες με yacht από τη Μεσόγειο και θα διαθέτει 86 θέσεις. Δίπλα στην συγκεκριμένη μαρίνα θα υπάρξει και ένα shopping mall με πολυτελή εστιατόρια και τα ακριβότερα fashion brand του κόσμου»