Γιώργος Τσέτης: Success story άνω του 1 δισ. με την πώληση της θεραπείας για την τριχόπτωση στον κολοσσό Unilever (pics + vid)
Από τη Μαρία Λεμονιά
Πώς ο Έλληνας που μεγάλωσε στην Ολλανδία και έγραψε μια ενδιαφέρουσα πορεία κατάφερε να δημιουργήσει μαζί με τους συνεργάτες του μια εταιρεία για την αντιμετώπιση της τριχόπτωσης και μπήκε στη λίστα Forbes με τους πιο δυναμικούς νέους επιχειρηματίες που πούλησαν την ιδέα τους σε πολυεθνική για 1 δισ. 25 εκατομμύρια δολάρια.
Ο Γιώργος Τσέτης είναι ο συνιδρυτής της Nutrafol, του κορυφαίου brand περιποίησης μαλλιών που προτείνουν οι δερματολόγοι, η οποία εξαγοράστηκε από την Unilever και μάλιστα σε αστρονομικό αντίτιμο.
Πρώην μοντέλο που έγινε επιχειρηματίας, λάνσαρε τη Nutrafol από προσωπική ανάγκη, αφού πάλεψε με την τριχόπτωση και τις σκληρές παρενέργειες των θεραπειών. Με γνώσεις μηχανικής και πάθος για την ολιστική αντιμετώπιση της υγείας, πρωτοστάτησε σε μια επιστημονικά τεκμηριωμένη προσέγγιση την οποία πλέον εμπιστεύονται εκατομμύρια συνάνθρωποι μας.
Ο Γιώργος Τσέτης είναι φιλάνθρωπος και opinion leader, διαμορφώνει τις τάσεις της παγκόσμιας ευεξίας και έχει κάνει σκοπό ζωής να επηρεάζει θετικά τις ζωές των ανθρώπων.
Η αρχή της ιστορίας…
Γεννημένος στα Χανιά της Κρήτης, με μισή ολλανδική και μισή ελληνική καταγωγή, ο Γιώργος Τσέτης γαλουχήθηκε με ένα μείγμα πολιτισμών και κουλτούρας. Στα επτά του χρόνια, η οικογένειά του μετακόμισε στην Ολλανδία επιλέγοντας ένα ήσυχο χωριό, ενώ ο ίδιος άρχισε να παρακολουθεί μαθήματα σε τοπικά σχολεία αναπτύσσοντας την αυξημένη οξυδέρκεια που είχε από παιδί.
Ως έφηβος είναι ανήσυχος. Είναι ευφυής, ευρηματικός και σπουδάσει μηχανολόγος μηχανικός στο Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών της Χάγης.
Θέλοντας να είναι ανεξάρτητος και για να μην επιβαρύνει τους γονείς του εκμεταλλεύεται το good looking του κι αρχίζει να εργάζεται ως μοντέλο. Η επιτυχία ξεκινά στον λαμπερό χώρο της μόδας.
Φωτογραφίσεις, editorial μόδας και πολυδιαφημισμένες επιδείξεις μπαίνουν στο portfolio του.
Εκείνη την εποχή πετά από Παρίσι, Μιλάνο, Λονδίνο, σε Κέιπ Τάουν και ΗΠΑ πρωτοστατώντας σε επιδείξεις μόδας και καμπάνιες όπως αυτές των John Galliano, Versace Yves Saint Laurent κλ. Βρίσκεται ανάμεσα σε σχεδιαστές, διάσημα μοντέλα και προσωπικότητες όπως η Αννα Γουίντουρ.
Ενώ το μόντελινγκ χρηματοδοτούσε τις σπουδές του, η μηχανική παρέμεινε το μεγάλο του πάθος. Η επιτυχία του στη μόδα κορυφώθηκε με την υπογραφή συμβολαίου με την Wilhelmina Models στη Νέα Υόρκη το 2009. «Λέγανε ότι αν μπορείς να τα καταφέρεις στη Νέα Υόρκη, μπορείς να τα καταφέρεις οπουδήποτε. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο!», αναφέρει σήμερα.
«Ήταν δύσκολο να επιβιώσεις εκείνη την εποχή, καθώς υπήρχε πολύ σκληρός ανταγωνισμός». Όταν ξέσπασε η οικονομική κρίση, η Νέα Υόρκη δοκιμάστηκε σκληρά σε πολλούς τομείς. Ο Γιώργος συνέχισε να εργάζεται ως μοντέλο ενώ παράλληλα ασχολήθηκε με τη μηχανική, στέλνοντας δεκάδες βιογραφικά που όμως δεν έβρισκαν ανταπόκριση.
Απτόητος, επέστρεψε στο πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης αποκτώντας ειδικότητα στη δομική μηχανική και βρίσκοντας δουλειά λόγω της κατασκευαστικής άνθησης της πόλης.
Η επιμονή του απέδωσε καρπούς καθώς χάρη στην ευφυΐα του και την επιμονή του δημιούργησε τελικά τη δική του εταιρεία. «Ήμουν πολύ χαρούμενος και τυχερός που έκανα μόντελινγκ και μηχανική εκείνη την εποχή», αναφέρει. «Στην Ευρώπη, μπορεί να φαινόταν ένας παράξενος συνδυασμός, αλλά στη Νέα Υόρκη, οι άνθρωποι κατάλαβαν τι χρειάζεσαι για να επιβιώσεις».
Αυτό βέβαια δεν αρκούσε στον δυναμικό Ελληνα. Ονειρευόταν να δημιουργήσει κάτι με διαρκή και διεθνή αντίκτυπο.
Μετατρέποντας τις προσωπικές αποτυχίες σε σκοπό ζωής
Στις αρχές της δεκαετίας του 2020 ο Γιώργος Τσέτης αρχίζει να χάνει τα μαλλιά του, σημαντικό πλήγμα στην καριέρα του αλλά και στην ψυχολογία του. Επισκέπτεται τον ένα γιατρό μετά τον άλλο. Στην Ολλανδία, εμπιστεύεται μια απλή συνταγογραφούμενη θεραπεία που όμως δημιουργεί παρενέργειες στην σεξουαλική ζωή.
Είναι προβληματισμένος, πιάνει το κενό που υπάρχει στην αγορά και συνεργάζεται με ένα πολύ καλό επιστήμονα που είναι φίλος του αναζητώντας μια καλύτερη λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο. Ανακάλυψαν ότι τα τυπικά συμπληρώματα διατροφής δεν αντιμετώπιζαν τους πραγματικούς παράγοντες που προκαλούν τριχόπτωση, άγχος, φλεγμονή, ορμονικές ανισορροπίες, παράγοντες του σύγχρονου τρόπου ζωής. Αναγνωρίζοντας ότι η υγεία των μαλλιών είναι πολυπαραγοντική, επένδυσαν με τις οικονομίες τους στην έρευνα και την ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής εναλλακτικής λύσης.
«Δεν ξεκινήσαμε το Nutrafol για να βγάλουμε χρήματα. Ξεκινήσαμε επειδή πιστεύαμε ότι υπήρχε ένας καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα», εξηγεί.
«Δαπανήσαμε όλα τα κεφάλαιά μας στην έρευνα και τη συμβουλευτική για να διαμορφώσουμε χάπια που θα αντιμετώπιζαν το πρόβλημα φυσικά και αποτελεσματικά».
Αυτό που ξεκίνησε το 2014 ως προσωπική αναζήτηση του Γιώργου για μια ασφαλή, αποτελεσματική λύση για την τριχόπτωση εξελίχτηκε σε ένα τρελό success story. Πάνω από 26 κλινικές μελέτες επικύρωσαν τις φόρμουλές τους, με έμφαση στην υγεία των μαλλιών των γυναικών κατά τη διάρκεια του τοκετού, της εμμηνόπαυσης και των περιόδων υψηλού στρες, ζητήματα που συχνά παραβλέπονται από τα προϊόντα του εμπορίου.
Το σκεύασμά τους εξελίχθηκε στο #1 συμπλήρωμα ανάπτυξης μαλλιών που συνιστάται από δερματολόγους στις ΗΠΑ, το οποίο εμπιστεύονται πάνω από 2 εκατομμύρια χρήστες. Μάλιστα το brand εισήλθε σε μεγάλες εταιρίες όπως η Amazon και τα Sephora, δημιουργώντας έσοδα εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων.
Το 2022, η Unilever απέκτησε πλειοψηφικό μερίδιο ανώτερο του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων , σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη συμφωνία στον κλάδο των συμπληρωμάτων εκείνη την εποχή. Υπό την ηγεσία του Γιώργου Τσέτη η Nutrafol εισήγαγε εξατομικευμένες θεραπείες, προηγμένη διάγνωση και υποστήριξη τηλεϊατρικής σε μεγάλη κλίμακα, ενώ συνέχισε να προωθεί την εκπαίδευση και για την ευεξία. Η Cindy Gustafson, Διευθύντρια Μάρκετινγκ τότε έγινε Διευθύνουσα Σύμβουλος, ενώ ο Γιώργος ανέλαβε τον ρόλο του Προέδρου και συμβούλου στο ευρύτερο χαρτοφυλάκιο Ευεξίας της Unilever. Πρόσφατα, το 2025, ο Ελληνας ομογενής ολοκλήρωσε την πώληση των υπόλοιπων μετοχών, ανεβάζοντας την αποτίμηση της εταιρείας πολύ πάνω από τα… τρία δισεκατομμύρια δολάρια !
Σήμερα με έδρα το Λονδίνο, ο δυναμικός Ελληνας businessman επικεντρώνεται σε επενδύσεις, φιλανθρωπία και νέες επιχειρήσεις μέσω του οικογενειακού του γραφείου, καθοδηγούμενος από την πίστη του στον σκοπό, την επιστήμη και την αυθεντικότητα.
Σήμερα έχει κάνει σκοπό ζωής να μυήσει όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο στο wellbeing ,μέσα από σεμινάρια και προγράμματα, ενώ ο ίδιος αποτελεί ένα ζωντανό παράδειγμα επιτυχίας. Το moto του; Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο! «Οι προσωπικές προκλήσεις μπορούν να πυροδοτήσουν την καινοτομία και να δημιουργήσουν διεθνή αντίκτυπο» αναφέρει με την σιγουριά του ανθρώπου που πέτυχε.