search icon

Bloomberg

Asos.com: Υπολογίζει «ζημιά» ύψους 25 εκατ. λιρών χωρίς την επίτευξη συμφωνίας

Τις ανεπανόρθωτες οικονομικές απώλειες τονίζει η διαδικτυακή πλατφόρμα αγοράς ένδυσης, σε περίπτωση εξόδου από την ΕΕ χωρίς συμφωνία

Αυστηρή προειδοποίηση απηύθυνε η βρετανική εταιρεία, Asos, καθώς σε περίπτωση Brexit, χωρίς την επίτευξη συμφωνίας, μπορεί να τη φέρει αντιμέτωπη με οικονομικές απώλειες ύψους 25 εκατομμυρίων λιρών, λόγω του υψηλού κόστους των τιμολογίων.

Η διαδικτυακή αλυσίδα ειδών ένδυσης ανέφερε ότι ο αριθμός θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι υψηλότερος, καθώς δεν είχε συμπεριλάβει καμία αξιολόγηση του κόστους διαχείρισης πρόσθετων εγγράφων, εάν η Βρετανία δεν εξασφαλίσει εμπορική συμφωνία πριν από το τέλος της μεταβατικής περιόδου για την έξοδο από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σε στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα φαίνεται πως η εταιρεία βγήκε «αλώβητη» από την έξαρση της πανδημίας και κατ’ επέκταση του γενικευμένου lockdown, καθώς η αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών έδωσε ώθηση στα κέρδη. Ωστόσο, οι επενδυτές εξέφρασαν ανησυχίες για την «αισιόδοξη προοπτική» του λιανοπωλητή με τις μετοχές της να μειώνονται κατά 10%.

Παραταύτα, η βρετανική εταιρεία είδε τα  κέρδη της να υπερδιπλασιάζονται φέτος, στα 142,1 εκατομμύρια λίρες και τα έσοδα της να αυξάνονται κατά 19%, που κυρίως προήλθαν από την αύξηση των παραγγελιών και τις μειωμένες εταιρικές δαπάνες κατά τη διάρκει της καραντίνας.

Η Asos δήλωσε ότι αναμένει αύξηση του υποκείμενου κέρδους κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους, αλλά παραμένει επιφυλακτική, λόγω της γενικευμένης οικονομικής ανασφάλειας όσον αφορά την προσέγγιση νέων πελατών. Η εταιρεία, όμως, φαίνεται πως δεν το βάζει κάτω, παρά το χλωμό τοπίο για το μέλλον των επιχειρήσεων – και πρόκειται να λανσάρει ένα νέο brand, με την επωνυμία, AsYou, με τις τιμές του να κυμαίνονται από 10 έως 30 ευρώ.

Οι χαμηλότερες τιμές θα ενισχύσουν τον ήδη έντονο ανταγωνισμό της εταιρείας με την αντίπαλη εταιρεία Boohoo, η οποία είναι γνωστή για τα οικονομικά φορέματά της με τις τιμές πολλές φορές να είναι κοντά στα 5 ευρώ. Η βιομηχανία διαδικτυακής αγοράς ειδών ένδυσης της Βρετανίας στοχοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μετά από αναφορές κατάχρησης εργασίας σε εργοστάσια στο Λέστερ που προμηθεύουν τη Boohoo.

Η Asos με τη σειρά της, αυξάνει συνεχώς την παραγωγή από προμηθευτές στο Λέστερ τα τελευταία τρία χρόνια, ενω εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε πρόσφατα πως «Η εταιρεία θα παραμείνει πιστή στο ήθος μας και στην προσέγγιση με γνώμονα το σχεδιασμό».

Exit mobile version