Αύξηση άνω των προσδοκιών στις πωλήσεις πρώτου τριμήνου σημείωσε η Danone, χάρη στη ζήτηση των καταναλωτών για πιο υγιεινά προϊόντα. Ειδικότερα σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,3% στα 6,8 δισ. ευρώ (7,8 δισ. δολάρια), ανακοίνωσε την Τετάρτη η κατασκευάστρια εταιρεία του νερού Volvic και του γιαουρτιού Activia, ξεπερνώντας το 4% που ανέμεναν οι αναλυτές. Ακόμη, η Danone διατηρεί για φέτος την πρόβλεψή της για αύξηση μεταξύ 3% και 5%.
Σε γενικές γραμμές, ο διευθύνων σύμβουλος Antoine de Saint-Affrique επιδιώκει να επιταχύνει την ανάκαμψη της εταιρείας μέσω προϊόντων που προάγουν την «υγεία του εντέρου», όπως τα γιαούρτια υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες. Η Danone ελπίζει να επωφεληθεί από την τάση για υγιεινή διατροφή -ιδιαίτερα στις ΗΠΑ- με την αυξανόμενη υιοθέτηση φαρμάκων κατά της παχυσαρκίας, όπως το Wegovy της Novo Nordisk A/S. Ο CEO ποντάρει επίσης ότι η γήρανση του πληθυσμού θα ενισχύσει τη ζήτηση για την εξειδικευμένη σειρά διατροφής της Danone, ιδίως στην Κίνα.
Και οι τρεις κατηγορίες της εταιρείας – γαλακτοκομικά και προϊόντα φυτικής προέλευσης, νερά και εξειδικευμένη διατροφή – σημείωσαν αύξηση που ξεπέρασε τις εκτιμήσεις. Οι πωλήσεις για την περιοχή που περιλαμβάνει την Κίνα αυξήθηκαν σχεδόν 10% σε το α’ τρίμηνο, χάρη στην εξειδικευμένη διατροφή και τα παρασκευάσματα βρεφικού γάλακτος.
Καθώς οι δασμοί του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στις περισσότερες χώρες καθιστούν τους καταναλωτές πιο συγκρατημένους με τις τιμές, η Danone δέχεται πιέσεις να αυξήσει τους όγκους, διατηρώντας παράλληλα τις τιμές προσιτές.
Διαβάστε ακόμη
Αxios: Αυτή είναι η «τελική πρόταση» Τραμπ για την ειρήνη στην Ουκρανία – Tι περιλαμβάνει
Πώς το μεγαλύτερο πλεόνασμα των τελευταίων 30 χρόνων έγινε έξτρα παροχές του 2025
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
