search icon

Bloomberg

Έλον Μασκ: Έρχονται αλλαγές στο Χ (πρώην Twitter) – Ποια επιλογή καταργείται (tweet)

Οι διαφημιζόμενοι έχουν εγκαταλείψει την πλατφόρμα, συμβάλλοντας στην πτώση των διαφημιστικών εσόδων κατά 50%

Η X, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, (πρώην Twitter), θα καταργήσει την επιλογή που έχουν οι χρήστες να μπλοκάρουν άλλους λογαριασμούς, όπως ανακοίνωσε ο ιδιοκτήτης της Έλον Μασκ με ανάρτησή του την Παρασκευή.

Ο Μασκ, ο οποίος εξαγόρασε το Twitter πέρυσι έναντι 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων και έχει ξεκινήσει την αναδιάρθρωση του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης, δήλωσε ότι το μπλοκάρισμα θα εξακολουθεί να είναι δυνατό για τα άμεσα μηνύματα, αλλά ότι θα διαγραφεί ως «χαρακτηριστικό».

Το μπλοκάρισμα ήταν ένα δημοφιλές εργαλείο ασφαλείας που βοηθά τους χρήστες να προστατεύονται από ανεπιθύμητες αλληλεπιδράσεις στο X. Εξασφαλίζει ότι οι μπλοκαρισμένοι λογαριασμοί δεν θα βλέπουν τις αναρτήσεις σας – και ότι οι αναρτήσεις τους δεν θα εμφανίζονται στην τροφοδοσία σας. Ο λογαριασμός που έχει μπλοκαριστεί δεν μπορεί επίσης να σας στείλει απευθείας μήνυμα.

Οι χρήστες θα εξακολουθούν να μπορούν να κάνουν σίγαση άλλων λογαριασμών, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα βλέπουν τις αναρτήσεις του συγκεκριμένου χρήστη. Αλλά ένας λογαριασμός που έχει κάνει σίγαση μπορεί να δει τις αναρτήσεις του ατόμου, να απαντήσει σε αυτές και να τις αναδημοσιεύσει στους δικούς του ακολούθους με σχόλια. Οι λογαριασμοί με σίγαση μπορούν επίσης να εξακολουθούν να στέλνουν άμεσα μηνύματα.

Σύμφωνα με το Bloomberg, από τότε που απέκτησε την πλατφόρμα, ο Μασκ έχει καταργήσει τις πολιτικές ασφαλείας που είχε εφαρμόσει το Twitter. Έχει επίσης απολύσει διαχειριστές περιεχομένου και επανέφερε πρώην αποκλεισμένους χρήστες που παραβίασαν προηγούμενους κανόνες. Οι διαφημιζόμενοι έχουν εγκαταλείψει την πλατφόρμα, συμβάλλοντας στην πτώση των διαφημιστικών εσόδων κατά 50%.

Σε απάντηση στην κριτική σχετικά με το πώς οι αλλαγές επηρέασαν την ασφάλεια της πλατφόρμας, η διευθύνουσα σύμβουλος του X Λίντα Γιακαρίνο  δήλωσε ότι «περισσότερο από το 99% του περιεχομένου που βλέπουν οι χρήστες και οι διαφημιστές στο Twitter είναι υγιές». Δεν έχει αποκαλύψει τι ορίζει το «υγιές» ή πώς η εταιρεία διεξάγει αυτή τη μέτρηση.

Διαβάστε ακόμη

Το σχέδιο για «λαϊκό ομόλογο» με απόδοση πάνω από τον πληθωρισμό

Κορωνοϊός: Τα πιθανά σενάρια για την εξέλιξή του – Πότε θα έρθουν τα νέα εμβόλια

Ρωσία: Πώς η προσπάθεια να «σωθεί» το ρούβλι έφερε στην επιφάνεια τη διχασμένη ελίτ της Μόσχας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version