Η νέα κινηματογραφική παραγωγή της Apple Inc. με θέμα τη Φόρμουλα 1, κατέγραψε εξαιρετική πρεμιέρα, αποφέροντας 55,6 εκατομμύρια δολάρια από τις κινηματογραφικές αίθουσες των ΗΠΑ και του Καναδά. Με πρωταγωνιστή τον Μπραντ Πιτ στον ρόλο ενός βετεράνου οδηγού που επιστρέφει στην πίστα, η ταινία ξεπέρασε τις προσδοκίες, αφού σύμφωνα με τις προβλέψεις του Box Office Pro αναμενόταν να αποφέρει περίπου 50 εκατομμύρια δολάρια το Σαββατοκύριακο.
Η επιτυχία αυτή ενισχύει τη στρατηγική της Apple να δίνει κινηματογραφική διάσταση στις παραγωγές της πριν αυτές καταλήξουν στη συνδρομητική της πλατφόρμα, Apple TV+. Η ταινία συγκαταλέγεται στις πιο δαπανηρές παραγωγές της εταιρείας, με κόστος άνω των 200 εκατ. δολαρίων. Τη διανομή ανέλαβε η Warner Bros. Discovery Inc., η οποία ανακοίνωσε και τα εντυπωσιακά νούμερα της πρεμιέρας.
Ο Jeff Goldstein, πρόεδρος της Warner Bros. για τη διεθνή διανομή, τόνισε ότι πρόκειται για τη μεγαλύτερη κινηματογραφική επιτυχία της Apple, με συνολικές παγκόσμιες εισπράξεις 144 εκατομμυρίων δολαρίων. Αν και το αρχικό κοινό ήταν κυρίως ανδρικό, η ταινία έχει αρχίσει να κερδίζει ευρύτερο κοινό, όπως εξήγησε ο Goldstein.
Σημαντική συμβολή στις εισπράξεις είχε και η Imax Corp., με τις γιγάντιες οθόνες της να αποφέρουν σχεδόν το ένα τέταρτο των εσόδων στη Βόρεια Αμερική, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Rich Gelfond. Εκτίμησε μάλιστα ότι η επιτυχία αυτή θα ενθαρρύνει την Apple να προχωρήσει σε περισσότερες ταινίες blockbuster.
Η ταινία απέσπασε θετικά σχόλια από τους κριτικούς χάρη στον ρεαλισμό της, ο οποίος ενισχύθηκε από τη χρήση μικροσκοπικών καμερών τύπου iPhone εντός των μονοθεσίων, κατά τη διάρκεια πραγματικών αγώνων. Σύμφωνα με το Rotten Tomatoes, συγκεντρώνει 83% αποδοχή από τους επαγγελματίες κριτικούς.
Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε διάφορες πίστες της Φόρμουλα 1, από το Αμπού Ντάμπι ως την Ιαπωνία, με το συνεργείο να έχει πρόσβαση σε γκαράζ, pit lanes και εσωτερικούς χώρους ομάδων, ενώ χρησιμοποιήθηκαν πραγματικοί εκφωνητές αγώνων για αυθεντικότητα.
Ο παραγωγός Jerry Bruckheimer αποκάλυψε στο Bloomberg ότι χρειάστηκαν πάνω από 12 μήνες διαπραγματεύσεων με τις ομάδες της F1 για να εξασφαλιστεί η συνεργασία τους. «Δεσμευτήκαμε να ενσωματωθούμε στον κόσμο τους και να κάνουμε την πιο αυθεντική ταινία», δήλωσε, τονίζοντας ότι χωρίς τη συνεργασία του αθλήματος, δεν θα είχαν αποκτήσει την πρόσβαση που διέθεταν.
Διαβάστε ακόμη
Εξορύξεις βαθέων υδάτων: Η επόμενη διεθνής σύγκρουση θα γίνει για τα ορυκτά των ωκεανών (tweets)
Αντώνης Καραδελόγλου (ΣΙΔΜΑ Μεταλλουργική): Leader στον χάλυβα με διαδρομή ενός αιώνα (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
