search icon

Bloomberg

Nike: Νέο δημιουργικό στούντιο στη Σαγκάη για ενίσχυση της παρουσίας στην Κίνα

Η Nike έχει ως στόχο να ενισχύσει την τοπική παραγωγή περιεχομένου, επενδύοντας ξανά στην κινεζική αγορά, παρά τις πιέσεις από δασμούς και μειωμένες πωλήσεις

Ying Tang / NurPhoto / NurPhoto via AFP

Η Nike Inc. ανακοίνωσε το άνοιγμα ενός νέου δημιουργικού στούντιο στη Σαγκάη, σηματοδοτώντας το επόμενο βήμα στην προσπάθειά της να αναθερμάνει τη σχέση της με την κινεζική αγορά, η οποία υπήρξε κρίσιμη για την παγκόσμια ανάπτυξή της.

Το νέο εσωτερικό τμήμα, με την επωνυμία Icon Studios, θα εστιάσει στην παραγωγή οπτικοακουστικού περιεχομένου — από φωτογραφίες προϊόντων και βίντεο μέχρι υλικό για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις πλατφόρμες e-commerce, σύμφωνα με αγγελίες θέσεων εργασίας. Η κίνηση αυτή έρχεται να συμπληρώσει προηγούμενες επενδύσεις της Nike στην Κίνα, όπως το τεχνολογικό της κέντρο στο Shenzhen και το ερευνητικό εργαστήριο στη Σαγκάη.

Στόχος η ανάκαμψη σε μια κρίσιμη αγορά

Η Nike επιχειρεί να ανακτήσει έδαφος στην Κίνα, η οποία στο οικονομικό έτος 2024 της απέφερε 7,5 δισ. δολάρια, αντιπροσωπεύοντας το 15% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας — ποσοστό μειωμένο από το 19% το 2021. Ο νέος CEO, Elliott Hill, που επέστρεψε από τη σύνταξη για να αναλάβει την ηγεσία, επισκέφθηκε την Κίνα στα τέλη του προηγούμενου έτους, επισημαίνοντας τη σημασία της χώρας για τη στρατηγική της Nike.

Παρά τις ανησυχίες που έχουν προκληθεί από τους αμερικανικούς δασμούς υπό την κυβέρνηση Τραμπ —οι οποίες έχουν συμβάλει σε πτώση της μετοχής κατά 27% φέτος— η Nike δηλώνει ότι εξακολουθεί να επενδύει με ορίζοντα το μέλλον. Ο Hill δήλωσε πως «δημιουργούμε προϊόντα στην Κίνα για την Κίνα» και περιέγραψε τη Σαγκάη ως μία από τις πέντε βασικές παγκόσμιες αγορές για την εταιρεία, μαζί με το Πεκίνο, τη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Λος Άντζελες.

Επένδυση σε ταλέντο και τοπικό περιεχόμενο

Το Icon Studio της Nike στη Σαγκάη θα λειτουργήσει υπό τη διεύθυνση του Jason King, πρώην στελέχους της Apple, με την εταιρεία να σχεδιάζει την πρόσληψη περίπου 24 ατόμων για ρόλους που καλύπτουν από την παραγωγή και το post-production έως τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη διαχείριση logistics.

Σύμφωνα με τις περιγραφές των θέσεων, το νέο στούντιο θα επιτρέπει στην Nike να παράγει «δημιουργικό περιεχόμενο για την Κίνα, εντός Κίνας» με ταχύτητα και κλίμακα που εξυπηρετούν τις σύγχρονες απαιτήσεις.

Αν και η Nike δεν προχώρησε σε επίσημα σχόλια, η στρατηγική της υποδηλώνει την πρόθεσή της να παραμείνει πρωταγωνιστής σε μια αγορά που βρίσκεται σε συνεχή μεταβολή.

Διαβάστε ακόμη

Παζάρι 100 ημερών για τις παροχές της ΔΕΘ

Πώς η ΔΕΗ «φυτεύει» φωτοβολταϊκά στα ορυχεία της Δυτικής Μακεδονίας

Ανάλυση CNN: Η στρατηγική του Πούτιν πίσω από την ξαφνική εκεχειρία

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version