Η καμπάνια σηματοδοτεί τη δεύτερη χρονιά που η Coca-Cola γιορτάζει το Halloween σε παγκόσμιο επίπεδο, επιδιώκοντας να καθιερώσει τη Fanta ως το αναψυκτικό-σύμβολο της γιορτής, όπως έχει κάνει η Coca-Cola με τα Χριστούγεννα.
«Προσπαθούμε να κάνουμε το Halloween για τη Fanta ό,τι είναι τα Χριστούγεννα για την Coca-Cola», εξηγεί ο Ibrahim Khan, επικεφαλής στρατηγικής της εταιρείας. Όπως είπε, το μήνυμα της καμπάνιας εστιάζει στη διασκέδαση και τη χιουμοριστική πλευρά του τρόμου, αποφεύγοντας τις ακραίες εικόνες.
«Εστιάσαμε στην κωμωδία τρόμου», σημειώνει ο Khan, «και συνεργαστήκαμε στενά με την Universal και τη Blumhouse, που γνωρίζουν αυτό το είδος καλύτερα από τον καθένα».
Το Halloween ως εμπορική ευκαιρία
Η γιορτή του Halloween έχει εξελιχθεί σε κολοσσιαία εμπορική περίοδο στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής Πώλησης, οι Αμερικανοί θα ξοδέψουν 13,1 δισ. δολάρια φέτος, ποσό-ρεκόρ που καταγράφει αύξηση 13% σε σχέση με το 2024, παρά την άνοδο των τιμών λόγω δασμών.
Η Fanta, που απευθύνεται κυρίως στους νέους της Gen Z, επιδιώκει να αξιοποιήσει αυτή τη δυναμική συνδέοντας το προϊόν με μια πολιτισμική εμπειρία, όχι απλώς με ένα ποτό.
Από την τηλεόραση στα social media
Ο Khan αναγνωρίζει ότι η Gen Z έχει απομακρυνθεί από την παραδοσιακή διαφήμιση και την κινηματογραφική αίθουσα. Γι’ αυτό η Coca-Cola μετατοπίζει τις επενδύσεις από την τηλεόραση προς ψηφιακά κανάλια και live events, όπως το «Haunted Fanta Factory».
«Σήμερα δεν μπορούμε να μιλήσουμε στο κοινό μέσα από την τηλεόραση. Πρέπει να τους προσεγγίσουμε εκεί όπου βρίσκονται: στα social media και στις εμπειρίες που τους ενθουσιάζουν», είπε.
Η στρατηγική της Fanta στοχεύει στη δημιουργία ενός νέου τύπου “brand εμπειρίας”, που παντρεύει τη διαφήμιση με την ψυχαγωγία — ένα υβριδικό μοντέλο που μετατρέπει το προϊόν σε πολιτισμικό γεγονός.
Διαβάστε ακόμη
Αμερικανικές τράπεζες: Ερχεται νέα «κατρακύλα» για τις μετοχές – Η κρίση επηρεάζει Ευρώπη και Ασία
Η εκπληκτική αλλαγή που συμβαίνει στο σώμα μας όταν τεντωνόμαστε
Ιταλία: Συμφωνία κυβέρνησης – τραπεζών για εισφορά €4,4 δισ. στον κρατικό προϋπολογισμό
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
