search icon

NEW BUSINESS WAVE

Κάνουν θραύση τα καλο-θρεμμένα κοτόπουλα Χαλκίδας

Το βραβευμένο Ελαιοπουλάκι καθώς και όλα τα προϊόντα της επιχείρησης Αγγελάκης Α.Ε. τείνουν να γίνουν συνώνυμο της ποιότητας και της καινοτομίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό

του Κώστα Τσαούση

Ο Θάνος Αγγελάκης μεγάλωσε μέσα στην οικογενειακή επιχείρηση στη Χαλκίδα. Παρά τις σπουδές του, το μεγάλο σχολείο γι’ αυτόν ήταν η πράξη στο πεδίο της καθημερινής λειτουργίας μιας επιχείρησης -εκτός Αθηνών- που είχε να αντιπαλέψει θηρία της αγοράς. Και όμως τα κατάφεραν. Και ο ίδιος από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου και η επιχείρηση. Η επιχείρηση όχι μόνο κατάφερε να σταθεί όρθια στα δύσκολα χρόνια όταν οι άλλοτε μεγάλοι του οργανωμένου πτηνοτροφικού κλάδου κατέρρεαν, αλλά βρήκε και τον τρόπο να δημιουργήσει και να υπερασπίσει έναν ζωτικό χώρο για εκείνη στην εγχώρια αγορά.

Ο Θάνος Αγγελάκης βρήκε με επιμονή και επίπονη δημιουργική δουλειά όλα εκείνα τα συστατικά στοιχεία για να διαμορφώσει μια ιδιαίτερη, ξεχωριστή σε πολλά επίπεδα, εταιρική φυσιογνωμία και εικόνα.

Μια εικόνα που ξεκινά από το λογότυπο που έχει φτιάξει ο ζωγράφος Αλέκος Φασιανός μέχρι τα όπλα της παραγωγικής δουλειάς που έκαναν τη διαφορά. Σε κάθε περίπτωση, όπως λέει και ο ίδιος, το όπλο για την κατάκτηση της διαφοράς και της διάκρισης δεν είναι άλλο από την καινοτομία. Οχι απλώς την επίκληση της καινοτομίας, αλλά την εφαρμογή της στην πράξη. Με λίγα λόγια, την παραγωγή προϊόντων για τον τελικό καταναλωτή με τη σφραγίδα της καινοτομίας.

Δεν θα ήταν καθόλου υπερβολή να υποστηρίξει κανείς ότι ο Θάνος Αγγελάκης, ως διευθύνων σύμβουλος της ομώνυμης οικογενειακής πτηνοτροφικής επιχείρησης που έχει τη βάση της δραστηριότητάς της στην Εύβοια, έχει βάλει την υπογραφή του σε ένα από τα πιο πρωτοποριακά προϊόντα της ελληνικής αγοράς τροφίμων: το Ελαιοπουλάκι! Ενα προϊόν συστηματικής έρευνας που διαθέτει όλα τα συστατικά στοιχεία της καινοτομίας και μπορεί να σταθεί με περηφάνια και στη διεθνή αγορά. Η υποψηφιότητά του για τα SIAL Innovation Awards 2018, τον περασμένο Νοέμβριο στο Παρίσι, είναι η απόδειξη. Μάλιστα, ο διαγωνισμός που διεξάγεται κάθε δύο χρόνια στo πλαίσιo της SIAL, της μεγαλύτερης εμπορικής διεθνούς έκθεσης Τροφίμων και Ποτών, έχει αποτελέσει πυλώνα ανάδειξης καινοτομιών από επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους από όλο τον κόσμο.

Ο Θάνος Αγγελάκης μάλιστα με αφορμή την ανακοίνωση αυτής της υποψηφιότητας είχε δηλώσει: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τη διάκριση που έλαβε το Ελαιοπουλάκι και φιλοδοξούμε να είναι αυτή η αρχή μιας μακράς πορείας αναγνώρισης, τόσο σε επίπεδο βραβεύσεων όσο και σε επίπεδο αποδοχής από το καταναλωτικό κοινό και εκτός των ορίων της Ελλάδας».

Καλαμπόκι, ελαιόλαδο και σελήνιο

Τους μήνες που κύλησαν από το φθινόπωρο του 2018 το Ελαιοπουλάκι βρέθηκε σε πολλές γενικές και κλαδικές εμπορικές εκθέσεις και παρουσιάσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό καταφέρνοντας να κερδίσει πέραν της καινοτομίας και το στοίχημα της εξωστρέφειας. Αλλωστε, η καινοτομία με την εξωστρέφεια πάνε μαζί, χέρι-χέρι, αποτελώντας, όπως πιστεύει και ο Θάνος Αγγελάκης, τη βασική δύναμη πυρός για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν την παραγωγική τους δραστηριότητα εγκατεστημένη στην περιφέρεια. Αλλά για να μείνουμε για λίγο στο ίδιο το προϊόν: το Ελαιοπουλάκι τρέφεται με 100% φυτικές τροφές, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, εκ των οποίων 55% καλαμπόκι και 2% ελαιόλαδο, ενώ έχει κρέας πλούσιο σε σελήνιο, ένα από τα θεμελιώδους σημασίας ιχνοστοιχεία για την υγεία του ανθρώπου. Αρα, το κλειδί για την ανάγνωση και την κατανόηση της καινοτομίας του προϊόντος βρίσκεται αποκλειστικά και μόνο στη διατροφή του. Οπως μπορεί να διαβάσει κανείς στο site της εταιρείας: «Το Ελαιοπουλάκι με τη μοναδική διατροφή του έχει κερδίσει τη θέση του στο ελληνικό τραπέζι και πλέον κατακτά τις αγορές του εξωτερικού. Η διατροφή του είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ποιότητά του. Τα δημητριακά, με πρωταγωνιστή το καλαμπόκι, συνοδεύονται από το αγνό ελαιόλαδο πλούσιο σε βιταμίνη Ε. Ως γνωστόν, το λάδι της ελιάς σε σχέση με άλλα σπορέλαια έχει σημαντικά υψηλότερη θρεπτική αξία και είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε, που βοηθάει την καλύτερη απορρόφηση του σεληνίου που περιέχεται στα δημητριακά, με αποτέλεσμα να προσδίδει στο κρέας του κοτόπουλου αντιοξειδωτικές ιδιότητες».

Σαν φάρμακο!

Αν ρωτήσεις τον Θάνο Αγγελάκη για το Ελαιοπουλάκι όχι μόνο θα αρχίσει να απαριθμεί το μενού της διατροφής αλλά και τις ευεργετικές του ιδιότητες, εμμένοντας στο γεγονός ότι το κρέας του είναι πλούσιο σε σελήνιο. Και αυτό γιατί, όπως μπορούμε να διαβάσουμε στο site της εταιρείας, «καταναλώνοντας μόλις 100 γρ. Ελαιοπουλάκι, μπορούμε να καλύψουμε περίπου το 49% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας σεληνίου για τον οργανισμό μας, το οποίο συμβάλλει: στη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού και του θυρεοειδούς αδένα, στην προστασία των κυττάρων από οξειδωτικό στρες (αντιοξειδωτική δράση) και στη διατήρηση της υγείας των μαλλιών και των νυχιών».

Κράτησα για το τέλος ένα κείμενο γραμμένο από τον Θάνο Αγγελάκη που έχει και τη θέση μιας μεγάλης λεζάντας σε μια ασπρόμαυρη οικογενειακή φωτογραφία που υπάρχει στο site. Σε αυτό το κείμενο γράφει τα εξής: «Οι εικόνες της παιδικής ηλικίας μάς χαρακτηρίζουν και μας ακολουθούν σε όλη την υπόλοιπη ζωή μας. Για εμένα που γεννήθηκα και μεγάλωσα στην ελληνική επαρχία, αναμνήσεις μου είναι οι γεύσεις και τα αρώματα. Ανατράφηκα με τις παραδόσεις του τόπου μας και με αυτές πορεύομαι μέχρι σήμερα. Από τη στιγμή που ανέλαβα το οικογενειακό μας πτηνοτροφείο, δούλεψα με μεράκι αλλά και φρεσκάδα, διατηρώντας παράλληλα την ίδια παραδοσιακή οικογενειακή φιλοσοφία. Σεβασμός στον άνθρωπο, προσήλωση στις αξίες της επιχείρησης, έμφαση στη σχέση ποιότητας – τιμής, συνεχής ανανέωση μεθόδων και προϊόντων. Η ποιότητα για εμάς δεν θυσιάζεται ποτέ στον βωμό της ποσότητας. Επιδιώκουμε τα προϊόντα μας να παραμένουν κορυφαία σε γεύση και να μη θυμίζουν σε τίποτα τυποποιημένα προϊόντα χωρίς φαντασία».

Exit mobile version