search icon

NEW BUSINESS WAVE

Τρεις διεθνείς συνεργασίες για την Apifon

Τρεις συνεργασίες που ανοίγουν νέες προοπτικές για την startup στη διεθνή αγορά

του Κώστα Τσαούση

Ο Κωνσταντίνος Στρουμπάκης ιδρυτής και CEO της εταιρείας Apifon -που εξειδικεύεται στο online messaging από την Θεσσαλονίκη- με ανάρτηση του στο προσωπικό λογαριασμό του στο Linkedin παρουσιάζει τρείς πολύ σημαντικές διεθνείς συνεργασίες – με την IBM, την Google και την Vodafone. Τρεις συνεργασίες που ανοίγουν νέες προοπτικές για την startup στη διεθνή αγορά.

Πιο συγκεκριμένα, η ανάρτηση του ιδρυτή και CEO της Apifon έχει ως εξής:

Το κερδισμένο 2018

Οι απολογισμοί είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των ημερών – απολογισμοί προσωπικοί αλλά και συλλογικοί. Έτσι, δεν θα μπορούσα και δεν θα ήθελα να βρεθώ στις… εξαιρέσεις.
Ο δικός μου προσωπικός απολογισμός είναι δεμένος – σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό – με τον επαγγελματικό απολογισμό. Και δεν θα μπορούσε να ήταν διαφορετικά για μένα που συμμετέχω σε κάθε στιγμή αυτής της εταιρείας που ξεκίνησε από μια γειτονιά της Θεσσαλονίκης και χρόνο με τον χρόνο καταφέρνει να κερδίζει την διεθνή αναγνώριση.

Το 2018, δίχως άλλο, ήταν μια κερδισμένη χρονιά γεμάτη με επιτυχίες και διακρίσεις και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Η τελευταία (χρονικά) εξ αυτών – Δεκέμβριος 2018 – αφορά μια ξεχωριστή διάκριση στην Ελλάδα: H Apifon ήταν ένας από τους νικητές του Envolve Entrepreneurship Award 2018. Πρόκειται, για μια διάκριση η οποία, πέραν της αναγνώρισης και τη δυνατότητα περαιτέρω δικτύωσης, δίνει πρόσβαση και σε άτοκη χρηματοδότηση.

Κεντρική θέση στον απολογισμό μας κατέχει – και δεν θα μπορούσε να ήταν διαφορετικά – ένα μικρό επίτευγμα που μας κάνει υπερήφανους και μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε την δουλειά μας με περισσότερη ένταση και δημιουργική διάθεση. Η Apifon πέτυχε – και αυτό αποδεικνύεται από τις συμφωνίες και τις συνεργασίες της – να είναι μια αναγνωρίσιμη διεθνώς αναδυόμενη δύναμη.

Ήδη από το περασμένο φθινόπωρο η IBM προτρέπει τους πελάτες της να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της Apifon για καμπάνιες μηνυμάτων μέσω Viber. Μάλιστα, όπως μπορεί να διαβάσει κανείς στη σελίδα της IBM τα εξής: «Εταιρείες που χρησιμοποιούν την υπηρεσία UBX της IBM με αντικείμενο το μάρκετινγκ βασισμένο σε πραγματικά στοιχεία (data driven marketing), μπορούν να συνδεθούν με την πλατφόρμα της Apifon για την ανταλλαγή δεδομένων, με σκοπό ιδιαίτερα στοχευμένων ενεργειών Viber campaigns. Τέτοιες ενέργειες εξασφαλίζουν νέες προοπτικές εσόδων αλλά και απαράμιλλη πελατειακή εμπειρία».

Σε δύο άλλες περιπτώσεις (Google, Vodafone) η Apifon έγινε δεκτή σε προγράμματα Early Access που παρέχουν νέες δυνατότητες και ευκαιρίες ανάπτυξης σε όλους του τομείς.

Πιο συγκεκριμένα, η Google επέλεξε 100 εταιρίες παγκοσμίως σε ένα Early-Access πρόγραμμα στο οποίο μεταφέρει τεχνογνωσία αλλά ταυτόχρονα δίνει την ευκαιρία σε αυτές τις εταιρίες να δημιουργήσουν νέα προϊόντα βασισμένα στην τεχνολογία RCS (Rich Communication Services). Η Apifon είναι μια εξ αυτών που συμμετέχει σε αυτόν τον νέο τρόπο ανταλλαγής μηνυμάτων SMS σε συσκευές κινητών Android.

Επιπλέον, η Google προσκάλεσε την ομάδα μας στο San Francisco, όπου λάβαμε μέρος στο Google RCS business messaging hackathon και κατακτήσαμε την 2η θέση.

Η πρόταση που παρουσιάσαμε έλυνε προβλήματα που αντιμετωπίζουν εταιρίες ταχυμεταφοράς δεμάτων σχετικά με την επικοινωνία και την βελτίωση της εμπειρίας των πελατών τους.

Έτσι μέσα από την λύση της Apifon οι πελάτες μιας εταιρίας ταχυμεταφοράς θα μπορούν να εντοπίσουν που βρίσκεται το πακέτο τους, να αλλάζουν τοποθεσία και ώρα παραλαβής, να προγραμματίζουν νέα αποστολή ακόμα και να πληρώνουν και όλα αυτά μέσα από την προεγκατεστημένη σε android συσκευές εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων SMS.

Πίσω στην Ευρώπη, ο όμιλος Vodafone προσκάλεσε την Apifon να συμμετέχει στο δικό της early access πρόγραμμα για το RCS και από κοινού να συνεργαστούν για να αναπτύξουν νέες και καινοτόμες υπηρεσίες σχετικές με το RCS business messaging με σκοπό την διάθεση τους σε όλο το δίκτυο Vodafone στις αγορές της Ευρώπης.

Τέλος, δεν θα ήθελα να παραλείψω σε καμία περίπτωση την συνεργασία μας με το EIT digital. Ως γνωστόν, το EIT digital είναι ένας Ευρωπαϊκός accelerator για εταιρίες που βρίσκονται στη φάση του scale-up και η Apifon είναι η πρώτη Ελληνική εταιρία που καταφέρνει να γίνει μέλος του προγράμματος. Η ένταξη σε αυτό το πρόγραμμα δίνει πρόσβαση πέραν όλων των άλλων σε επενδυτές και κεφάλαια, ενώ «ανοίγει» και πόρτες για απευθείας συμφωνίες με μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους.

Με άλλα λόγια, το 2018 για όλους εμάς που μεγαλώνουμε και ωριμάζουμε μαζί και μέσα από την Apifon ήταν μια χορταστική χρονιά από εμπειρίες αλλά και νέες προκλήσεις και στοιχήματα. Το 2019 πιστεύουμε ότι θα ανταποκριθούμε και στις προκλήσεις και τα στοιχήματα.

Exit mobile version