search icon

Ο παλμός της οικονομίας

Γιατί “ποντάρουν” στους τουρίστες Folli Follie, Attica και Νotos Com

Τι σχέση έχουν οι τρείς μεγάλοι όμιλοι του εγχώριου λιανεμπορίου με την αύξηση του τουρισμού στην Ελλάδα;

Της Στεφανίας Σούκη

Τι σχέση έχουν οι τρείς μεγάλοι όμιλοι του εγχώριου λιανεμπορίου με την αύξηση του τουρισμού στην Ελλάδα; Η απάντηση κρύβεται στην αύξηση των πωλήσεών τους  εφέτος από τους τουρίστες που επισκέπτονται τα δύο μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας και οι οποίοι μάλιστα προβλέπεται να αυξηθούν περαιτέρω, αφού η Αθήνα αναμένεται να υποδεχθεί το 2014 750 χιλ. επιπλέον τουρίστες, ενώ αύξηση σε ποσοστό άνω του 20% σημειώνεται και στη Θεσσαλονίκη.

Κάπως έτσι, τα σχέδια επέκτασης των πολυκαταστημάτων Attica, της NotosCom και της Folli Follie εστιάζουν επιπλέον και στο τι έχουν λαμβάνειν από τους τουρίστες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Aπό τη συμπρωτεύουσα εγκαινιάζει το νέο της concept store με την επωνυμία «5 Star Store», η η Notos Com, αρχικά στο εμπορικό κέντρο Mediteranean Cosmos και έπεται συνέχεια με το δεύτερο κατάστημα στην οδό Μητροπόλεως.  «Η αγορά της Θεσσαλονίκης ενδείκνυται για το λανσάρισμα των νέων concepts δεδομένου μάλιστα, τη δεδομένη συγκυρία, και του τουριστικού ρεύματος από Ρωσία και Τουρκία», αναφέρει στο newmoney.gr ο κ. Νίκος Αϊδίνης, Group Marketing Director του oμίλου Notos Com. Το νέο concept καταστημάτων ένδυσης του ομίλου, ο οποίος διαθέτει αυτή την στιγμή 70 πολυκαταστήματα (6 Notos Galleries και δύο Notos Home) και boutiques και παράλληλα ετοιμάζεται για το μεγαλύτερο πολυκατάστημα με shop in shops από το φθινόπωρο στη Σόφια, διαθέτει επιλογές για τον άνδρα από τα παγκοσμίως καταξιωμένα brands POLO Ralph Lauren, Barbour & La Martina. «Το μεγάλο στοίχημα για το εγχώριο λιανεμπόριο το 2014 είναι να υπάρξει σταθεροποίηση στην αγορά και να ανακοπεί η πτώση των τελευταίων ετών», επισημαίνει ο κ. Αϊδίνης.

Αντίστοιχα και τα πολυκαταστήματα Attica, τα οποία θα ανοίξουν το φθινόπωρο στο ακίνητο επίσης της πτωχευμένης αλυσίδας Fokas επί της οδού Τσιμισκή, το νέο τους πολυκατάστημα στη Θεσσαλονίκη. Πλεονέκτημα για τους 250 εργαζομένους που θα επιλέξει να προσλάβει η εταιρεία για το νέο της πολυκατάστημα στην Τσιμισκή, θα είναι, πέραν της αγγλικής,  η γνώση της ρωσικής γλώσσας δεδομένου του μεγάλου αριθμού των Ρώσων τουριστών στη συμπρωτεύουσα. Παράλληλα, η εταιρεία είδε εντός του πρώτου τετραμήνου του 2014 εντυπωσιακή αύξηση κατά 40% των πωλήσεων tax free για τα δύο Attica του Συντάγματος και της Θεσσαλονίκης, δεδομένου  ότι στο Attica του Golden Hall δεν είναι μεγάλη η προσέλευση τουριστών.

Στο τρίτο μεγάλο ‘’μέτωπο’’ του εγχώριου λιανεμπορίου, η κίνηση της Folli Follie πρίν από λίγες ημέρες να μισθώσει το κατάστημα της Εθνική Πανγαία ΑΕΕΑΠ, συνολικής επιφάνειας 800 τ.μ. στην ‘’καρδιά’’ της μεγαλύτερης εμπορικής πιάτσας στην Ελλάδα, την οδό Ερμού, όπου συγκεντρώνει και τη μεγαλύτερη τουριστική κίνηση εξυπηρετεί ακριβώς (και) αυτό τον σκοπό.

Ο όμιλος έχει σκοπό να δημιουργήσει στην οδό Ερμού 19 το ‘’στολίδι’’ της Folli Follie, η οποία αποτελεί αυτή την στιγμή την πλέον διεθνοποιημένη ελληνική αλυσίδα λιανεμπορίου με ισχυρή παρουσία σε Ευρώπη, Ασία αλλά και πιο πρόσφατα στην Αμερική. Το νέο κατάστημα του FF Group (όπως είναι ο νέος διακριτικός τίτλος του ομίλου) στο ακίνητο που μίσθωνε ο όμιλος Οδυσσεύς Φωκάς για λογαριασμό της αλυσίδας Esprit, στην Ερμού θα αποτελέσει τη ‘’ναυαρχίδα’’ του ομίλου και σήμα κατατεθέν για τον όμιλο εντός και εκτός Ελλάδας.

Exit mobile version