search icon

business stories

Coca-Cola: Κυκλοφορεί στις ΗΠΑ με ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο – Τι τονίζουν οι ειδικοί υγείας

Η Coca-Cola λανσάρει στις ΗΠΑ αναψυκτικό με ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο, έπειτα από αίτημα του Ντόναλντ Τραμπ, διατηρώντας παράλληλα στρατηγική στροφή προς ποτά χωρίς ζάχαρη και πιο υγιεινές επιλογές

Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP

Η Coca-Cola εισάγει στις Ηνωμένες Πολιτείες μια νέα εκδοχή του εμβληματικού της αναψυκτικού, αυτή τη φορά φτιαγμένη με ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο αντί για σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης, έπειτα από  αίτημα του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ. Η απόφαση της εταιρείας σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή στη συνταγή που κυκλοφορεί στην αμερικανική αγορά εδώ και δεκαετίες.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Coca-Cola, το νέο προϊόν έχει ήδη διατεθεί σε επιλεγμένες πόλεις και καταστήματα των ΗΠΑ, ενώ η πανεθνική κυκλοφορία του αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον Ιούλιο. Ο Τραμπ είχε δηλώσει πρόσφατα ότι η εταιρεία «συμφώνησε να χρησιμοποιήσει ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο», επιβεβαιώνοντας τη στροφή προς ένα πιο «παραδοσιακό» προφίλ γεύσης.

Σε ορισμένες αγορές, όπως το Μεξικό, η Coca-Cola χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο, γεγονός που την έχει κάνει ιδιαίτερα δημοφιλή στους καταναλωτές που προτιμούν την πιο φυσική της γεύση. Παράλληλα, η εταιρεία ήδη χρησιμοποιεί αυτό το είδος ζάχαρης σε άλλα προϊόντα που διατίθενται στις ΗΠΑ, όπως η Simply Lemonade, το Gold Peak Ice Tea και ο καφές Costa.

Η πρωτοβουλία αυτή φαίνεται να συνδέεται με τις δηλώσεις του Ρόμπερτ Φ. Κένεντι Τζούνιορ, υπουργού Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών στην κυβέρνηση Τραμπ, ο οποίος έχει επικρίνει τη χρήση σιροπιού καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης στα αμερικανικά αναψυκτικά. Το συγκεκριμένο γλυκαντικό, αν και φθηνότερο, έχει δεχθεί έντονη κριτική για τις επιπτώσεις του στη δημόσια υγεία.

Παρά την αλλαγή στη συνταγή, διατροφολόγοι και ειδικοί υγείας τονίζουν πως όλα τα ζαχαρούχα αναψυκτικά παραμένουν ανθυγιεινά, είτε περιέχουν φυσική ζάχαρη είτε σιρόπι καλαμποκιού. Και στις δύο περιπτώσεις, η υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη αυξάνει τον κίνδυνο παχυσαρκίας, διαβήτη τύπου 2 και καρδιακών νοσημάτων.

Η νέα αυτή εκδοχή έρχεται σε μια περίοδο κατά την οποία η Coca-Cola επενδύει στρατηγικά σε προϊόντα χωρίς ζάχαρη και πιο φυσικές επιλογές. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται τα εμφιαλωμένα νερά, τα ποτά BodyArmor που επαναλανσάρονται δυναμικά, αλλά και η διαρκώς αυξανόμενη γκάμα Coca-Cola Zero Sugar.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ο όγκος πωλήσεων της Coca-Cola Zero Sugar αυξήθηκε κατά 14% παγκοσμίως στο τρίτο τρίμηνο, γεγονός που ενισχύει τη στρατηγική της προς μια πιο «ισορροπημένη» προϊοντική προσέγγιση.

Διαβάστε ακόμη

OpenAI: Κλείνει τον κύκλο αναδιάρθρωσης και εδραιώνει τη Microsoft ως στρατηγικό εταίρο

Η απίθανη πορεία των Pokémon: Πώς τα αστεία σκίτσα έγιναν παγκόσμιο φαινόμενο με αξία 150 δισ. δολ.

Apple: Γράφει ιστορία με κεφαλαιοποίηση $4 τρισ. και ράλι μετοχής

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version