Η Formula 1 εισάγει ριζική αλλαγή στις τελετές podium: πλέον, στη θέση της παραδοσιακής σαμπάνιας, το σαμπανιζέ ποτό θα είναι χωρίς αλκοόλ — μια καινοτομία που ξεκινάει από το 2025. Η French Bloom, επίσημη alcohol-free σαμπάνια, θα προσφέρεται στα Paddock Clubs, στο F1 Garage και σε άλλους χώρους φιλοξενίας σε όλα τα Grand Prix.
Η French Bloom είναι η πρώτη μάρκα μη αλκοολούχου αφρώδους κρασιού, υποστηριζόμενη από τη Moët Hennessy (μέλος του ομίλου LVMH). Παράγεται στη Γαλλία από οργανικό κρασί Chardonnay, χωρίς αλκοόλ, χρησιμοποιώντας προηγμένη διαδικασία αποαλκοολοποίησης. Η επιλογή της γιορτής χωρίς αλκοόλ ανταποκρίνεται σε κοινό που ζητεί πολυτέλεια, μέτρο και βιώσιμες λύσεις — ιδιαίτερα millennials, γενιά Ζ και αύξον γυναικείο κοινό.
Η συνεργασία με την French Bloom εντάσσεται σε ευρύτερη στρατηγική βιωσιμότητας της F1, συμβατό με τον στόχο Net Zero Carbon έως το 2030. Πρόκειται για ένα μήνυμα που αποτυπώνει την πρόσδεση του σπορ στον πολιτισμό της ευθύνης και της διαφορετικότητας, ενώ ταυτόχρονα εξελίσσει την παράδοση της σαμπάνιας σε πιο σύγχρονη μορφή.
Η νέα κουλτούρα του εορτασμού
Η κορυφαία στιγμή του τερματισμού θα παραμείνει εμβληματική, αλλά πλέον πιο inclusive: χάρη στην πρωτοβουλία της F1 και του LVMH, κανείς δεν θα μένει απέξω από τη στιγμή της δόξας. Όλοι θα μπορούν να συμμετέχουν στον εορτασμό — με ένα ποτό που τιμά τη στιγμή, χωρίς αλκοόλ.
Διαβάστε ακόμη
Τι σηματοδοτεί η σύμπραξη Chevron και Hellenic Energy για έρευνες στους ελληνικούς υδρογονάνθρακες
Γιατί οι ξένοι θα συνεχίσουν να αγοράζουν ακριβά ακίνητα στην Ελλάδα (πίνακας)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφθείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ
