Η ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης προχωρά με αλματώδεις ρυθμούς με την OpenAI να παρουσιάζει την πρώτη μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία για το ChatGPT, με σκοπό να δείξει ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι απλώς ένα εργαλείο, αλλά ένας χρήσιμος «σύμμαχος» στην καθημερινότητα.
Μέσα από τρεις κινηματογραφικές μίνι ταινίες, αποδεικνύεται πώς απλές προτροπές (prompts) μπορούν να μετατραπούν σε συναρπαστικές ιστορίες, είτε πρόκειται για φαγητό, είτε για ταξίδια ή αθλητικές εμπειρίες. Η καμπάνια προβάλλεται σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και Ευρώπη, με εμφανή παρουσία σε social media και υπαίθρια διαφήμιση. Στόχος είναι να γίνει η Τεχνητή Νοημοσύνη πιο «ανθρώπινη».
Η OpenAI επιδιώκει να φέρει το κοινό πιο κοντά στην τεχνολογία, αναδεικνύοντας πώς το ChatGPT μπορεί να ενισχύσει τη δημιουργικότητα, την απόδοση στην εργασία και την καθημερινή ζωή. Με μερίδιο 83% στην αγορά chatbot, η εταιρεία ενισχύει την ηγετική της θέση με αυτή τη νέα προσέγγιση. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν ανήκει πλέον στο μέλλον, είναι ήδη εδώ και αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο ζούμε και εργαζόμαστε.
Η εκστρατεία της OpenAI δεν αποσκοπεί μόνο στην αύξηση των χρηστών. Είναι μια πολύπλευρη στρατηγική με πολλαπλούς στόχους: Μέσω της καμπάνιας, η OpenAI στοχεύει στην ενίσχυση των συνδρομών σε υπηρεσίες όπως το ChatGPT Plus και Enterprise.
- Αλλαγή αντίληψης για το AI: Αντί για ψυχρή ή απειλητική τεχνολογία, παρουσιάζει το ChatGPT ως «φίλο» ή «βοηθό» στην καθημερινότητα.
- Εδραίωση ως κυρίαρχο brand: Ανταγωνίζεται ονόματα όπως Google, Meta και Anthropic, επιχειρώντας να γίνει η «προεπιλογή» για αλληλεπίδραση με AI.
- Διαμόρφωση κουλτούρας: Μέσα από την τέχνη και την αφήγηση, η εταιρεία προωθεί μια νέα κοινωνική αποδοχή της συνύπαρξης με την τεχνητή νοημοσύνη.
Η καμπάνια αυτή δεν αφορά μόνο την προώθηση μιας υπηρεσίας, αλλά επιδιώκει να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε την ίδια την τεχνολογία.
Διαβάστε ακόμη
Η Βουλγαρία κινείται ταχύτερα από την Ελλάδα για τη στήριξη της ενεργοβόρας βιομηχανίας
Η Αθήνα ζει με τον θόρυβο: Το κόστος ζωής με υψηλά ντεσιμπέλ και γιατί τα ακουστικά έγιναν μια λύση
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
