search icon

business stories

Ρος Γκέρμπερ: Κρίσιμη χρονιά το 2026 για την Tesla

Ο Γκέρμπερ έχει ζητήσει δημοσίως την παραίτηση του Μασκ και έχει επικρίνει την εστίασή του σε άλλες επιχειρήσεις

123rf

Ο Ρος Γκέρμπερ, ένας από τους πρώτους υποστηρικτές της Tesla, ανησυχεί για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας του Έλον Μασκ.

Ο Γκέρμπερ δεν κρύβει αυτό που θεωρεί το μεγαλύτερο πρόβλημα του κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων: την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης. Η αποτυχία να ανταποκριθεί στις προσδοκίες θα ήταν ένα πλήγμα για την αισιόδοξη θέση των επενδυτών για την Tesla, η οποία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία των αυτόνομων αυτοκινήτων της.

Ο Γκέρμπερ, ιδρυτής της Gerber Kawasaki Wealth & Investment Management, έχει εκφράσει ανοιχτά την αρνητική του στάση απέναντι στην Tesla καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Η άποψή του δεν έχει αλλάξει, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία του Μασκ έχει κυκλοφορήσει αυτόνομα αυτοκίνητα σε πόλεις των ΗΠΑ.

Ο ίδιος εξήγησε στο Business Insider γιατί πιστεύει ότι το 2026 θα είναι μια κρίσιμη χρονιά για τον κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κατά την οποία ο Μασκ θα αναγκαστεί να δείξει πραγματική πρόοδο στους υψηλούς στόχους που έχει θέσει για την Tesla.

Όποιος παρακολουθεί τον Γκέρμπερ γνωρίζει ότι τα τελευταία χρόνια έχει μετατραπεί από υποστηρικτής του Μασκ σε φανερά αρνητικός επικριτής της Tesla. Έχει ζητήσει δημοσίως την παραίτηση του Μασκ και έχει επικρίνει την εστίασή του σε άλλες επιχειρήσεις.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου κατά την οποία ο Μασκ αποτέλεσε μέρος της κυβέρνησης Τραμπ, ο κύριος ανταγωνιστής της Tesla, η Waymo, συνέχισε να κυριαρχεί στην αγορά των αυτόνομων αυτοκινήτων. Ο Γκέρμπερ αποδίδει αυτό το γεγονός στην άρνηση του Μασκ να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία LidAR στα οχήματα της Tesla, μια μέθοδο τηλεπισκόπησης που βοήθησε την Waymo να αυξήσει την ασφάλεια των αυτοκινήτων της στο δρόμο.

Ωστόσο, ο Γκέρμπερ πιστεύει ότι ο Μασκ θα συνεχίσει να προτιμά τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και καμερών. Δεδομένου ότι ο Μασκ έχει στοιχηματίσει μεγάλο μέρος του μέλλοντος της Tesla στην τεχνολογία αυτόνομων αυτοκινήτων, πιστεύει ότι αυτή η προσέγγιση θα αρχίσει να κοστίζει στην εταιρεία.

Ο Γκέρμπερ προσέθεσε ότι θεωρεί την Alphabet, μητρική εταιρεία της Google και της Waymo, ως την καλύτερη μετοχή για αγορά, προκειμένου να αποκτήσει έκθεση στην αγορά των αυτόνομων αυτοκινήτων, λόγω του πλεονεκτήματος της Waymo έναντι της Tesla και των πόρων της Alphabet.

Η αισιόδοξη άποψή του για την Waymo επικεντρώνεται στην ισχυρή παρουσία της εταιρείας σε μεγάλες πόλεις των ΗΠΑ, η οποία επεκτείνεται, ενώ η Tesla μόλις ξεκίνησε την επέκτασή της.

Ένα άλλο πρόβλημα που σημειώνει ο Γκέρμπερ είναι αυτό που έχει αναφέρει και στο παρελθόν, δηλαδή η δημόσια εικόνα του Μασκ. Αυτό μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα ακόμα και αν η Tesla φτάσει τους ανταγωνιστές της σε βασικούς τομείς όπως η αυτόνομη οδήγηση. Ο Γκέρμπερ πιστεύει ότι η εικόνα του Μασκ δεν έχει ακόμη καλυτερεύσει, καθώς η είσοδός του στην πολιτική προκάλεσε διχαστικές απόψεις μεταξύ των καταναλωτών φέτος.

Η εικόνα της εταιρείας είναι τόσο αρνητική στο μυαλό των ανθρώπων που, ακόμη και αν είχαν ταξί παντού, πολλοί θα επέλεγαν απλά μια άλλη εταιρεία επειδή υπάρχουν πολλές επιλογές», εικάζει.

Ο αναλυτής σημείωσε ότι έχει επίσης έντονες αμφιβολίες σχετικά με τη ζήτηση για τα ανθρωποειδή ρομπότ που κατασκευάζει η Tesla, παρά τις ισχυρισμούς του Μασκ ότι θα εξαλείψουν τη φτώχεια και θα είναι σε θέση να εκτελούν χειρουργικές επεμβάσεις.

Διαβάστε ακόμη 

Οι αγορές ποντάρουν στο τέλος των μειώσεων επιτοκίων στην Ευρώπη (γράφημα)

Αυτό είναι το ακριβότερο κλαμπ ευεξίας με ετήσια συνδρομή 85.000 ευρώ

Ford: Ακύρωσε deal 6,5 δισ. δολαρίων με την LG Energy Solution για μπαταρίες EV

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version