search icon

Ελλάδα

Δημόσια νοσοκομεία: Συνεχίζεται η αξιολόγηση από τους ασθενείς – Ο τρόπος και το ερωτηματολόγιο 

Στόχος είναι να γίνει μέτρηση της ικανοποίησης όσων ασθενών έχουν νοσηλευθεί και έχουν λάβει εξιτήριο από κάποιο νοσοκομείο της χώρας, σε μια κλίμακα από το 1 έως το 5 για να καταγραφεί και μια γενική αξιολόγηση

Σε εξέλιξη είναι η αξιολόγηση των δημόσιων νοσοκομείων από τους ασθενείς που έλαβαν εξιτήριο νοσηλείας από 127 νοσοκομεία της χώρας όπως είχε προαναγγείλει ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης.

Μέσα σε πέντε ημέρες από το εξιτήριο, θα λαμβάνουν στο κινητό τους έναν σύνδεσμο (link) προκειμένου να απαντήσουν σε 35 στοχευμένες ερωτήσεις, που αφορούν στη νοσηλεία τους στο ΕΣΥ. Στην αξιολόγηση του ΕΣΥ  συμμετέχουν όσοι είναι άνω των 18 ετών, σε ανώνυμη διαδικασία, ενώ η πρόσβαση στο σύστημα γίνεται με τους κωδικούς taxisnet.

Ουσιαστικά οι ασθενείς άνω των 18 ετών που παίρνουν εξιτήριο από τα νοσοκομεία ουσιαστικά «βαθμολογούν» τις υπηρεσίες του συστήματος υγείας και την εμπειρία τους στα νοσοκομεία του ΕΣΥ – «από το αν υπήρχε χαρτί τουαλέτας ή σεντόνια έως το χρόνο εξυπηρέτησης από το προσωπικό», όπως είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υγείας.

Ο τρόπος αξιολόγησης και το ερωτηματολόγιο

Για 7 ημέρες μετά το εξιτήριο, οι ασθενείς θα μπορούν να απαντούν σε ένα αναλυτικό ερωτηματολόγιο στο οποίο θα μπαίνουν από σύνδεσμο που θα φτάνει στο κινητό τους με sms. Τα προσωπικά δεδομένα των ασθενών έχουν διασφαλιστεί και μέσω ΑΜΚΑ και άλλων στοιχείων θα προκύπτει ότι οι ασθενείς αυτοί έχουν όντως νοσηλευτεί.

Στόχος είναι να γίνει μέτρηση της ικανοποίησης όσων ασθενών έχουν νοσηλευθεί και έχουν λάβει εξιτήριο από κάποιο νοσοκομείο της χώρας, σε μια κλίμακα από το 1 έως το 5, όπως καταλήγει το ερωτηματολόγιο, για να καταγραφεί και μια γενική αξιολόγηση πέρα από τα ειδικά δεδομένα που θα συλλέγονται από πιο εξειδικευμένες ερωτήσεις. Το ερωτηματολόγιο δεν διαρκεί πάνω από 3 λεπτά.

Η μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών που έχουν νοσηλευθεί στα νοσοκομεία του ΕΣΥ αφορά στοιχεία όπως:

1. Προσβασιμότητα

2. Οργάνωση και συντονισμός της φροντίδας

3. Ποιότητα φροντίδας και αλληλεπίδραση με το προσωπικό (επικοινωνία, ευγένεια και εμπιστοσύνη)

4. Υποστήριξη και συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων

5. Καθαριότητα, υγιεινή και σίτιση

6. Υποστήριξη και ενημέρωση κατά την έξοδο από το νοσοκομείο

7. Η γνώση ύπαρξης των ΓΠΔΛΥΥ στα νοσοκομεία και η αποτελεσματικότητα εξυπηρέτησης

8. Γενική / συνολική αξιολόγηση της παρεχόμενης φροντίδας

Διαβάστε ακόμη 

Pimco: Αντέχουν οι αγορές παρά τους κραδασμούς – Τι προτείνουν οι αναλυτές (πίνακας)

Με στόχο την ασημένια οικονομία το νέο project των 41,2 εκατ. ευρώ στην Καβάλα (pic)

Ξαφνική πτώση κλάδου δέντρου – Ενα καλοκαιρινό φαινόμενο που δεν προειδοποιεί

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version