search icon

Ελλάδα

Επείγοντα περιστατικά: Τι έδειξαν τα πρώτα «βραχιολάκια» στον Ευαγγελισμό

Η σημασία του νέου συστήματος για τη βελτίωση του χρόνου αναμονής στις εφημερίες - Αναμένεται να εφαρμοστεί σε άλλα 13 νοσοκομεία μέχρι τα μέσα Ιουλίου

Τα πρώτα αποτελέσματα από το ψηφιακό crash test των εφημεριών στα Επείγοντα του νοσοκομείου Ευαγγελισμός έχει στη διάθεσή του το «ΘΕΜΑ». Η ολοκλήρωση τριών εφημεριών με το σύστημα ηλεκτρονικής ιχνηλάτησης ασθενών, γνωστό ως «βραχιολάκι» στους ασθενείς, ήταν μία δυνατή δοκιμή ασφαλείας για τους εργαζόμενους, τους πολίτες και το νοσοκομείο, που επιβεβαίωσε την αντοχή και την απόδοση των πρώτων, την υπομονή των δεύτερων και τα αντανακλαστικά του νοσηλευτικού ιδρύματος.

Η πιλοτική εφαρμογή του συστήματος εισιτηρίου κίνησης με κωδικό QR, μέσα στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) και τα εργαστήρια, έδειξε δυσλειτουργίες, οδήγησε -και οδηγεί- σε παρεμβάσεις και τεχνικές βελτιώσεις και δρομολόγησε μια καινοτόμο διαδικασία, που σε λιγότερο από δύο μήνες θα εφαρμοστεί και σε άλλα 13 νοσοκομεία της χώρας.

Περισσότερα από 2.000 άτομα εξυπηρετήθηκαν στις τρεις 16ωρες εφημερίες που έχουν πραγματοποιηθεί (αυτές έγιναν την Πέμπτη 15 Μαΐου, τη Δευτέρα 19 και την Παρασκευή 23 Μαΐου, από τις 2 το μεσημέρι κάθε μέρας έως τις 8 το πρωί της επομένης). Αναλυτικά, κατά την πρώτη εφημερία στο νοσοκομείο απευθύνθηκαν 659 άτομα, στη δεύτερη 721 και στην τρίτη -που δεν είχε ολοκληρωθεί όσο γραφόταν αυτό το κείμενο-, η εκτίμηση ήταν για 600 με 700 άτομα.

Ενδεικτική της σημασίας του νέου συστήματος και των προσδοκιών για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών μέσα στο ΕΣΥ είναι η επίσκεψη που πραγματοποίησε την περασμένη Τετάρτη στον Ευαγγελισμό πριν από τη δεύτερη εφημερία, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, συνοδευόμενος από τον υπουργό Υγείας Αδωνι Γεωργιάδη. Ο διοικητής, Αναστάσιος Γρηγορόπουλος, τους ξενάγησε στην ψηφιακή διαδρομή που ακολουθούν ασθενείς και υγειονομικοί.

Ο χρόνος αναμονής

Το νέο σύστημα ιχνηλάτησης των ασθενών δίνει τη δυνατότητα στους ασθενείς να παρακολουθούν real-time την αναμονή τους, είτε μέσα από τις οθόνες των ΤΕΠ είτε μέσα από την εφαρμογή My Health App, αλλά και στους γιατρούς και το διοικητικό προσωπικό να ξέρουν ποιος περιμένει, σε ποιο σημείο και για πόση ώρα, επεμβαίνοντας εάν χρειαστεί.

Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr

Exit mobile version