search icon

Ελλάδα

report.oasa.gr: Συνεχίζονται οι καταγγελίες για τα μέσα μαζικής μεταφοράς

Το report.oasa.gr επιτρέπει στους πολίτες να καταγγέλλουν σε πραγματικό χρόνο προβλήματα σε λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, τραμ και ηλεκτρικό, με δυνατότητα αποστολής φωτογραφιών. Οι αναφορές προωθούνται άμεσα στους αρμόδιους φορείς

Μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα καταγγελιών για τον ΟΑΣΑ, με την ονομασία report.oasa.gr, παρουσίασε ο αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Μέσω αυτής, οι πολίτες μπορούν να δηλώνουν άμεσα και με αξιοπιστία τα προβλήματα που συναντούν στις δημόσιες συγκοινωνίες.

Η χρήση της πλατφόρμας είναι απλή και περιλαμβάνει βασικά βήματα:

Ο κ. Κυρανάκης σημείωσε: «Με το report.oasa.gr οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να αναφέρουν οποιοδήποτε πρόβλημα σε λίγα δευτερόλεπτα: από καθυστερήσεις και ακυρώσεις, μέχρι την κατάσταση οχημάτων και σταθμών ή τη συμπεριφορά υπαλλήλων. Οι επιβάτες μπορούν να παρακολουθούν την πορεία της καταγγελίας τους και να επισυνάπτουν φωτογραφίες ή βίντεο. Στόχος είναι οι πολίτες να μας δείχνουν άμεσα τα προβλήματα ώστε να μπορούμε να τα επιλύουμε».

Διαβάστε ακόμη 

Έργα υποδομών: Τρία χρόνια κοσμογονίας και μετά ξηρασία – Η αγορά προειδοποιεί για το τέλος του Ταμείου Ανάκαμψης

Μυτιληναίος: Έως και το 25% της παραγόμενης ενέργειας από ΑΠΕ χάνεται

Nobu Beach: Το νέο ξενοδοχείο του Ρόμπερτ Ντε Νίρο στην αγαπημένη παραλία της πριγκίπισσας Νταϊάνα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version