Μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα καταγγελιών για τον ΟΑΣΑ, με την ονομασία report.oasa.gr, παρουσίασε ο αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Μέσω αυτής, οι πολίτες μπορούν να δηλώνουν άμεσα και με αξιοπιστία τα προβλήματα που συναντούν στις δημόσιες συγκοινωνίες.
Η χρήση της πλατφόρμας είναι απλή και περιλαμβάνει βασικά βήματα:
- Είσοδος στο report.oasa.gr από υπολογιστή ή κινητό.
- Επιλογή μέσου μεταφοράς: Λεωφορείο, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικός ή τραμ.
- Καθορισμός τύπου καταγγελίας: καθυστέρηση, ακύρωση, κακή κατάσταση οχήματος ή στάσης, απρεπής συμπεριφορά προσωπικού ή άλλο.
- Τοποθεσία και χρόνος: καταχώρηση διεύθυνσης, σταθμού ή γραμμής, καθώς και ημερομηνίας και ώρας.
- Περιγραφή και αποδεικτικά: σύντομη αναφορά του προβλήματος και δυνατότητα επισύναψης φωτογραφιών.
- Στοιχεία επικοινωνίας: ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο και email, ώστε να υπάρχει ενημέρωση για την εξέλιξη της υπόθεσης.
- Υποβολή: μετά τον έλεγχο των στοιχείων, η καταγγελία αποστέλλεται και επιβεβαιώνεται η παραλαβή της.
- Οι αναφορές διαβιβάζονται αυτόματα στους αρμόδιους φορείς: ΟΣΥ Α.Ε. για λεωφορεία και τρόλεϊ, ΣΤΑΣΥ Α.Ε. για μετρό, τραμ και ηλεκτρικό.
Ο κ. Κυρανάκης σημείωσε: «Με το report.oasa.gr οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να αναφέρουν οποιοδήποτε πρόβλημα σε λίγα δευτερόλεπτα: από καθυστερήσεις και ακυρώσεις, μέχρι την κατάσταση οχημάτων και σταθμών ή τη συμπεριφορά υπαλλήλων. Οι επιβάτες μπορούν να παρακολουθούν την πορεία της καταγγελίας τους και να επισυνάπτουν φωτογραφίες ή βίντεο. Στόχος είναι οι πολίτες να μας δείχνουν άμεσα τα προβλήματα ώστε να μπορούμε να τα επιλύουμε».
Διαβάστε ακόμη
Μυτιληναίος: Έως και το 25% της παραγόμενης ενέργειας από ΑΠΕ χάνεται
Nobu Beach: Το νέο ξενοδοχείο του Ρόμπερτ Ντε Νίρο στην αγαπημένη παραλία της πριγκίπισσας Νταϊάνα
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
