Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θέτει σε προτεραιότητα τρία κρίσιμα έργα για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος στην Αττική, όπως δήλωσε ο υφυπουργός Νίκος Ταχιάος κατά τη διάρκεια ημερίδας για τη χρηματοδότηση έργων. Την ίδια στιγμή, αναβάλλεται η κατασκευή της σήραγγας Ηλιούπολης λόγω του υψηλού κόστους.
Σχέδιο για την αποσυμφόρηση του Κηφισού
Πρώτο στη λίστα των προτεραιοτήτων είναι ο νέος αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα–Οινόφυτα, ο οποίος αναμένεται να μειώσει τον κυκλοφοριακό φόρτο στον Κηφισό, μεταφέροντας μεγάλο ποσοστό της κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων εκτός αστικού ιστού. Η πρόταση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι ήδη έτοιμη, αναμένοντας την αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου για να προχωρήσει.
Κόμβος Σκαραμαγκά: Μια λύση για την κυκλοφορία στην περιοχή
Το δεύτερο έργο αφορά τον τριπλό κόμβο στον Σκαραμαγκά, με προϋπολογισμό έως 70 εκατ. ευρώ. Το έργο, το οποίο θα χρηματοδοτηθεί μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, περιλαμβάνει νέες συνδέσεις της Περιφερειακής Αιγάλεω με Σχιστό και τη Λεωφόρο Αθηνών, συμβάλλοντας στην καλύτερη διαχείριση της κυκλοφορίας στην περιοχή.
Αναμόρφωση του κόμβου Μεταμόρφωσης στην Αττική Οδό
Το τρίτο έργο αφορά την αναμόρφωση του ανισόπεδου κόμβου Μεταμόρφωσης στην Αττική Οδό, με την κατασκευή δεύτερης εξόδου προς Λαμία. Αυτό το έργο, που θα διαρκέσει περίπου τέσσερις μήνες, στοχεύει στη μείωση της καθημερινής συμφόρησης και θα συνοδευτεί από κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή.
Περιορισμένη πρόοδος για τη σήραγγα Ηλιούπολης
Αν και η σήραγγα Ηλιούπολης, που προβλέπει την υπόγεια σύνδεση της Περιφερειακής Υμηττού με τη λεωφόρο Βουλιαγμένης, ήταν πολυάριθμα υποσχόμενη, η κατασκευή της αναβάλλεται για την ώρα. Το έργο, με εκτιμώμενο κόστος έως 500 εκατ. ευρώ, κρίθηκε οικονομικά ασύμφορο σε αυτή τη φάση, παρά την υποστήριξη της Lamda Development, η οποία είχε προσφερθεί να παρέχει μελέτες και χώρο για σταθμό στο Ελληνικό.
Αξιολόγηση και συνέχιση των συζητήσεων για τη γέφυρα στη Βαρυμπόμπη
Το υπουργείο Υποδομών εξετάζει επίσης την αντικατάσταση της παλαιάς γέφυρας στη Βαρυμπόμπη. Ωστόσο, δεν έχει ληφθεί ακόμα κάποια οριστική απόφαση για το έργο, καθώς οι διαβουλεύσεις με τον δήμο Κηφισιάς συνεχίζονται.
Διαβάστε ακόμη
Εξαήμερο ράλι +4,2% στο Χρηματιστήριο Αθηνών – Νέο υψηλό 15ετίας με «μοχλό» ανόδου τις τράπεζες
Η βρώμικη αλήθεια για τα «μαγικά» σφουγγάρια
Κώστας και Βικτώρια Τόττη: Πτήσεις άνω των 120 εκατ. ευρώ για τους «βασιλιάδες» της γκοφρέτας
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
