Οι πωλήσεις της Nestle ενισχύθηκαν, λόγω της αύξησης των τιμών που συνέβαλε στην αντιστάθμιση της μείωσης των όγκων καθώς η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων παγκοσμίως ξεκίνησε αναθεώρηση της στρατηγικής της στον τομέα των βιταμινών.
Ο παραγωγός των Nespresso και KitKat ανακοίνωσε άνοδο 2,9% στα οργανικά έσοδα για το πρώτο μισό του έτους, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Πέμπτης, ευθυγραμμισμένη με τη μέση πρόβλεψη αναλυτών του Bloomberg.
Οι αυξήσεις τιμών αποτέλεσαν τον βασικό μοχλό, ενώ η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη — που αποτυπώνει τον όγκο πωλήσεων — αυξήθηκε πιο αργά από τις εκτιμήσεις.
Ο ελβετικός όμιλος ξεκίνησε στρατηγική αναθεώρηση μη αποδοτικών brands βιταμινών και συμπληρωμάτων, όπως το Nature’s Bounty. Διατήρησε τις ετήσιες προβλέψεις του, προσδοκώντας βελτίωση στην οργανική ανάπτυξη και περιθώριο άνω του 16%, παρά τις «μεγαλύτερες προκλήσεις».
Διαβάστε ακόμη:
Πού μπορεί να φτάσει το bitcoin; Οι εκτιμήσεις και οι προτάσεις των αναλυτών
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
