search icon

Επιχειρήσεις

Nestle: Αύξηση 2,9% στις πωλήσεις το α΄εξάμηνο – Αναθεώρηση της στρατηγικής στον τομέα βιταμινών

Η Nestle ξεκίνησε αναθεώρηση του business plan της στον τομέα των βιταμινών

Οι πωλήσεις της Nestle ενισχύθηκαν, λόγω της αύξησης των τιμών που συνέβαλε στην αντιστάθμιση της μείωσης των όγκων καθώς η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων παγκοσμίως ξεκίνησε αναθεώρηση της στρατηγικής της στον τομέα των βιταμινών.

Ο παραγωγός των Nespresso και KitKat ανακοίνωσε άνοδο 2,9% στα οργανικά έσοδα για το πρώτο μισό του έτους, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Πέμπτης, ευθυγραμμισμένη με τη μέση πρόβλεψη αναλυτών του Bloomberg.

Οι αυξήσεις τιμών αποτέλεσαν τον βασικό μοχλό, ενώ η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη — που αποτυπώνει τον όγκο πωλήσεων — αυξήθηκε πιο αργά από τις εκτιμήσεις.

Ο ελβετικός όμιλος ξεκίνησε στρατηγική αναθεώρηση μη αποδοτικών brands βιταμινών και συμπληρωμάτων, όπως το Nature’s Bounty. Διατήρησε τις ετήσιες προβλέψεις του, προσδοκώντας βελτίωση στην οργανική ανάπτυξη και περιθώριο άνω του 16%, παρά τις «μεγαλύτερες προκλήσεις».

Διαβάστε ακόμη:

Κερδίζουν μερίδια στα «Αirbnb» οι προορισμοί σε Βόρεια και Ανατολική Ευρώπη – Η θέση της Ελλάδας (γραφήματα)

Πού μπορεί να φτάσει το bitcoin; Οι εκτιμήσεις και οι προτάσεις των αναλυτών

Ozzy Osbourne: Ένας heavy metal billionaire – Η περιουσία που άφησε πίσω του ο «Πρίγκιπας του Σκότους»

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

 

Exit mobile version