Του Δημήτρη Μαρκόπουλου
Με 5% άνοδο συγκριτικά με την περυσινή περίοδο «τρέχει» η εταιρεία Apivita επιβεβαιώνοντας τη θετική της πορεία και την ενίσχυση που ήλθε ως αποτέλεσμα της μεταστέγασης της στη νέα μονάδα στο Μαρκόπουλο Αττικής.
Παρά τη γενικευμένα κακή εικόνα της ελληνικής αγοράς, η έμφαση σε νέα προίόντα αλλά και στην ανάπτυξη της εκτός συνόρων, δίνουν στην εταιρεία των Νίκης και Νίκου Κουτσιανά μεγάλα περιθώρια ευελιξίας σε συνδυασμό με την έμφαση που έχει υπάρξει στις αγορές της Ισπανίας, Ιαπωνίας (με 10 πλέον καταστήματα) των ΗΠΑ αλλά και άλλων αγορών που εξετάζονται.
Μετά από μια περίοδο εντατικών επενδύσεων εντός της κρίσης στον τομέα της παραγωγής αλλά και της προώθησης των προϊόντων σε Ελλάδα και εξωτερικό, η εταιρία φυσικών καλλυντικών Apivita, ξεκάθαρα επικεντρώνεται στον τομέα των εξαγωγών.
Παράλληλα με την ολοκλήρωση της νέας «πράσινης»βιομηχανικής μονάδας της σημαντική ήταν και η δημιουργία ενός κεντρικού καταστήματος – εκθεσιακού χώρου στο κέντρο της Αθήνας,.
