search icon

Επιχειρήσεις

Coca-Cola HBC AG: Αύξηση 22,2% στα καθαρά έσοδα από πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο

«Πιστεύουμε περισσότερο ότι το 2023 θα επιτύχουμε αύξηση των λειτουργικών κερδών σε οργανική βάση», σχολίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, κ. Zoran Bogdanovic

Την περιληπτική ενημέρωση για την πορεία των εργασιών του πρώτου τριμήνου 2023 ανακοίνωσε σήμερα η Coca-Cola HBC AG, παρουσιάζοντας αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις του πρώτου τριμήνου κατά 22,2% σε οργανική βάση, εξαιρουμένης της Ρωσίας και της Ουκρανίας.

Τα βασικά σημεία επιδόσεων πρώτου τριμήνου, σύμφωνα με την ανακοίνωση:

Η συνεπής εκτέλεση της στρατηγικής μας 24/7 κατανάλωσης οδήγησε σε αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις του πρώτου τριμήνου κατά 22,2% σε οργανική βάση1, εξαιρουμένης της Ρωσίας και της Ουκρανίας.

Αύξηση των καθαρών εσόδων λόγω μείγματος τιμών, καθώς προβήκαμε σε δράσεις για την αντιμετώπιση της επίδρασης του πληθωρισμού στα κόστη.

Αύξηση του όγκου πωλήσεων στα ανθρακούχα αναψυκτικά, στα ποτά ενέργειας και τον καφέ, που αντισταθμίστηκε από μειώσεις στην κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών, κυρίως εξαιτίας της αναμενόμενης μείωσης στην κατηγορία του νερού, με αποτέλεσμα οι συνολικοί όγκοι πωλήσεων να παραμείνουν αμετάβλητοι.

Συνεχιζόμενη αύξηση του μεριδίου αγοράς σε αξία, με το μερίδιο των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων αναψυκτικών να αυξάνεται κατά 70 μονάδες βάσης και αυτό των ανθρακούχων αναψυκτικών να αυξάνεται κατά 10 μονάδες βάσης.

Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 16,2% σε οργανική βάση το πρώτο τρίμηνο.

Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο αυξήθηκαν κατά 21,0% σε οργανική βάση, υπεραντισταθμίζοντας τη μείωση κατά 4,0% του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση.

Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 24,4% σε δημοσιευμένη βάση το πρώτο τρίμηνο.

Η ενοποίηση της Αιγύπτου και του Ομίλου εταιρείων Multon συνέβαλε στην αύξηση των καθαρών εσόδων σε δημοσιευμένη βάση κατά 8,8 ποσοστιαίες μονάδες.

Οι μεταβολές στις συναλλαγματικές ισοτιμίες είχαν αρνητικό αντίκτυπο στην αύξηση των καθαρών εσόδων σε δημοσιευμένη βάση κατά 0,6 ποσοστιαίες μονάδες, κυρίως λόγω της υποτίμησης των νομισμάτων της Νιγηρίας και της Αιγύπτου.

Βασικά στοιχεία ανά αγορά: Ισχυρή αύξηση των καθαρών εσόδων σε οργανική βάση σε όλες τις αγορές

Αναπτυγμένες αγορές: Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 20,6% σε οργανική βάση, με ικανοποιητική αύξηση του όγκου πωλήσεων

Αναπτυσσόμενες αγορές: Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 26,0% σε οργανική βάση που οφείλεται στην διεύρυνση του μείγματος προϊόντων και τιμών

Αναδυόμενες αγορές: Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 9,5% σε οργανική βάση, ενισχυμένη από τις ενέργειες για την αντιμετώπιση της επίδρασης του υψηλού πληθωρισμού στα κόστη. Εξαιρουμένης της Ρωσίας και της Ουκρανίας, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 21,5% σε οργανική βάση.

Συνεχιζόμενη επένδυση στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης

Επέκταση της κατηγορίας ποτών ενέργειας στην Αίγυπτο

Ολοκλήρωση της προετοιμασίας για την επανακυκλοφορία του σήματος Kinley στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών για ενήλικες, το δεύτερο τρίμηνο

Ολοκλήρωση της προετοιμασίας για την κυκλοφορία του Jack Daniel’s & Coca-Cola στην Πολωνία, την Ιρλανδία και την Ουγγαρία, τον Απρίλιο

Ολοκλήρωση της προετοιμασίας για τις επιπρόσθετες κυκλοφορίες του Caffè Vergnano στην Τσεχία και τη Σλοβακία, το δεύτερο τρίμηνο

Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: «Η συνεπής υλοποίηση της στρατηγικής μας οδήγησε σε ένα καλό ξεκίνημα για το 2023 και αναμένουμε να πετύχουμε ισχυρές επιδόσεις για μια ακόμη χρονιά. Συνεπώς, τώρα πιστεύουμε περισσότερο ότι το 2023 θα επιτύχουμε αύξηση των λειτουργικών κερδών σε οργανική βάση.

Η αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις ήταν ισχυρή, χάρη στην ευελιξία μας στην αγορά και στα προσαρμοσμένα προγράμματά μας στους καταναλωτές και τους πελάτες μας. Σημειώθηκε βελτίωση στα μερίδια αγοράς τόσο στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά όσο και στα ανθρακούχα αναψυκτικά, ενώ παράλληλα, εφαρμόσαμε αποτελεσματικά προσεκτικά σχεδιασμένες αλλαγές στην τιμολογιακή μας πολιτική και το μείγμα προϊόντων, αντιμετωπίζοντας τις συνεχιζόμενες αυξήσεις στα κόστη. Παρόλο που ορισμένες αγορές επηρεάστηκαν από ένα δυσμενέστερο καταναλωτικό περιβάλλον, η εμπειρία μας στην επιτυχή διαχείριση της αύξησης των καθαρών εσόδων και η συνεχιζόμενη επένδυση και εστίασή μας στις δυνατότητες ανάπτυξης βασιζόμενες στην ανάλυση δεδομένων καθιστούν ισχυρή την ικανότητα προσαρμογής μας.

Συνεχίσαμε να επενδύουμε στο χαρτοφυλάκιό μας, προκειμένου να ενισχύσουμε τη θέση μας ως τον κορυφαίο συνεργάτη σε 24/7 βάση στον κλάδο των ποτών . Το δεύτερο τρίμηνο, θα προχωρήσουμε στην επανακυκλοφορία του Kinley, στην κυκλοφορία του Jack Daniel’s & Coca-Cola σε επιλεγμένες αγορές και στην επέκταση της κυκλοφορίας του Caffè Vergnano. Με το ταλέντο των ανθρώπων μας και την ισχύ των συνεργασιών μας, βρισκόμαστε σε καλή θέση για μακροπρόθεσμη και βιώσιμη ανάπτυξη το 2023, αλλά και τα επόμενα χρόνια

Δείτε ολόκληρη την παρουσίαση ΕΔΩ

Διαβάστε ακόμη

Aramco: Συνομιλίες με Sinopec και Total για deal στο φυσικό αέριο ύψους 10 δισ. δολ.

O σπουδαίος Κινέζος καλλιτέχνης Ai Weiwei προκαλεί ξανά – Aναπαριστά τα «Νούφαρα» του Μονέ με 650.000 κομμάτια Lego

Καρλ Άικαν: Εχασε 10 δισ. δολ μετά την «επίθεση» του short seller Hindenburg

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version