search icon

Επιχειρήσεις

Ηard Rock Cafe Αthens: Ανοδος με όχημα τον τουρισμό της Αθήνας

Κατά μέσο όρο οι πωλήσεις προέρχονται σε ποσοστό 80% από το ξένο κοινό και κατά 20% από το ελληνικό, ποσοστό που ανεβαίνει στη διάρκεια του καλοκαιριού ακόμη και στο 95%

Σε περαιτέρω άνοδο, με όχημα τον τουρισμό της Αθήνας, η οποία παρουσίασε το 2024 επιδόσεις- ρεκόρ προσβλέπει ο όμιλος της Hard Rock για το Hard Rock Café Athens με παρουσία 10 ετών από το 2015, στην «καρδιά» της πόλης, στο Μοναστηράκι.

«Οσον αφορά το 2025 και το κομμάτι του τουρισμού υπήρξε μία πολύ θετική εκκίνηση στο πρώτο τρίμηνο του 2025, όμως ξαφνικά διαπιστώνουμε μία κάμψη. Ελπίζουμε ότι αυτό στο επόμενο διάστημα θα αλλάξει, ώστε να πάμε και πάλι στα νούμερα των 7- 8 εκατομμύρια επισκεπτών στην πρωτεύουσα, όπως συνέβη πέρυσι όπου ο τουρισμός της Αθήνας ξεπέρασε με βάση τα επίσημα στοιχεία το ρεκόρ των 7 εκατομμυρίων», ανέφερε χθες ο κ. Σταμάτης Τσαμτσουκάκης, γενικός διευθυντής του Hard Rock Cafe Athens, με αφορμή την παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας της εταιρείας για το νέο ‘’Αthena Burger’’. Eκτός από το κατάστημα στο Μοναστηράκι, στην οδό Αδριανού 52 που φέρει σύμφωνα με τον κ. Τσαμτσουκάκη «χαρακτηριστικά σύγχρονου τοπόσημου της περιοχής του ιστορικού κέντρου», η εταιρεία λειτουργεί και δύο καταστήματα λιανικής (rock shops) με σημαντική την πελατεία και από την κρουαζιέρα που φτάνει στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Κατά μέσο όρο οι πωλήσεις προέρχονται σε ποσοστό 80% από το ξένο κοινό και κατά 20% από το ελληνικό, ποσοστό που ανεβαίνει στη διάρκεια του καλοκαιριού ακόμη και στο 95% για το ξένο κοινό.

Επιπλέον κι ενώ στο παρελθόν, η ποσόστωση των πωλήσεων αφορούν σε ποσοστό κοντά στο 60% στη λιανική (κυρίως ένδυση) και 40% στην εστίαση πλέον οι δύο κλάδοι έχουν μοιραστεί ισομερώς με την εστίαση να έχει πιάσει φέτος στο πεντάμηνο τους στόχους και τη λιανική να υπολείπεται «παρά το γεγονός της μείωσης των τιμών, δείγμα ότι οι επισκέπτες της πόλης αυξάνονται αλλά δεν αυξάνεται ανάλογα και η δαπάνη τους».
«Η εταιρεία ξεκίνησε σε μία δύσκολη περίοδο για τη χώρα, το 2015 με το Hard Rock Café Athens και πλέον από τα 1,9 εκατ. ευρώ των πωλήσεων εκείνης της χρονιάς έχει αυξήσει τα νούμερά της στα 3,9 εκατ. ευρώ το 2024 (+6% έναντι του 2023), με πάνω από 60 εργαζομένους «εφόσον …βρίσκουμε», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Τσαμτσουκάκης. «Η φετινή χρονιά είναι πολύ δύσκολη σε ό,τι έχει να κάνει με την εύρεση εργαζομένων», σχολίασε ο ίδιος. Η εταιρεία «επενδύει» σε μεγάλο βαθμό και στους Ελληνες προμηθευτές, οι οποίοι εντάσσονται στο δίκτυο των συνεργατών της μετά από σχετικό έλεγχο.

Διεθνώς ο όμιλος, είναι από τους πλέον αναγνωρίσιμους με παρουσία σε 70 χώρες που εκτείνονται σε 300 τοποθεσίες και περιλαμβάνουν καφέ, ξενοδοχεία, καζίνο, rock shops και χώρους για εκδηλώσεις, συναυλίες κ.τ.λ. Στην Ελλάδα, ο όμιλος (51%) σε κοινοπραξία με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (49%) αναπτύσσει το πρώτο ολοκληρωμένο τουριστικό συγκρότημα με καζίνο (IRC), στην έκταση του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό, μία επένδυση άνω των 1,5 δισ. ευρώ που θα είναι έτοιμη, καλώς εχόντων των πραγμάτων το 2028, με έναν αριθμό πάνω από 2.000 εργαζομένους.

Σε ερώτηση σχετικά με το αν η εταιρεία προτίθεται να προχωρήσει στη λειτουργία και άλλων καταστημάτων, ειδικά σε τουριστικούς προορισμούς, ο κ. Τσαμτσουκάκης ανέφερε ότι υπήρξε στο παρελθόν- ακόμη και πιο πρόσφατα- η συγκεκριμένη σκέψη ωστόσο πλέον ο όμιλος έχει επικεντρωθεί στο μεγάλο project του Ελληνικού.

Ποια είναι η Hard Rock

Πίσω στην ιστορία της Hard Rock, όλα ξεκίνησαν με μια κιθάρα του Eric Clapton και από ένα διαφημιστικό T-shirt το 1971 «για να καταλήξουμε σήμερα να έχουμε τη μεγαλύτερη και πιο πολύτιμη συλλογή αυθεντικών μουσικών αναμνηστικών στον κόσμο με περισσότερα από 88.000 memo και τα οποία εκθέτονται στις τοποθεσίες μας παγκοσμίως», όπως αναφέρθηκε χθες. «Έχουμε συμβόλαια με περισσότερα από 188 πρακτορεία σε όλο τον κόσμο, πάνω από 40.000 εργαζομένους, με πάνω από 90 εκατ. ετήσιες εμπειρίες επισκεπτών, 11.000 δωμάτια ξενοδοχείων και πάνω από 20.000 ζωντανές μουσικές παραστάσεις το χρόνο.

Τώρα, το Hard Rock Cafe Athens  συμμετέχει στo World Tour Burger, τo γαστρονομικό ταξίδι στις 5 ηπείρους, που προσφέρει στους επισκέπτες των Hard Rock Cafe τη δυνατότητα να δοκιμάσουν μοναδικά μπέργκερ εμπνευσμένα από διαφορετικές κουλτούρες και πόλεις ανά τον κόσμο. Το World Burger Tour ξεκίνησε το 2015 και διοργανώνεται κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, τιμώντας την ίδρυση του πρώτου Hard Rock Cafe στις 14 Ιουνίου, στο Λονδίνο το 1971 από τους Αμερικανούς Isaac Tigrett και Peter Morton, με ένα απλό εστιατόριο. Η ημερομηνία αυτή σηματοδοτεί την έναρξη της πορείας του Hard Rock ως παγκόσμιου brand στον χώρο της εστίασης, της φιλοξενίας και της μουσικής κουλτούρας.

Διαβάστε ακόμη

Αυτές είναι οι ευρωπαϊκές εταιρείες αμυντικού εξοπλισμού που βγαίνουν κερδισμένες από την γεωπολιτική κρίση (πίνακες)

Tι αλλάζει στα telecoms η ΔΕΗ FiberGrid

Τράπεζες: «Τρέχει» η πιστωτική επέκταση – Σε 2,5 δισ. υπολογίζεται το δεύτερο τρίμηνο του έτους (πίνακες)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version