Της Στεφανίας Σούκη
Καλύτερες μέρες βλέπουν τα εκπτωτικά κέντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με το μεγάλο εκπτωτικό χωριό της Mc Arthur Glen στα Σπάτα να «ποντάρει» πλέον και στον τουρισμό και το νεότευκτο One Salonica στη Θεσσαλονίκη να σημειώνει επιδόσεις πάνω από τις προβλέψεις.
Oσον αφορά το εκπτωτικό χωριό των Σπάτων, στην «εκπνοή» του 2015 προσθέτει νέες φίρμες στο χαρτοφυλάκιό του και αναδεικνύει από το νέο έτος περαιτέρω τον χαρακτήρα του και ως προορισμού για ξένους τουρίστες. Στις νέες αφίξεις του designer outlet συγκαταλέγονται ονόματα όπως τα Goody’s που ενισχύουν το κομμάτι της εστίασης, τα BERTOLUCCI από το χώρο της ανδρικής ένδυσης, Zilly με τα brands DVF, Alice & Olivia, Isabel Marant, Marc by Marc Jacobs κ.α., Lee, Wrangler, NAPAPIRJI, NORTH FACE, VANS, WRANGLER, MINI, RAXEVSKY και PINKO.
Επιπλέον, ύστερα από μία πορεία τεσσάρων χρόνων στην ελληνική αγορά και διαθέτοντας πάνω απο 100 designer brands, το McArthurGlen στρέφει τώρα το ενδιαφέρον του και στον τομέα του τουρισμού, αξιοποιώντας ουσιαστικά αφενός την αύξηση του τουρισμού της Αθήνας, αφετέρου την εγγύτητα του ίδιου του εκπτωτικού χωριού στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος. Στο πλαίσιο αυτό, το designer outlet των Σπάτων προχωρά σε συνεργασίες με αεροπορικές, ξενοδοχειακές και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις καθώς και ανεξάρτητους ταξιδιώτες που θέλουν να μυηθούν στο «luxury shopping». Στο πλαίσιο των ενεργειών προσέλκυσης τουριστών από την Ελλάδα και το εξωτερικό εντάσσεται και η πρόσφατη συμμετοχή του εκπτωτικού χωριού με δικό του περίπτερο στην Πανελλήνια έκθεση τουρισμού, την Greek Tourism Expo που διοργανώθηκε στις αρχές Δεκεμβρίου στο Metropolitan Expo.
Στη συμπρωτεύουσα, το One Salonica που «τρέχει» ουσιαστικά ο όμιλος Φάις (σ.σ. ο οποίος, ως γνωστόν, είχε στην ομπρέλα του και το εγχείρημα του Factory outlet της Αθήνας στο ξεκίνημά του εν έτει 1999), παρουσιάζει πλέον πληρότητα σχεδόν στο 100% στους χώρους των καταστημάτων του και οι επιδόσεις του κατά τους πρώτους μήνες της λειτουργίας του κινούνται παραπάνω από ικανοποιητικά. Η μεγάλη άφιξη στο νέο εκπτωτικό κέντρο της Θεσσαλονίκης ακούει στο όνομα Ralph Lauren, η οποία άνοιξε προ ημερών το μεγαλύτερο εκπτωτικό κατάστημα για την Ελλάδα αλλά και όλη τη Νότια Ευρώπη, συνολικής επιφάνειας 1.300 τ.μ. με την πλήρη γκάμα ανδρικών, γυναικείων και παιδικών προϊόντων του.
Το πρώτο outlet mall στην Ελλάδα άνοιξε τις πύλες του τον περασμένο Απρίλιο κι έκτοτε εμπλουτίζει σταδιακά το χαρτοφυλάκιό του που περιλαμβάνει ονόματα όπως τα Hugo Boss, Diesel, Tommy Hilfiger, Gant, Lacoste, Nautica, Mango, Benetton, The Bostonians, Nike, Adidas, Puma, PetitBateau, Marasil,Bsb, Navy & Green κ.α.. Από το one salonica έκανε το ντεμπούτο της στη χώρα μας και η αυστριακή Cineplexx με τον πρώτο της πολυκινηματογράφο 8 αιθουσών στην Ελλάδα.
