Η Lululemon κατέθεσε μήνυση κατά της Costco, υποστηρίζοντας ότι η αλυσίδα χονδρικής πώλησης διακινεί απομιμήσεις των εμβληματικών της ρούχων, όπως παντελόνια αξίας 128 δολαρίων και άλλα ενδύματα αθλητικής ένδυσης υψηλού κόστους.
Στη μήνυση που κατατέθηκε την Παρασκευή, η Lululemon ισχυρίζεται ότι η Costco «παρανόμως εκμεταλλεύεται» τη φήμη, την εμπορική αξία και την επένδυση της μάρκας στην καινοτομία, προωθώντας ενδύματα χωρίς άδεια, τα οποία αποτελούν παραβίαση του σχεδιασμού των αυθεντικών προϊόντων.
Η εταιρεία με έδρα το Βανκούβερ επισημαίνει συγκεκριμένα ότι η ιδιωτική ετικέτα της Costco, Kirkland, διαθέτει στην αγορά παντελόνια, φούτερ και μπουφάν παρόμοιας σχεδίασης, σε τιμές σημαντικά χαμηλότερες. Κατηγορεί την Costco ότι παραπλανεί τους καταναλωτές, δημιουργώντας την εντύπωση ότι τα προϊόντα Kirkland είναι στην πραγματικότητα αυθεντικά της Lululemon.
Στη μήνυση των 49 σελίδων που κατατέθηκε στην Καλιφόρνια, η Lululemon παραθέτει παραδείγματα σχεδιαστικής ομοιότητας και διαφορές τιμών, όπως το φούτερ Scuba που πωλείται προς 118 δολάρια από την ίδια, ενώ η έκδοση της Costco διατίθεται περίπου στα 8 δολάρια.
Σε δήλωσή της στο CNN, η Lululemon ανέφερε ότι ως εταιρεία που βασίζεται στην καινοτομία και επενδύει σημαντικά στην έρευνα, την ανάπτυξη και τον σχεδιασμό, λαμβάνει σοβαρά υπόψη την προστασία των δικαιωμάτων πνευματικής της ιδιοκτησίας και προχωρά σε νομικές ενέργειες όταν αυτό είναι απαραίτητο.
Η εταιρεία υποστηρίζει ότι «ένας από τους στόχους της πώλησης απομιμήσεων είναι να προκαλέσουν σύγχυση στους καταναλωτές, ώστε να πιστέψουν ότι πρόκειται για αυθεντικά προϊόντα της Lululemon».
Η Lululemon ζητά αποζημίωση για τις οικονομικές απώλειες που έχει υποστεί, χωρίς να προσδιορίζει το ποσό, καθώς και δικαστική εντολή που θα υποχρεώσει την Costco να σταματήσει την πώληση των επίμαχων προϊόντων.
Η εταιρεία έχει προσφύγει και στο παρελθόν στη δικαιοσύνη. Το 2021, μήνυσε την Peloton για παρόμοιο λόγο, όμως δύο χρόνια αργότερα οι δύο πλευρές συμφιλιώθηκαν και ξεκίνησαν συνεργασία για πώληση επώνυμων ρούχων.
Πρόσφατα, η Lululemon αναθεώρησε καθοδικά τις προβλέψεις της για το σύνολο του έτους, επικαλούμενη τη «δυναμική μακροοικονομική συγκυρία», η οποία περιλαμβάνει μείωση επισκεψιμότητας στα καταστήματα των ΗΠΑ, επιπτώσεις από δασμούς και αυξανόμενο ανταγωνισμό από μάρκες όπως οι Vuori και Alo.
Η μετοχή της Lululemon έχει καταγράψει πτώση 37% από την αρχή του έτους.
Διαβάστε ακόμη
Πού πάνε τα όπλα της Γερμανίας – Εκτόξευση 260% για τη μετοχή της αμυντικής Rheinmetall σε 12 μήνες
Μπλόκο στις μισθώσεις τύπου Airbnb
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
