search icon

Επιχειρήσεις

Προϊόντα με ιδιωτική ετικέτα: Αυξήθηκαν οι πωλήσεις στην Ευρώπη 

Οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τις ιδιωτικές ετικέτες - Οι κατηγορίες προϊόντων με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία, κατακτώντας μεγαλύτερο μερίδιο στην ευρωπαϊκή αγορά.

Σύμφωνα με τη NielsenIQ, οι πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην Ευρώπη έφτασαν τα 352 δισ. ευρώ το 2024, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς κατά 0,11 ποσοστιαίες μονάδες από το 2023.

Η έρευνα της NielsenIQ για το PLMA’s 2025 International Private Label Yearbook δείχνει ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε 9 από τις 17 ευρωπαϊκές αγορές.

Οι χώρες με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στις ιδιωτικές ετικέτες

Ανάκαμψη στα παντοπωλεία

Μετά από μια πτώση το 2023, ο κλάδος των παντοπωλείων ανακάμπτει το 2024 με αύξηση στις συνολικές πωλήσεις μονάδων κατά 1,27% (5,24 δισ. επιπλέον μονάδες). Οι ιδιωτικές ετικέτες ευθύνονται για το 75% της ανάπτυξης, γεγονός που υπογραμμίζει τη δυναμική τους στον κλάδο.

Οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τις ιδιωτικές ετικέτες

Η αντίληψη των καταναλωτών αλλάζει:

Οι κατηγορίες προϊόντων με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη

Τα μεγαλύτερα κέρδη ανά χώρα και κατηγορία

Στις μεγάλες αγορές (Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Γαλλία), η μεγαλύτερη ανάπτυξη σημειώθηκε σε:

Ιδιωτικές ετικέτες: Το μέλλον της λιανικής στην Ευρώπη

Έρευνα της PLMA αποκάλυψε ότι 9 στους 10 επαγγελματίες του κλάδου αναμένουν συνεχή ανάπτυξη των ιδιωτικών ετικετών λόγω:

Διαβάστε ακόμη 

Ανασχηματισμός: Ανακοινώθηκε η νέα κυβέρνηση – Όλα τα ονόματα

Aegean: Οκτώ νέα αεροσκάφη Airbus A321 neo στον στόλο της (πίνακας)

Χρυσός: Σπάει το φράγμα των $3.000 με ώθηση από το δασμολογικό κρεσέντο Τραμπ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

 

Exit mobile version