search icon

Επιχειρήσεις

Starbucks: Πτώση πωλήσεων για έκτο συνεχόμενο τρίμηνο – Μόνο στήριγμα από την Κίνα

Η εταιρεία κατέγραψε πτώση στις συγκρίσιμες πωλήσεις για έκτο συνεχόμενο τρίμηνο, με αδύναμα παγκόσμια αποτελέσματα και μόνο θετική εικόνα στην Κίνα και καλύτερες του αναμενόμενου επιδόσεις στη Βόρεια Αμερική

Stephen SHAVER / AFP

Η Starbucks ανακοίνωσε την Τρίτη μεγαλύτερη από την αναμενόμενη πτώση στις παγκόσμιες συγκρίσιμες πωλήσεις για το τρίτο τρίμηνο, καθώς η αλυσίδα αντιμετωπίζει ασθενή ζήτηση σε περιβάλλον συγκρατημένης καταναλωτικής δαπάνης.

Για το τρίμηνο που έληξε στις 29 Ιουνίου, η εταιρεία ανακοίνωσε:

Σύμφωνα με τη Starbucks, το αποτέλεσμα επηρεάστηκε αρνητικά από έκτακτα έξοδα, όπως ένα φορολογικό στοιχείο και η τριήμερη εκδήλωση για τα στελέχη των καταστημάτων στις ΗΠΑ, που περιόρισαν τα κέρδη κατά 11 σεντς ανά μετοχή.

Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 4%, ωστόσο οι παγκόσμιες συγκρίσιμες πωλήσεις υποχώρησαν κατά 2%, περισσότερο από την αναμενόμενη πτώση 1,3%, σύμφωνα με το StreetAccount.

Στη Βόρεια Αμερική, οι συγκρίσιμες πωλήσεις σημείωσαν πτώση 2%, μικρότερη από το 2,5% που ανέμενε η Wall Street – θετικό σημάδι για την κύρια αγορά της αλυσίδας.

Αντίθετα, στην Κίνα –τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Starbucks– οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 2%, καταγράφοντας θετική μεταστροφή σε σχέση με τις προηγούμενες αρνητικές επιδόσεις.

Διαβάστε ακόμη

Αμερικανικοί δασμοί: Οι επιπτώσεις ανά κλάδο στην ΕΕ – Ποιος θα χάσει τα περισσότερα

Azora: Απέκτησε το 50,1% της Donkey Hotels, συμφερόντων της οικογένειας Ιωάννου (pics)

Ευχάριστη έκπληξη από το ΔΝΤ: Ανοδική αναθεώρηση των προβλέψεων για την παγκόσμια οικονομία – Ο ρόλος των δασμών (πίνακες)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version