search icon

Επιχειρήσεις

Τσαμάζ: «Στο σωστό δρόμο για περαιτέρω ανάπτυξη και αύξηση μεριδίων ο ΟΤΕ»

Καθυστερήσεις στα έργα ICT λόγω εκλογών και φυσικών καταστροφών, ισχυρή αύξηση στα έσοδα όμως από τον Οκτώβριο και πρόβλεψη για περαιτέρω ανάπτυξη το 2024 - Τι είπε στους αναλυτές

«Υπήρξε συνεχιζόμενη πρόοδος στους περισσότερους κλάδους δραστηριότητας του ομίλου και είμαστε στο σωστό δρόμο για περαιτέρω ανάπτυξη και αύξηση μεριδίων παρά το περιβάλλον υψηλού κόστους και ενέργειας και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό τα τελευταία τρίμηνα».

Αυτό ανέφερε στην τηλεδιάσκεψη των αναλυτών ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ κ. Μιχάλης  Τσαμάζ προσθέτοντας ότι ο όμιλος συνεχίζει να επικεντρώνεται σε έργα ICT, τα οποία αντιμετώπισαν το τελευταίο τρίμηνο καθυστερήσεις λόγω του γενικότερου περιβάλλοντος εκλογών και φυσικών καταστροφών εξαιτίας των οποίων υπήρξε η ανάγκη να διατεθούν πόροι σε έκτακτα γεγονότα. «Ωστόσο η επίσπευση των έργων ICT είναι παραπάνω από αναγκαία και θα επιστρέψουν στους κανονικούς ρυθμούς». Στην κινητή ο όμιλος «συνεχίζει τις επενδύσεις σε 5G και είμαστε σε σταθερή ροή αύξησης του πελατολογίου, παρά τον έντονο ανταγωνισμό», σύμφωνα με τον κ. Τσαμάζ, ενώ ο όμιλος έχει επιτύχει πανελλαδική, πληθυσμιακή κάλυψη στο 90%, νωρίτερα από τον στόχο που είχε θέσει για το τέλος του 2023.

Ο ανταγωνισμός

«Αντιμετωπίσαμε μία κατάσταση άνευ προηγουμένου όσον αφορά το περιβάλλον του ανταγωνισμού με μείωση τιμών και γι’ αυτό οι εμπορικές μας ομάδες, μελετώντας συνεχώς την αγορά, τις κινήσεις του ανταγωνισμού, την αντίδραση του καταναλωτικού κοινού, σχεδίασαν στρατηγικές πρωτοβουλίες ώστε να απαντήσουν σε αυτές τις κινήσεις. Αυτό που μπορώ να πώ τώρα είναι ότι θέσαμε πολλές προτεραιότητες- καταρχάς να υπερασπιστούμε και να βελτιώσουμε περαιτέρω την εμπειρία του πελάτη και την αξία η οποία δικαιώνει και συνδέεται απόλυτα με την τιμολογιακή πολιτική. Αποφασίσαμε να μήν προχωρήσουμε τόσο σε μειώσεις τιμών αλλά περισσότερο να προωθήσουμε πρωτοβουλίες για περισσότερες και αναβαθμισμένες υπηρεσίες. Αυτές οι πρωτοβουλίες απέδωσαν και βλέπουμε ότι έχουν ένα αρκετά ικανοποιητικό αποτέλεσμα, επομένως, η εμπορική μας στρατηγική και το πώς τελικά αποφασίσαμε να κινηθούμε σε αυτό το περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού μας έχει δικαιώσει».

Όσο για τις δαπάνες για μάρκετινγκ το γ’ τρίμηνο ανήλθαν στα 5 εκατ. ευρώ, νούμερο που θα εξαρτηθεί για το πώς θα διαμορφωθεί η εμπορική πολιτική τα επόμενα τρίμηνα.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις της διοίκησης, ο όμιλος όχι μόνο δεν έχασε μερίδια, αλλά αντίθετα, «καταφέραμε να ενισχύσουμε την πελατειακή μας βάση, χωρίς να αλλοιώσουμε την αξία της, κάτι που θα φανεί και τους επόμενους μήνες». «Το περιβάλλον δεν είναι εύκολο, ωστόσο με τις κινήσεις που έχουμε κάνει μέχρι σήμερα θεωρούμε ότι θα επιτύχουμε τους στόχους μας», ανέφερε ο ο CFO του ΟΤΕ κ. Μπάμπης Μαζαράκης. Ο ίδιος ανέφερε ειδικά για τα έσοδα από τα έργα ICT ότι υπάρχει «εντυπωσιακή» αύξηση τον Οκτώβριο και το ίδιο βλέπουμε και για το 2024. «Θεωρούμε ότι θα υπάρξει ισχυρή ανάπτυξη σε αυτά τα έργα γιατί η ψηφιοποίηση της χώρας προχωρά και το ίδιο και η ανάγκη της ίδιας της κοινωνίας».

Οσον αφορά τον έλεγχο των δαπανών  του ομίλου και δή το κόστος ενέργειας, το οποίο μειώθηκε το τελευταίο τρίμηνο, για το 2024 ο ΟΤΕ έχει προχωρήσει σε νέα συμφωνία σύμβασης προμήθειας με ικανοποιητικούς όρους.

Διαβάστε ακόμη

Φοροδιαφυγή: «Πρόστιμο» στα μετρητά και πόλεμος μεταξύ καρτών, IRIS, εμβασμάτων

Νέες επενδύσεις 120 εκατ. για τη Lidl και αύξηση του κατώτατου μισθού στα 1.000 ευρώ

Technohull: Τα «Made in Greece» ταχύπλοα που κατακτούν τις θάλασσες του πλανήτη (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

 

 

 

Exit mobile version