search icon

Επιχειρήσεις

Vodafone-Public: Ανοίγουν παράθυρο στο αγοραστικό μοντέλο του μέλλοντος

Η συνεργασία των δύο μεγάλων brands φέρνει στους καταναλωτές περισσότερες συνδυαστικές προσφορές σε κινητή, σταθερή τηλεφωνία και ψυχαγωγία στο σπίτι, και επιπλέον προνόμια και αμοιβαία οφέλη.

Sponsored content

Οπαδοί του smart shopping γίνονται οι Έλληνες, ακολουθώντας τη διεθνή τάση που θέλει τον καταναλωτή να υιοθετεί νέα αγοραστικά μοντέλα, όπου οι προσφορές και η εξοικονόμηση χρημάτων παίζουν κομβικό ρόλο. Πρόσφατη έρευνα της Focus Bari σε 19 ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, έδειξε ότι τους τελευταίους 12 μήνες σχεδόν όλοι οι Έλληνες πολίτες έκαναν τουλάχιστον μία ενέργεια smart shopping, ενώ εντοπίζει και αυξανόμενη δημοτικότητα των προγραμμάτων επιβράβευσης στην ελληνική αγορά.

Πάντως, παρά το περιβάλλον του υψηλού πληθωρισμού και τα νέα αγοραστικά ήθη που αυτό επιβάλλει, οι Έλληνες δεν εγκαταλείπουν τις αγορές ειδών τεχνολογίας και ηλεκτρικών συσκευών, με 3 στους 4 πολίτες να απαντούν ότι σκοπεύουν να κάνουν σχετικές αγορές τον επόμενο χρόνο, επιβεβαιώνοντας ότι η τεχνολογία αποτελεί, πλέον, αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των καταναλωτών (Future Consumer Index Ελλάδα 2023, ΕΥ Ελλάδος).

Αυτές τις μεγάλες προκλήσεις καλούνται να διαχειριστούν οι ελληνικές επιχειρήσεις, με στόχο να καλύψουν τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού, που πλέον έχει διαφορετικές προτεραιότητες, αξίες και αγοραστικές συμπεριφορές. Μια πρόσφατη επιχειρηματική κίνηση, που δείχνει να ευθυγραμμίζεται πλήρως με τον νέο καταναλωτικό τοπίο στη χώρα, διαβάζοντας σε βάθος την ανάγκη του καταναλωτή, είναι η στρατηγική συνεργασία της Vodafone Ελλάδας με την αλυσίδα Public. Πυρήνας της συνεργασίας δεν είναι άλλος από την εξυπηρέτηση των νέων αναγκών του καταναλωτή, φιλοδοξώντας να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών τεχνολογίας.

Τα δύο brands δεσμεύονται, μέσω της συνεργασίας τους, να φέρουν στους καταναλωτές περισσότερες συνδυαστικές προσφορές σε κινητή, σταθερή τηλεφωνία και ψυχαγωγία στο σπίτι, καθώς και περισσότερα προνόμια και αμοιβαία οφέλη στα προγράμματα επιβράβευσης πελατών.

Το πλάνο της Vodafone να εγκαταστήσει 10 καταστήματα shop-in-shop εντός της αλυσίδας Public μέχρι τα τέλη Μαρτίου, και συνολικά 44 μέσα στον επόμενο ενάμισι χρόνο, ξεκίνησε να υλοποιείται με αφετηρία το Public του Συντάγματος. Με εφαλτήριο αυτό το εμβληματικό κατάστημα, η Vodafone εξελίσσει τον στρατηγικό της σχεδιασμό να εμπλουτίσει περαιτέρω το ολοκληρωμένο ταξίδι αγορών, που ξεκλειδώνει νέες δυνατότητες για τους καταναλωτές, στην επικοινωνία, την τεχνολογίας και την ψυχαγωγία.

«Με τη συνεργασία αυτή δημιουργείται για τον καταναλωτή ένα νέο οικοσύστημα, με στόχο να καλύψει τις συνολικές του ανάγκες μέσα από μοναδικές προσφορές, δίνοντας, παράλληλα, ακόμα μεγαλύτερη αξία σε κάθε του αγορά», επισημαίνουν τα στελέχη των δύο εταιρειών.

Πλέον, οι πελάτες των Vodafone και Public μπορούν να αποκτούν συνδεσιμότητα σε όποια συσκευή αγοράζουν από τα Public, με νέα συνδυαστικά προϊόντα και ειδικές προσφορές, για κινητή, σταθερή και τηλεόραση. Την ίδια στιγμή, οι πελάτες της Vodafone θα μπορούν να εξαργυρώνουν τις επιδοτήσεις τους επιλέγοντας αγορές μέσα από την τεράστια γκάμα προϊόντων τεχνολογίας, home living και ψυχαγωγίας των καταστημάτων Public.

Τα πρώτα δείγματα γραφής της συνεργασίας είναι ήδη κάτι παραπάνω από αισιόδοξα για τους καταναλωτές. Για παράδειγμα, σε ό,τι αφορά αγορές στη Vodafone προσφέρεται επιδότηση έως €300 με την αγορά προγράμματος συμβολαίου κινητής Vodafone RED, την οποία οι πελάτες μπορούν να εξαργυρώσουν αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από τα Public.

Στην καρτοκινητή προσφέρονται ακόμα περισσότερα δεδομένα σε νέους συνδρομητές, προκειμένου να εξερευνήσουν την εμπειρία του CU. Αντίστοιχα, με απόκτηση Smart TV ή tablet από τα καταστήματα Public, οι πελάτες επωφελούνται από 6 μήνες δωρεάν πρόσβαση στο Vodafone TV Start (χωρίς δέσμευση συμβολαίου), ενώ με αγορά Smart TV και συμβόλαιο Vodafone TV προσφέρονται 3 δωρεάν πάγια.

«Ενισχύουμε το αποτύπωμα της αλυσίδας Vodafone μέσα από τη συνεργασία μας με τα Public, με τα οποία μοιραζόμαστε κοινά χαρακτηριστικά και κοινή στρατηγική σε ό,τι αφορά την πελατοκεντρική μας φιλοσοφία και τα συμβατά, αλληλοτροφοδοτούμενα προϊόντα μας. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρουμε μία νέα, ολοκληρωμένη εμπειρία τεχνολογίας στους πελάτες μας, ώστε να μπορούν να βρουν πλέον σε ένα σημείο όλα όσα χρειάζονται και να επωφελούνται από μοναδικές προσφορές στην ευρεία γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν τα δύο brands», σχολίασε η Κάτια Σταθάκη, Εμπορική Διευθύντριας καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone.

Exit mobile version