search icon

Ναυτιλία

DNV: Πρωτοποριακές λύσεις ECO retrofit βελτιώνουν την αποδοτικότητα του παγκόσμιου στόλου (pics+ πίνακας)

Με περισσότερα από 1.000 πλοία ήδη αναβαθμισμένα, ο νορβηγικός νηογνώμονας προσφέρει στοχευμένες επεμβάσεις για οικονομία καυσίμου και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

UNSPLASH

Σε μία εποχή που η ενεργειακή αποδοτικότητα και η μείωση εκπομπών ρύπων αποτελούν στρατηγική προτεραιότητα για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, ο νορβηγικός νηογνώμονας DNV αναπτύσσει και προσφέρει την καινοτόμο υπηρεσία ECO Retrofit, προσφέροντας ουσιαστική υποστήριξη στους πλοιοκτήτες που αναζητούν στοχευμένες και αποδοτικές παρεμβάσεις στον στόλο τους.

Η υπηρεσία ECO Retrofit βασίζεται σε λεπτομερή ανάλυση του εκάστοτε πλοίου, λαμβάνοντας υπόψη την υφιστάμενη σχεδίασή του, τα πραγματικά του λειτουργικά δεδομένα (AIS), καθώς και προηγμένες μελέτες Υπολογιστικής Ρευστοδυναμικής (CFD).

Η DNV προσφέρει τη δυνατότητα βελτιστοποίησης βασικών στοιχείων σχεδίασης, όπως:

Όπως επισημαίνει η DNV, κάθε σχεδίαση είναι απολύτως εξατομικευμένη, μέσω παραμετρικών μοντέλων και βελτιστοποιήσεων που λαμβάνουν υπόψη το προφίλ λειτουργίας του πλοίου (ταχύτητα, βύθισμα, φορτία), τα όρια καταιονισμού (cavitation) της προπέλας, καθώς και κατασκευαστικούς περιορισμούς του πλοίου. Συχνά εξετάζονται πάνω από 1.000 σχεδιαστικές παραλλαγές για κάθε πλοίο, προκειμένου να επιλεγεί η βέλτιστη λύση.

Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την εκτέλεση εικονικών δοκιμών θαλάσσης (virtual sea trials), όπου τα αποτελέσματα των βελτιστοποιήσεων επαληθεύονται μέσω προσομοιώσεων πλήρους κλίμακας RANSE CFD. Οι προσομοιώσεις αυτές βασίζονται σε ένα τυποποιημένο και επικυρωμένο πρωτόκολλο αξιολόγησης ισχύος, προσφέροντας στους πλοιοκτήτες ρεαλιστικές και αξιόπιστες εκτιμήσεις για την εξοικονόμηση καυσίμου και την αναμενόμενη απόδοση της επένδυσης.

Εμπειρία σε αριθμούς

Σύμφωνα με τα στοιχεία του DNV:

Ήδη έχουν πραγματοποιηθεί retrofit επεμβάσεις σε περίπου 1.000 πλοία, που αντιστοιχούν στο 25% του παγκόσμιου στόλου containerships που πληρούν τα κριτήρια ηλικίας και μεγέθους. Εκτός από τα containerships, αυξανόμενο ενδιαφέρον παρατηρείται και από πλοία τύπου RoRo και RoPax.

Πέραν της αναμόρφωσης του bulbous bow, έχουν πραγματοποιηθεί και πολυάριθμες επεμβάσεις σε προπέλες και συστήματα PBCF, εκμεταλλευόμενοι τις συνέργειες για ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση της συνολικής απόδοσης του πλοίου.

Πλεονεκτήματα

Η υπηρεσία ECO Retrofit του DNV προσφέρει:

Διαβάστε ακόμη 

ΗΠΑ-Κίνα υπογράφουν εμπορική συμφωνία – Στην τελική ευθεία 10 νέα deals

Τράπεζα Χανίων: Κοντά σε τελική συμφωνία για την είσοδο επενδυτή – Πώς διαμορφώνεται η τάση με τις συνεταιριστικές τράπεζες

Παγκόσμιο βήμα για τη Metlen: Η μετοχή …πετάει για το Χρηματιστήριο του Λονδίνου

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version