search icon

Ναυτιλία

Καταστροφικές οι συνέπειες για τις αμερικανικές επιχειρήσεις από τα λιμενικά τέλη του Τραμπ

Οι επιχειρηματίες στις ΗΠΑ προειδοποιούν ότι η εφαρμογή αυτών των τελών θα μπορούσε να προκαλέσει καταστροφή για τους εισαγωγείς, εξαγωγείς και την αμερικανική οικονομία γενικότερα

Pixabay

Η πρόταση της κυβέρνησης Τραμπ για την επιβολή υπέρογκων τελών λιμανιών στις ΗΠΑ, ιδιαίτερα για τα πλοία κατασκευασμένα στην Κίνα ή από Κινέζους μεταφορείς, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Οι επιχειρηματίες προειδοποιούν ότι η εφαρμογή αυτών των τελών θα μπορούσε να προκαλέσει καταστροφή για τους εισαγωγείς, εξαγωγείς και την αμερικανική οικονομία γενικότερα. Μεταξύ των αρνητικών επιπτώσεων αναφέρεται η απειλή για την επιβίωση αρκετών ναυτιλιακών εταιρειών και την απώλεια θέσεων εργασίας. Εταιρείες όπως η Seaboard Marine και η Atlantic Container Line υποστηρίζουν ότι η εφαρμογή των τελών θα μπορούσε να αναγκάσει τις αμερικανικές ναυτιλιακές εταιρείες να κλείσουν ή να μετακινήσουν τις δραστηριότητές τους στο εξωτερικό, προκαλώντας σοβαρές οικονομικές συνέπειες για τις περιοχές που εξυπηρετούν.

Επιπτώσεις στη Ναυτιλία Τάνκερ

Ο κλάδος της ναυτιλίας τάνκερ εκφράζει ανησυχία για το γεγονός ότι τα τέλη λιμανιών μπορεί να αυξήσουν το κόστος των εξαγωγών πετρελαίου και φυσικού αερίου των ΗΠΑ. Ο Αμερικανικός Οργανισμός Πετρελαίου προειδοποιεί ότι αυτά τα τέλη θα μπορούσαν να υπονομεύσουν την ατζέντα του Προέδρου Τραμπ για την «ενεργειακή υπεροχή» και να μειώσουν την ανταγωνιστικότητα των αμερικανικών εξαγωγών. Αντίστοιχα, εταιρείες όπως η INEOS ανησυχούν ότι η εξαγωγή αιθανίου θα καταστεί μη βιώσιμη οικονομικά λόγω των επιβαρύνσεων που θα επιβληθούν από τα τέλη.

Επιπτώσεις στη Ναυτιλία Ξηρού Φορτίου

Οι προτεινόμενοι φόροι λιμανιών προκαλούν έντονες αντιδράσεις στον τομέα της ναυτιλίας ξηρού φορτίου. Εταιρείες και οργανισμοί, όπως η Αμερικανική Ένωση Μεταλλευτικών Βιομηχανιών και η Δυτική Βιρτζίνια, υποστηρίζουν ότι τα τέλη θα αυξήσουν το κόστος εξαγωγής και εισαγωγής, οδηγώντας σε διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα και αδυναμία για πολλές βιομηχανίες να ανταπεξέλθουν. Επιπλέον, η αύξηση του κόστους μεταφοράς, ιδιαίτερα για προϊόντα όπως ο άνθρακας και η σόγια, θα μπορούσε να καθιστά τις αμερικανικές εξαγωγές μη ανταγωνιστικές στις παγκόσμιες αγορές.

Διαβάστε ακόμη

Deutsche Bank: Ρεκόρ μπόνους 2,5 δισ. ευρώ – Η μεγαλύτερη αύξηση της δεκαετίας

Reuters: Oι τρεις απαιτήσεις της Ρωσίας για να πει ναι στην προσωρινή εκεχειρία στην Ουκρανία

Συνεργασία της Franman με τoν αραβικό ναυτιλιακό κολοσσό International Maritime Industries (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version