search icon

Ναυτιλία

Κρις Θεοφιλίδης: Η Celestyal Cruises επιμένει ελληνικά (pics)

Το «Celestyal Journey» κάνει homeporting στον Πειραιά - Ο μεγαλύτερος όγκος των εργασιών ανακαίνισης του έγινε στην Ελευσίνα, ενώ το οικονομικό αποτύπωμα της εταιρείας στη χώρα μας πέρυσι έφτασε τα 136 εκατ. ευρώ

Συναντήσαμε τον Κρις Θεοφιλίδη, διευθύνοντα σύμβουλο της Celestyal Cruises, στο λιμάνι του Πειραιά. Σημείο συνάντησης ήταν το νεοαποκτηθέν και πλήρως ανακαινισμένο κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας, το «Celestyal Journey». Το πλοίο που κάνει homeporting στον Πειραιά είναι πλήρως ανακαινισμένο, με τον μεγαλύτερο όγκο εργασιών να έχει πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα και να είναι κόστους 16 εκατ. ευρώ. Έχει ξεκινήσει τα ταξίδια του από τις 2 Σεπτεμβρίου και κάνει το δρομολόγιο Πειραιάς – Θεσσαλονίκη – Κουσάντασι – Μύκονος – Ηράκλειο – Σαντορίνη – Μήλος – Πειραιάς. Η εταιρεία έχει έντονο οικονομικό αποτύπωμα στη χώρα, το οποίο πέρυσι έφτασε τα 136 εκατ. ευρώ.

Ο Κρις Θεοφιλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises

«Η εταιρεία τον τελευταίο καιρό είναι σαν να δουλεύει ως start up, με την εξής έννοια. Δεν κάνουμε απλώς ανανέωση του στόλου. Κάνουμε μία αναβάθμιση. Αυτό το πλοίο προσφέρει τις ανέσεις που θέλει ο επιβάτες που ανήκει σε πιο υψηλό οικονομικό επίπεδο. Εκεί στοχεύουμε. Είμαστε Premium. Το “Celestyal Journey” έχει 50% περισσότερη χωρητικότητα, που είναι το πιο σημαντικό για εμάς. Διαθέτει 280% περισσότερες καμπίνες με μπαλκόνια και περισσότερες σουίτες σε σύγκριση με το πλοίο που αντικατέστησε», ήταν τα πρώτα λόγια του κ. Θεοφιλίδη, ο οποίος πρόσθεσε: «Επιμέναμε να βρούμε ένα πλοίο που παραμένει στα μεγέθη τα οποία αρμόζουν στην περιοχή όπου δραστηριοποιούμαστε. Είναι ένα μεσαίου μεγέθους πλοίο με 1.260 επιβάτες». Στο σημείο αυτό ο κ. Θεοφιλίδης έκανε μια παύση και εν συνεχεία υπογράμμισε: «Δεν είναι απλώς μια ανανέωση αλλά μια σημαντικότατη αναβάθμιση».

Οπως είπε, «τα δρομολόγια ξεκινούν από τον Πειραιά. Το πλοίο διαθέτει επτά εστιατόρια, οκτώ μπαρ, παρά πολλά ανοικτά καταστρώματα και πολλές ευκαιρίες για τον επιβάτη να απολαύσει το ταξίδι του. Στις παρουσιάσεις της Celestyal στο εξωτερικό τονίζουμε ότι είναι η εταιρεία που δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να ζήσουν αξέχαστες εμπειρίες. Με αυτό το πλοίο κάνουμε ακόμη ένα βήμα μπροστά και λέμε ότι αυτές οι αξέχαστες εμπειρίες είναι και στη στεριά και στη θάλασσα».

Στη συνέχεια ο ίδιος αναφέρθηκε στις εργασίες ανακατασκευής που στοίχισαν συνολικά 26 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 16 εκατ. επενδύθηκαν στην Ελλάδα: «Είναι μια σημαντική επένδυση για την περιοχή και όχι μόνο για την εταιρεία. Πέραν της αρχικής επένδυσης για την αγορά του πλοίου, έχουν επενδυθεί άλλα 26 εκατ. ευρώ στην αναβάθμισή του. Τα 16 από αυτά έχουν δοθεί στην Ελλάδα, με στόχο να μεγιστοποιήσουμε όσες δουλειές μπορούσαμε να κάνουμε εδώ. Αναγκαστήκαμε να πάμε στη Μάλτα για δεξαμενισμό γιατί δεν υπάρχει στην Ελλάδα τόσο μεγάλη δεξαμενή για να χωρέσει αυτό το πλοίο».

Ο κ. Θεοφιλίδης ανέφερε επίσης ότι η Celestyal Cruises έχει πολύ μεγάλο οικονομικό αποτύπωμα στην Ελλάδα: «Επιμένουμε ελληνικά. Εδρεύουμε στην Ελλάδα και προσεγγίζουμε πάρα πολλά ελληνικά νησιά. Συνολικά, πέρυσι προσφέραμε στην ελληνική οικονομία 136 εκατ. ευρώ. Και αυτό πηγάζει από δύο βασικές πηγές. Η μία είναι τα έξοδα που κάνουμε για τη λειτουργία των πλοίων, τα οποία είναι της τάξεως των 46 εκατ. ευρώ και αφορούν τα λιμενικά τέλη, τους μισθούς, το κόστος λειτουργίας του γραφείου μας στον Πειραιά και τις τοπικές καμπάνιες προώθησης της εταιρείας. Τα υπόλοιπα 90 εκατ. είναι απευθείας από τα έξοδα των πέρα των 450.000 επισκέψεων επιβατών μας στους διάφορους ελληνικούς προορισμούς – κυρίως νησιωτικούς. Επειδή είμαστε ελληνική εταιρεία και έχουμε αφετηρία την Ελλάδα επισκεπτόμαστε πολύ περισσότερους ελληνικούς προορισμούς από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία και το αποτύπωμα είναι μεγάλο».

Ο διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises, αναφερόμενος στις επενδύσεις της εταιρείας, εξήγησε: «Οι επενδύσεις μας είναι σε τρεις πυλώνες. Δεν είναι μόνο τα πλοία. Είναι το ανθρώπινο δυναμικό. Εχουμε προσλάβει πολύ κόσμο στις ομάδες πωλήσεων. Ο δεύτερος είναι σε προηγμένα συστήματα τεχνολογίας. Πάει πολύ ψηφιακά η όλη ιστορία στα ταξίδια κι εμείς είμαστε εκεί. Και ο τρίτος είναι τα πλοία μας, τα “Celestyal Olympia”, “Celestyal Crystal” και “Celestyal Journey”».

Αποκάλυψε δε στο «business stories» ότι η εταιρεία θα κάνει ανανέωση-αναβάθμιση και στο πλοίο που κάνει τις 3ήμερες-4ήμερες κρουαζιέρες, το «Celestyal Olympia», και τόνισε: «Και μετά θα δούμε πώς θα μεγαλώσει ο στόλος της εταιρείaς με αγορές πλοίων για να εδραιώσουμε το brand. Αυτή την περίοδο δεν συζητάμε για ναυπηγήσεις». Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα σχέδια επέκτασης της Celestyal Cruises στην Κεντρική Μεσόγειο: «Ενώ αρχικά ξεκινήσαμε από το Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο, σχεδιάζουμε να επεκταθούμε και προς την Κεντρική Μεσόγειο, αρχής γενομένης από την Αδριατική. Ειδικότερα, θα ξεκινήσουμε του χρόνου με το “Celestyal Journey” με τρεις αναχωρήσεις από Πειραιά για την Αδριατική».

Για τον ανταγωνισμό σχολίασε: «Ο ανταγωνισμός αυξάνεται κι αυτό το θεωρούμε καλό γιατί βοηθάει σε όλα όσα χρειάζεται η κρουαζιέρα. Πρωτίστως στις αερομεταφορές. Οταν υπάρχουν αρκετά πλοία, τότε οι αεροπορικές εταιρείες είναι πιο ανοιχτές να βάλουν και άλλα δρομολόγια για την Αθήνα. Τώρα έχουμε ιστορικά υψηλό αριθμό θέσεων απευθείας από τη Βόρειο Αμερική».

Τέλος, για την ανθρωπογεωγραφία των πελατών της εταιρείας είπε: «Βασικοί πελάτες είναι Αμερικάνοι οι οποίοι αποτελούν το 40% του πελατολογίου μας, ενώ το 10% είναι από τη Λατινική Αμερική, κυρίως από τη Βραζιλία, το Μεξικό και σε κάποιον βαθμό την Αργεντινή. Αναπτύσσουμε ομάδες πωλήσεων και στην Ευρώπη στοχεύοντας στη Μεγάλη Βρετανία, στην Ισπανία και στη Γαλλία. Εχουμε και ένα 5%-10% από την Αυστραλία και την Ασία».
Μαζί με τον Κρις Θεοφιλίδη ήταν ο κάπτεν Γιώργος Κουμπενάς, Chief Operating Officer της εταιρείας, ο οποίος επεσήμανε:

Ο κάπτεν Γιώργος Κουμπενάς, Chief Operating Officer της Celsstyal Cruises

«Το σημαντικό είναι ότι έγινε μια μεγάλη μετασκευή, ύψους 26 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα περισσότερα ξοδεύτηκαν στην Ελλάδα. Ξεκινήσαμε από το Λαύριο, όμως αναγκαστικά πήγαμε στη Μάλτα γιατί δεν υπάρχει δεξαμενή στην Ελλάδα που να χωράει αυτό το πλοίο και είναι ένα θέμα που πρέπει να το συζητήσουμε και μετά ήρθε στην Ελευσίνα, όπου 500 άτομα-μέλη ελληνικών συνεργείων δούλεψαν μέσα στο πλοίο. Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν στην ώρα τους. Είναι ένα πολύ ωραίο πλοίο με πολλά πλεονεκτήματα. Εχει πολλές μεγάλες καμπίνες, πολλά μεγάλα μπαλκόνια, πολλά ανοιχτά καταστρώματα και ευρύχωρους δημόσιους χώρους για τους επιβάτες».

Διαβάστε ακόμη

Η Κομισιόν στερεύει από χρήματα: Να είστε ρεαλιστές απαντούν οι «27» για τα επιπλέον 100 δισ. 

Tsakiris Chips: Ο άνθρωπος που έμαθε την Ελλάδα να τρώει πατατάκια (pics)

50 εκατομμύρια ευρώ: Τιμή ρεκόρ για την πιο προνομιακή βίλα της Μυκόνου

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version