search icon

Ναυτιλία

United Maritime: Στα $10 εκατ. ο τζίρος το β’ τρίμηνο του 2023

Διανομή τριμηνιαίου μερίσματος ύψους $0,075 ανά μετοχή - Τι ανάφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Σταμάτης Τσαντάνης

Τα οικονομικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο και το εξάμηνο του 2023 ανακοίνωσε η United Maritime Corporation, όπως επίσης και τη διανομή τριμηνιαίου μερίσματος ύψους 0,075 δολαρίων ανά μετοχή για το β τρίμηνο του 2023.

Ο καθαρός κύκλος εργασιών της Εταιρείας κατά το β’ τρίμηνο του 2023, ανήλθε σε 10 εκατ. δολάρια, το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίμηνο ανήλθε σε 2 εκατ. δολάρια, ενώ οι καθαρές ζημιές και οι προσαρμοσμένες καθαρές ζημιές για το τρίμηνο ήταν 3 εκατ. δολάρια και 2,1 εκατ. δολάρια αντίστοιχα. Ο μέσος ημερήσιος ναύλος (TCE) του στόλου για το δεύτερο τρίμηνο του 2023 ήταν 16.072 δολάρια ανά ημέρα.

Για το πρώτο εξάμηνο του 2023, η Εταιρεία πραγματοποίησε καθαρά έσοδα ύψους 12,8 εκατ. δολαρίων και κατέγραψε προσαρμοσμένο EBITDA ύψους 0,5 εκατ. δολαρίων. Οι καθαρές ζημιές και οι προσαρμοσμένες καθαρές ζημιές για το πρώτο εξάμηνο του 2023 ήταν 7,9 εκατ. δολάρια και 5,7 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα. Το TCE του στόλου για το πρώτο εξάμηνο του 2023 ήταν 14.335 δολάρια ανά ημέρα.

Τα ταμειακά διαθέσιμα, στις 30 Ιουνίου 2023, ανέρχονταν σε 7,3 εκατ. δολάρια. Τα ίδια κεφάλαια στο τέλος του δεύτερου τριμήνου ήταν 59,2 εκατ. δολάρια, ενώ οι χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις ανέρχονταν σε 78,2 εκατ. δολάρια στις 30 Ιουνίου 2023. Η λογιστική αξία του στόλου μας στις 30 Ιουνίου 2023 ανερχόταν σε 138,4 εκατ. δολάρια.

Τα κύρια στοιχεία των 12 μηνών λειτουργίας:

Τα στοιχεία 2ου Τριμήνου και Α’ Εξαμήνου 2023:

Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Ιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:

«Το δεύτερο τρίμηνο του 2023, συμφωνήσαμε να πουλήσουμε το εναπομείναν δεξαμενόπλοιο του στόλου μας, το M/T Epanastasea, ολοκληρώνοντας τον πρώτο μας, εξαιρετικά κερδοφόρο, επενδυτικό κύκλο. Η τιμή πώλησης των 37,5 εκατ. δολαρίων απέφερε κέρδος 88% επί της τιμής αγοράς και απόδοση περίπου 400% επί των ιδίων κεφαλαίων που χρησιμοποιήθηκαν για την απόκτηση του M/T Epanastasea. Το λογιστικό κέρδος, που ανέρχεται περίπου στα 12 εκατ. δολάρια, θα καταγραφεί το τρίτο τρίμηνο του 2023. Η πώληση του M/T Epanastasea σηματοδοτεί το τέλος μιας σειράς επιτυχημένων συναλλαγών αγοραπωλησίας δεξαμενόπλοιων, επιτυγχάνοντας συνολικά κέρδη ύψους 48 εκατ. δολαρίων, μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο από την απόκτηση του πρώτου πλοίου.

Τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις των δεξαμενοπλοίων επανεπενδύθηκαν για την ενίσχυση του στόλου μας με την απόκτηση μεγαλύτερων πλοίων dry bulk. Επιπλέον, έχουμε καταφέρει σημαντικές αποδόσεις για τους μετόχους μας, μέσω επαναγοράς μετοχών και διανομής τακτικών μερισμάτων. Για το δεύτερο τρίμηνο του 2023, το διοικητικό μας συμβούλιο ενέκρινε ένα ακόμη μέρισμα ύψους 0,075 δολαρίων ανά μετοχή. Τα συνολικά μερίσματα από την ίδρυση της Εταιρείας ανέρχονται στα 1,225 δολάρια ανά μετοχή, που αντιπροσωπεύουν το 46% της πρόσφατης τιμής διαπραγμάτευσης. Επιπλέον, κατά τους τελευταίους 12 μήνες επαναγοράσαμε μετοχές της Εταιρείας αξίας 6.194.328 δολαρίων σε μέση τιμή 1,84 δολάρια ανά μετοχή.

Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2023, αποφασίσαμε να προσθέσουμε στο στόλο μας άλλα δύο dry bulk πλοία τύπου Panamax ιαπωνικής κατασκευής, τα οποία αναμένονται να παραδοθούν εντός του τρίτου τριμήνου. Το πρώτο πλοίο, που κατασκευάστηκε το 2015, θα αποκτηθεί αρχικά στη βάση 12-μηνης bareboat ναύλωσης με δικαίωμα αγοράς, ενώ το δεύτερο πλοίο, που κατασκευάστηκε το 2011, θα αγοραστεί άμεσα.

Η χρηματοδότησή του θα επιτευχθεί με συνδυασμό ιδίων κεφαλαίων και τραπεζικού δανεισμού με ευνοϊκούς όρους. Με την παράδοση αυτών των δύο πλοίων, το μέγεθος του στόλου μας θα αυξηθεί σε οκτώ πλοία ξηρού χύδην φορτίου. Η συνολική επένδυση ύψους 143,6 εκατ. δολαρίων, σε δύο πλοία Capesize, τρία πλοία Panamax και δύο πλοία Kamsarmax, έχει μέχρι σήμερα χρηματοδοτηθεί μέσω των εσόδων από τον πρώτο επενδυτικό μας κύκλο, χωρίς αραίωση των μετόχων μας, διατηρώντας παράλληλα τo τραπεζικό μας δανεισμό σε συντηρητικά επίπεδα.

Διατηρούμε τη δέσμευσή μας να εξισορροπήσουμε τις υψηλές κεφαλαιακές αποδόσεις και τις διανομές προς τους μετόχους μας και είμαστε βέβαιοι ότι η χρονική συγκυρία των επενδύσεών μας σε πλοία ξηρού φορτίου θα μας επιτρέψει να επιτύχουμε και τα δύο».

Διαβάστε ακόμη 

Βρετανία: Σε υψηλό 15ετίας τα επιτόκια της Bank of England – 14η συνεχόμενη αύξηση

Εξωδικαστικός μηχανισμός: «Με φόρα» πάνω από 120 αιτήσεις την ημέρα

Παίρνουν ξανά φωτιά ηλεκτρική ενέργεια και καύσιμα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version