search icon

Οικονομία

Οι δύο κοπέλες που προτίμησαν τα βότανα από τις τράπεζες

Η Γιάννα Ματθαίου και η Αφροδίτη Φλώρου  κλείνουν στην κυριολεξία σε ένα κουτί όλη την ελληνική ευωδία

της Ελένης Στεργίου

Πριν από περίπου ένα χρόνο η Γιάννα Ματθαίου και η Αφροδίτη Φλώρου αποφάσισαν να αφήσουν την καριέρα τους στο marketing τραπεζικών και χρηματοοικονομικών εταιρειών και να ιδρύσουν τη δική τους εταιρεία. Κουράστηκαν, ξενύχτισαν, αλλά σε μόλις λίγους μήνες η ‘Αnassa’ απέσπασε το ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας, ενώ το 2014 γύρισαν από το Λονδίνο με τέσσερα βραβεία Great Taste Awards, αλλά και με το ευρωπαϊκό Design Awards.

Τι κάνουν; Κλείνουν στην κυριολεξία σε ένα κουτί όλη την ελληνική ευωδία, τα αρωματικά φυτά και βότανα, δημιουργώντας εκλεκτά ροφήματα. Κατασκευάζουν, δηλαδή, ένα μείγμα από τσάι του βουνού, μέντα, λουίζα,  χαμομήλι και άλλα. Η Anassa Organics είναι μία από τις πιο επιτυχημένες ελληνικές εταιρείες τυποποίησης και προώθησης ροφημάτων ελληνικών βιολογικών αρωματικών φυτών. Μάλιστα, οι συσκευασίες δεν είναι όλες το ίδιο, αφού ο κάθε συνδυασμός βοτάνων έχει διαφορετική δράση για τον οργανισμό και γεύση, ενώ έχουν επιλέξει μυθικά πλάσματα για τις συσκευασίες. Δεν είναι τυχαία η διάκριση των τεσσάρων προϊόντων τους στο διεθνή διαγωνισμό γεύσης GREAT TASTE AWARDS 2014. Τα προϊόντα που βραβεύτηκαν ήταν το Pure Symmetry που βοηθά αυτούς που ακολουθούν δίαιτα για απώλεια βάρους, το Pure Defence βοηθά στο κρυολόγημα και για την ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού, το Pure Happinness ένας υπέροχος συνδυασμός τεσσάρων βοτάνων που τονώνει τον οργανισμό και η Μέντα που έχει απίστευτες ιδιότητες γνωστές από την αρχαιότητα που λόγω καταγωγής είναι εξαιρετικής γεύσης και οσμής.

“Εκτιμούμε τα ελληνικά προϊόντα και πιστεύουμε ότι είναι μοναδικά στο κόσμο. Όποιος έχει περπατήσει στην ελληνική φύση- από τα νησιά έως τα πιο ψηλά βουνά-έχει μεθύσει από τα αρώματα που αναδεύει”, μας αναφέρουν η Γιάννα και η Αφροδίτη και προσθέτουν ότι “νοιώσαμε την ανάγκη να τα αναδείξουμε και να τα συσκευάσουμε όπως τους αξίζει, ως πολύτιμα και μονάκριβα. Αυτή την ιδέα προσπαθήσαμε και κάναμε πράξη. Διαλέξαμε τα καλύτερα από τα καλύτερα και τα βάλαμε στη συσκευασία που τους αξίζει”.

Βέβαια, όπως μας εξηγούν, δεν ήταν δύσκολη η επιλογή των αρωματικών φυτών, καθώς η Ελλάδα «φιλοξενεί» 6.500 διαφορετικά είδη και υποείδη φυτών εκ των οποίων τα 1.600 είναι ενδημικά. “Δηλαδή δεν τα βρίσκουμε πουθενά αλλού στον κόσμο!”, τονίζει η Αφροδίτη.

Οι δύο νέες επιχειρηματίες αναφέρουν ότι “συνεργαστήκαμε με καλλιεργητές που χρησιμοποιούν παραδοσιακές τεχνικές καλλιέργειας με σεβασμό για το περιβάλλον και ιδιαίτερη φροντίδα. Αναβιώνουμε μια πανάρχαια γνώση και πρακτική ανταποδίδοντας  την τιμή που αρμόζει σε μια φιλόξενη, εύφορη, καλλίμορφη και καλλίκαρπη βασίλισσα (Άνασσα), που αιώνες τώρα εξακολουθεί να μας χαρίζει γενναιόδωρα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα”.

Σερβίρισμα σε…  Ευρώπη και ΗΠΑ

Η αγάπη τους για τα ελληνικά αρωματικά φυτά και η ανάγκη τους να τα κάνουν καθημερινή συνήθεια, έδωσε την ιδέα του πρωτοποριακού τρόπου σερβιρίσματος βοτάνων. “Αποτελεί μια πρόταση, μια προτροπή, για ένα διάλειμμα από την έντονη καθημερινότητα, ώστε το ρόφημα να γίνεται απόλαυση και η ετοιμασία του να ανάγεται σε ιεροτελεστία. Επιπλέον έρχεται κανείς σε άμεση επαφή με τα αρωματικά βότανα, βλέπει τα χρώματά τους, απολαμβάνει το  άρωμά τους, συμμετέχει στην όλη διαδικασία, επιλέγει με φροντίδα φύλλα και καρπούς και φτιάχνει το ρόφημά του. Έτσι για πρώτη φορά στην Ελλάδα, «παντρεύεται» η παράδοση της αναλλοίωτης γεύσης με ένα πρωτοποριακό και σύγχρονο τρόπο σερβιρίσματος”, τονίζει η Γιάννα.

Στον ένα χρόνο λειτουργίας της εταιρίας ήδη εξάγουν σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, όπως Δανία, Βέλγιο, Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Ρουμανία και σύντομα στη Ρωσία και ΗΠΑ. Η ζήτηση είναι μεγάλη, αλλά στοχεύουν να καταφέρουν υψηλή ποιότητα.

Η γνωριμία στο εργασιακό χώρο και η βαθιά φιλία

Γνωρίστηκαν στον εργασιακό χώρο πριν από αρκετά χρόνια, αφού και οι δύο εργάστηκαν στο τμήμα marketing τραπεζικών και χρηματοοικονομικών εταιρειών. Από τότε τους δένει μια βαθιά φιλία, καθώς, όπως μας αναφέρουν, είχαν μια κοινή θεώρηση της ζωής και των αξιών της. Πάντα είχαν τη σκέψη να ασχοληθούν με κάτι δικό τους, κάτι που θα διοχέτευε την ενέργεια και τη φαντασία της δημιουργικά. Το κατάφεραν. “Κοινό μας όνειρο ήταν να κάνουμε μια δική μας δουλειά που θα διοχετεύσουμε τη δημιουργικότητα και τις γνώσεις μας. Θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι από την αρχή, να διαλέξουμε τους ανθρώπους που θα συνεργαστούμε, να μάθουμε και να γίνουμε καλύτερες μέσα από αυτό”, μας αναφέρει η Γιάννα και προσθέτει ότι “θέλαμε να κάνουμε κάτι που θα το αγαπάμε και θα το κάνουμε σωστά. Αυτό ακριβώς κάνουμε τον τελευταίο χρόνο και αυτό που προέκυψε είναι αποτέλεσμα  πολύ επίμονης εργασίας, έρευνας και αγάπης”.

Τα επόμενα βήματα

Μετά την αποδοχή των πρώτων προϊόντων, έχει πλέον γεννηθεί η επιθυμία να επεκτείνουν την γκάμα τους και να εμπλουτίσουν τις ποικιλίες τους με νέα αρωματικά φυτά. “Θέλουμε οι κινήσεις μας να έχουν συνέπεια και να εξασφαλίσουμε τη συνέχεια τους. Πρωταρχικός στόχος μας είναι να ανταποκριθούμε σε εκείνους που μας τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους και να κερδίσουμε τους υπόλοιπους με τα υπάρχοντα προϊόντα μας”, τονίζει η Γιάννα και προσθέτει ότι “το στοίχημα που θα πρέπει να κερδίσουμε είναι κάθε επισκέπτης της χώρας μας, να πίνει τουλάχιστον ένα ρόφημα από ελληνικά αρωματικά φυτά”. Η Αφροδίτη, συμπληρώνει, ότι “είμαστε περήφανες για το προϊόν που φτιάξαμε από το μηδέν και θα θέλαμε να γίνει ευρέως γνωστό τόσο στην Ελλάδα και όσο και στο εξωτερικό”.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία ενισχύει το έργο της «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ.» Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία– Ίαση-Στήριξη, ενάντια στον καρκίνο του μαστού, διαθέτοντας μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις που θα πραγματοποιήσει, το προϊόν Pure Symmetry. Θα διαθέσει στη μη κερδοσκοποική οργάνωση ένα ευρώ από την πώληση κάθε συσκευασίας.

Exit mobile version